מתי בדיוק החוצנים הגיעו לכאן?

מתי בדיוק החוצנים הגיעו לכאן?

צפיתי בתוכניות שונות ברשת שלפיהן- תופעת החוצנים היא בכלל לא חדשה, אלא אפילו די עתיקה. למשל במצרים העתיקה, פרו, שומר, בבל. בכל התרבויות העתיקות האלה, יש מבנים וסימנים אחרים שמדובר בסגידה לכוכבים שלא היו יכולים להיות ידועים בזמנו, או שיש סימנים לידע אסטרונומי שלא היה יכול להיות ידוע בזמנו ( עובדת השמש במרכז מע' השמש, מספר כוכבי הלכת, לוח שנה שחוזה במדויק ליקויי ירח, ידע הפירמידות וכו' ). שואל- האם לדעתך תופעת החוצנים היא אכן תופעה של 100 השנים האחרונות ולא יותר מכך? האם יתכן שגם הקדמונים צפו בחוצנים ממש כמו בזמננו וקיוו לאיזה מגע ישיר, לאיזו חשיפה או התגלות, או מסע לכוכבים אחרים? הרי נאמר כאן שהחוצנים חיים מאות שנים... אני גם זוכר שנאמר כאן שהם האלוהים שלנו... הם ולא אחר. יש כאלה שמאמינים שהם *בראו* אותנו ושמו אותנו כאן. אם החוצנים יכולים לטוס כ"כ מהר, ואף להיעלם, להופיע ככדור אש בוער וכיוב', מתחייב שהם יכולים גם לנדוד בין זמנים, בין עבר לעתיד למשל, או להיפך. מה את/ה חושב על כך? מתי בדיוק הם הגיעו לכאן?
 

promod

New member
החוצנים הם לא עתיקים

הם מתקדמים עם יכולות חזרה בזמן
 

promod

New member
מאוד פשוט

אני אקצר כי אני קצר בזמן חוצנים קיימים כפי שכולנו יודעים בפלנטה מרוחקת אפילו בכמה פלנטות מערכות שמש שונות בכלל המרחק הפיזי ממקומות כאלה אין לנו אפשרות אפילו לחקור בגלל מרחקם הגדול 40 50 ו100 מיליון שנות אור בישביל להגיע למקום כזה צריך לסוע 100 מיליון שנה במהירות האור. עכשיו לשלוח מישהו במעבורת זה לא אפשרי כי כמובן הוא ימות אחרי איזה 99 מיליון שנה ומהירות האור בכלל לא הגענו אז ההגיון אומר שבשביל להגיע למקומות כאלה בזמן הנוחכי שלנו צריך לסוע בזמן זה טכנוגלוה שכל הנראה יש לחוצנים אני אישית מאמין שלחור שחור יש חלק לא קטן בתפקיד
 

daniel771

New member
אני חושב שהחוצנים מתקדמים מאיתנו באלפי שנות ט

כנולוגיה מאיתנו. אז יש להם יכולות שלנו אין אותם, וחכמנו אז לפני שנים סגדו להם.
 
היכולות שלהם , זה כבר סיפור אחר

אז רגע- אני מבין ממך משהו חדש שלא ידעתי קודם. אתה אומר שהקדמונים סגדו להם ( לחוצנים ). ואני בכלל חשבתי שהקדמונים סגדו לאלילים ( פסלים ). אם לדעתך הקדמונים סגדו לחוצנים, אתה מקבל כמובן מאליו שהחוצנים היו כאן גם בתקופות עתיקות. כלומר שהתופעה אינה רק של המאה שנים האחרונות, אלא תופעה חדשה ישנה. האם אתה אומר שהאלילים העתיקים והחוצנים הם אותו דבר בדיוק? האם מדובר באותן ישויות בדיוק? אבל רגע... לא מדובר כאן רק בסגידה ללא שום תקשורת. זה הרי לא יתכן. הרי אנחנו כבר יודעים שלקדמונים היה ידע אסטרונומי ( בין היתר) שלא היה אמור להיות להם, או לא יכול היה להיות להם בשום דרך, אלא אם החוצנים יצרו עם הקדמונים קשר מילולי או קשר כלשהו. הקדמונים לא ידעו אפילו מה זה טלסקופ...וגם לא מצפן... אבל ( למשל ) הפירמידות שלהם הצביעו באופן מושלם אל הצפון, ומבטאים פרופורציה מושלמת אל סיריוס. איך זה יתכן? אז מה לגבי קשר מילולי? היה לדעתך או לא?
 

daniel771

New member
בהחלט שהיה קשר עם החוצנים גם לפני

אלפי שנים. אם לא הם מזמן לא הינו כאן. ביכולתם להשמיד אותנו ואת הכדור המסכן הזה. פתח את הספר תנ"ך שלנו ותראה את הכתוב.
 
איפה בדיוק?

לא שואל על היכולות שלהם, וגם לא שואל איך האנושות הגיעה אל כדה"א. אני שואל - מתי בדיוק החוצנים הגיעו לכאן, ואם הייתה איתם תקשורת מילולית ישירה או תקשורת מכל סוג אחר. בוודאי היה מועד כלשהו שבו הם הגיעו לכאן לראשונה. בוודאי היה להם איזה "חלוץ" ראשוני שהגיע לכאן בתאריך מסוים. אם אין מועד כזה, אז אין מנוס מן המסקנה שהם תמיד היו כאן- כלומר שהם בכלל לא חוצנים... אלא ארציים. לא ידוע לי איפה בתנך מפורט על חוצנים שמדברים עם האנושות. המצרים? הבבלים? הפרואנים? הרומאים? בני המאיה? הם שוחחו עם החוצנים? רק תקשורת מילולית או תקשורת אחרת - יכולה להעביר מידע כמו שהיה למשל במצרים העתיקה. עדיין לא קראתי על קיום תקשורת ישירה כזו בשום מקום. איך אתה מסיק את קיום התקשורת ההוא? האם זו רק מסקנה, או שיש כאן גם ידע כלשהו? אם אכן הייתה תקשורת עם החוצנים ( כדבריך ), אז מתחייב גם שיהיה שם ( כינוי ) לכל חוצן וחוצן. הרי לא ניתן ליצור תקשורת ישרה ללא שם או מספר שנותן הכוון. אולי ידוע לך על שם כזה של חוצן כלשהו? לא יתכן שהם קיימים ללא שמות... אולי הם ממוספרים?
 

daniel771

New member
אני לא נכנס לכל הפילוסופיה הזאת, פתח ספר תנ"ך

ותתחיל לקרוא, ותראה כמה עבמים וחוצנים מוזכרים שם. פעם, חכמנו קראו להם אנשי האלוהים. היום, אנחנו קוראים להם חוצנים.
 
לא

אין שום קשר. מצרים העתיקה מלאה באלילים, מלאה בידע אסטרונומי על כוכבים רחוקים, על פירמידות, וכיוב'. אני חושב שיש לך בלבול רציני בכל הקשור לתנך. לא הייתי אומר לך את זה אחרת, אבל זה אתה ששלחת אותי לעיין בתנך. טוב, אני רואה שהשיחה תקועה. חבל... חשבתי לעצמי- אם לא ידוע לנו מספיק על החוצנים בהווה, אז אולי נלמד עליהם משהו באמצעות מעט ידע היסטורי. אני חושב שהחוצנים דווקא יצרו תקשורת במידה כלשהי עם עובדי אלילים עתיקים. זה ההסבר היחידי שבאמצעותו ניתן להסביר משהו מידע הפירמידות, ועוד תעלומות אחרות שקשורות לעמים עתיקים שהגיעו להישגים ארכיטקטוניים שאין להם שום הסבר הגיוני אחר. הקיצור- אני רואה רק שתי אפשרויות. או שהחוצנים האלה הגיעו לכאן במועד כלשהו שאינו ידוע לנו. ( כלומר שהם תיירים חששנים וזהו ). או שהחוצנים תמיד היו כאן, ותמיד נשארו איתנו עד עתה וגם הלאה. כלומר שהם בכלל לא חוצנים. הם רק נראים כאלה ומתחזים לכאלה. בכל זאת- איך שלא יהיה, אני בטוח שלכל אחד ואחד מהם יש שם. בטח משהו כמו בוריס, גרגורי, או צ'יקו, או אולי בעל זבוב, דגון, אנוביס, או רע ( Ra ), או בודהה או קרישנה. צפיתי בסרטון על נמה"ת החדש של דנוור קולורדו. הסתבר לי שחוץ ממתקני השמדה תת קרקעיים וגדרות של מחנות ריכוז עם בודקה, יש להם פסלים ענקיים שנראים כמו אלילים של מצרים העתיקה. הם בנו שם פירמידה ענקית, וגם פסל של "אנוביס" אליל המוות של מצרים העתיקה. ועוד לא דיברתי על כל שפע הסמלים האחרים שהאמריקאים כה אוהבים ( למשל ע"ג שטר הדולר ). האם יתכן שהאמריקנים סוגדים לאותם חוצנים עתיקים? האם סגידה לאלילי מצרים, וציפייה לאיזה חיבור עם החוצנים, היא אותו אחד? האם מדובר באותו מעשה ממש? אם מדובר באותו מעשה ממש- זה יכול להסביר מדוע ארה"ב כ"כ חביבה על החוצנים, ולא כ"כ חביבה על ארצות שבהן שולטת דת מונותאיסטית ( יהדות. איסלאם ). בוודאי לא בארצות פונדמנטליסטיות. ומה הסיפור של משולשים? למה החוצנים חורשים שדות חקלאיים, תמיד בצורה של משולשים ועיגולים? מה יש בצורות האלה? הרי המצרים העתיקים כבר מיצו את הצורות האלה עד תום, עד שהם ( המצרים העתיקים ) נכחדו. אז החוצנים רוצים לעשות קאמבק לפירמידה? ההיסטוריה חוזרת?
 
הם אכן עשו קאמבק

אם תביט היטב היטב, תוכל לראות אותם בכל מיני שהם לא אמורים להיות שם. למשל בקליפ הבא שלקוח מפיגועי ה 11 לספטמבר, 2001. הם די מהירים... http://www.youtube.com/watch?v=GBQNMMeMEgk נניח כרגע לכל ההסברים הטכניים שרומזים על קונספירציה ( זה כבר היה בשרשור אחר ). ניתן לראות בבירור מעורבות ישירה של החוצנים בעניין פיגועי ה 11 בספטמבר, ולא רק בקישור לעיל. המעורבות הזאת היא בשיתוף פעולה מלא עם הממשל האמריקני. בעיניי זה סגור מכל היבט אפשרי. יש רק עניין אחד שלא היה ברור לי עד לאחרונה. מה הקשר בין אמונה באלילי מצרים העתיקה, לבין פיגועי ה 11 בספטמבר, לבין אמונה בקיום חוצנים. למה באמת הממשל האמריקני צריך לבצע פשע מוזר כזה בשיתוף עם החוצנים? מה זה נותן לו? מה הגל המתחזק הזה של פירמידות, משולשים, סמלים של מצרים העתיקה ע"ג הדולר ( פירמידה, העין הרואה הכל, פניקס, סימולים של 13 ). מה הסיפור של המספרים 9 11 ; 11 9 ? מה יש בנומרולוגיה הזאת? מה חל ב 11 בספטמבר? התשובה חייבת להימצא היכן שהוא. בכ"ז- מדובר בחכמת בני אדם. רק אותי זה מעניין? זה רק אני שנחוש למצוא את האמת ?
 
זה טוב לתאונות

אם אני באופן אישי הייתי מתרסק אל הקרקע כמו שאירע ברוזוול ב 1947, הייתי טס אחורה בזמן כדי לתקן את מה שהשתבש. הם כנראה שכחו שיש להם את האפשרות הזאת לנדוד בזמן ולתקן שגיאות... אם הם אכן מסוגלים לנוע בזמן, אז אני לא מבין למה הם לא עשו כן, כדי ולמנוע את התרסקות רוזוול. אם לא יכולים לנסוע בזמן, זה גם אומר עליהם משהו.
 

SPACE BROS

New member
אולי הם כן תיקנו

התיאורייה גורסת כי התיקון גרם להתפצלות: שני יקומים או עולמות מקבילים אחד עם התיקון והשני בלעדיו. אתה/אנחנו חיים ביקום/עולם ללא התיקון.
 
אז למה אנו זוכרים את זה?

אם הם תיקנו את מסלול הזמן שיש בו אירעה תאונה, במבט אחורנית אל 1947, לא היינו אמורים לזכור שום דבר על תאונה. ובכל זאת- התרסקות רוזוול אכן התקיימה. אז או שהם פחות ממושלמים ( אנושיים), או , שהם לא מסוגלים לנסוע אחורנית בזמן כדי לתקן תאונות ואסונות, או , ( כפי שציינתי כאן יותר מפעם אחת) , האירוע כולו הוא מכוון ומבויים לחלוטין, מההתחלה ועד הסוף - כלומר שהחוצנים תכננו להתרסק כביכול במקרה ברוזוול. הנומרולוגיה של העסק- רק מרמזת על כוונת תיכנון { 19.47 ; 33.33 ; מכפלת קו רוחב ב 3.14.( פאיי) }. מדיניות ההסתרה של האמריקנים- נולדה *לאחר* ההתרסקות ולא לפני כן. אם אכן כל העסק מבויים- זה פותח פתח לשאלות חדשות. אתה אומר שאם העוגה נאכלה, אז ניתן לנסוע אחורה בזמן למועד שבו העוגה עדיין לא נאכלה, ואז העוגה שנאכלה תישאר אכולה... זה מעיד שאתה מתעלם מסדר הזמנים. אתה הופך את העתיד לעבר ויוצר שתי עוגות בעת ובעונה אחת. זה לא יתכן. מסע בזמן לא יכול לייצר שתי עוגות בעת ובעונה אחת. איפה הוא בעולם הרי יש שרידים של צלחת מעופפת, אולי אפילו גופות של חוצנים... לפחות נרשם מעל דפי ההיסטוריה שהתקיימה התרסקות של צלחת מעופפת. כל זמן שאלו קיימים, לא ניתן לקבל את הרעיון שבוצע מסע בזמן כדי לתקן זאת, וממילא התאונה ההיא לא תוקנה. היגיון פשוט.
 

hamamin

New member
שוקו,הגיון זה נפלא ,אבל

צריך להשתמש בו בקופסא פתוחה ואז יש לו ערך [כשאתה נעול בקונצפסיה ,ההתפתחות,כמו כוכב סובב סביב השמש, נעולה במעגל כשהאמונה היא מרכז הכובד הסימבולי של ה"שמש" ] הנחיתה\התרסקות\התגלות של רוזוול פתחה את העידן החדש של התרבות האנושית. מה שעדיין עומד ותלוי ומתיבש ומתאפש ,אלו האמונות הכוזבות הן על מוצא האדם והעולם--- מהצד הדתי ומהצד המדעי כאחד. לפחות למדע יש ראש פתוח ,יחסית ויש אפשרות להבנה מעמיקה יותר עתידית ואולי בקרוב מאד. היו שתלים פיסיים אחרים לאורך המחקר היופולוגי והמחקר היופולוגי הוא "מתן תורה" של התרבות האנושית העכשוית. גם משה נתקל בהתנגדות רבה שהביא מהחוצנים שלו את הדיברות ואילולי נקט ביד קשה הינו עוד בתקופת האבן מבחינה מוסרית. [יש אומרים שהרבה לא התקדמנו מאז--ראה את התפילות של המוסלמים בפריס,עיר המהפכה החשובה ביותר בתרבות המודרנית---מתן זכות מוסרית טיבעית ומוחלטת, לאדם באשר הוא אדם] גם צליבת ישו השפיעה רק אחרי שלוש מאות שנה עם הקמת הדת הנוצרית. היופולוגיה של רוזוול תשפיע על פריצת הדרך לשחרור האמונות הכוזבות של הדתות והמדע והאנושות תגאל ,אולי, מטיפשויותיה המסוכנות---- במהרה בימינו,אמן.
 
אז מהי האמת לאמיתה?

בוודאי אינך טוען שהחוצנים מגיעים לכאן כתיירים חששנים החרדים לגורלם... התנהגותם מכוונת יותר לבעל עדר של בהמות. ואנחנו כביכול הבהמות... אני זוכר שציינת משהו על "גיאומטריה קדושה". "גיאומטריה קדושה" זה אחד מעקרונות האמונה של הבונים החופשיים ( הבונים החופשיים, מאמינים באלילי מצרים). החוצנים חוזרים ומזכירים לנו את חיבתם למשולשים, ולעיגולים. קיים קשר בין החוצנים לבין אלילי מצרים העתיקה. לחוצנים יש חיבה מיוחדת לפירמידות. ספטמבר ה 11, הוא אכן יום חג עתיק ממצרים העתיקה. למה לא לאמר זאת בגלוי? למה החשאיות? בוא נסכים רק על פרט אחד- אם החוצנים היו כאן מאז ומעולם, ואלו מעולם לא עזבו אותנו, והם קיימים בכל מיני מצבי צבירה וצורות שהם בוחרים לעצמם- אז הכינוי "חוצנים" לא ממש מתאים להם. צריך למצוא להם כינוי קולע יותר. מה דעתך על "אלילים" ? מה דעתך על תקשורת מילולית עם החוצנים בעבר העתיק? היה או לא היה? כי אם לא היה... אז יוצא שחכמת מצרים העתיקה היא ידע ארצי לחלוטין והפירמידות היו סתם מגלומניה של הפרעונים וגם של עמים אחרים עובדי אלילים. אנו יודעים שהמצרים העתיקים לא היו באמת עם שוחר מדע... זה רק שהיה להם ידע מסוים לגבי כוכבים מסוימים ( אוריון, סיריוס, השמש ). את מעט הידע הזה הם לא היו יכולים להשיג לעולם, אלא באמצעות קשר מילולי כלשהו עם ישויות בעלות אינטליגנציה.
 

levincor

New member
החשאיות שלך שוקו היא המסוכנת

למה באמת לא לומר את האמת לאיזה מטרה אתה חותר? אתה הגדרת את זה הכי נכון, למה החשאיות? הגיע הזמן שתפסיק להתחבא מאחורי בליל מילים ושאלות תמימות כביכול ותגיד בדיוק מה שכתבת בפורום אחר (ולא בפורום חלל ולוינים..)....מה דעתך על כל נושא החוצנים. אם באמת אינך מתביש בעצמך? או בדעתך? ואז אולי תוכל לשאול מה שתרצה. כי הכיוון שאתה מושך אליו כל הזמן אינו שייך לפורום . אמונות דתיות צריך להשאיר בצד כאשר דנים בעבמים. וכל ההתפתלויות שלך פשוט מגוכחות. קדימה צא כבר מהחושך ותצהיר בגלוי מי אתה ומה אתה חושב על החוצנים. אנשים שעונים לך בתום לב צריכים לדעת בדיוק עם מי הם מדברים ומה כוונתו.
 
אתה מצחיק

אם אתה לא מזהה עב"מ בסרטון שציינתי, אז אתה לא יכול להבין את דבריי. זה קשור לחוצנים ולעב"מים. זה לא קשור לאף נושא אחר. מה אני חושב על חוצנים- כבר ציינתי כאן מספיק פעמים. למה אני צריך להתבייש. אתה גנוב? איפה בדיוק קלטת אמונה דתית בדברים שלי? חחח... אתה מצחיק. לשאלתך- אני דיברתי עם המאמין בפרטי וציינתי בפניו בגילוי לב את כל מה שאני מאמין בו מבחינה דתית. זה רק שמנהל הפורום אמר לי לא לציין כאן שום דבר לגבי דת ואמונה. אני בכלל לא מסתתר. אתה טועה. ועכשיו- אודה לך אם תפסיק להפריע לי. אתה רק מפריע כל הזמן ולא תורם שום דבר !
 

חגיתל

New member
לבינקור, עד כמה שאני חושבת שהדברים של שוקו

ברובם הזויים (וסליחה משוקו) אני מוצאת שאני לא מסכימה איתך שיש להפריד בין החוצנים לאמונות דתיות. לדעתי אין ספק שהחוצנים נתפסו כאלוהים/אלילים בתקופות קדומות ושחלק גדול מהמורשת שלנו נובע מהם.
 

levincor

New member
אינך מבינה מה שוקו רוצה

ושיהיה ברור לך שלא מענין אותו בכלל מחקר יופולוגי. האיש במשימת הסבר דתית! עבורו זה דבר מקודש לצורך כך אין כל בעיה לפמפם מילים ולהעלות נושאים ושאלות תמימיות. הנושא פשוט מפחיד אותו ומטריד אותו ולא מהצד המחקרי אלא מצד הפגיעה באמונה שלו. הוא כתב על כך והצהיר במקום אחר שכל הנושא הינו כוחות הרשע שנבראו ע"י הבורא (לא חלליול, לא חיזרים ולא עבמים)והם התממשות של נבואות וכתבים עתיקים מהדת שהוא אוחז בה. מספיק שתקראי את תגובתו לאינדיגו כמה שורות למטה כדי להבין ששפתו לא הכי נקיה ויפה כפי שהוא מתימר להצטייר כאן. תקראי מה הוא חושב על חלק מהפורום במילותיו שלו. לכן אמרתי לו לחשוף עצמו בלי בושה. אין לי כל בעיה עם מי שחושב על אלילים וחוצנים בעבר ובהקשר הדתי. כל אחד יכול להבין ולהציג זאת כרצונו. אני בטוח שכך גם היה .
 
למעלה