השנה זיו כמעט בן 5 עלה לגן חובה. הם רוצים שנגיע עד השעה 8:00 בבוקר לכן הערתי אותו בשעה 7 בבוקר והיה קשההההההההההה עד עכשיו הייתי מביאה אותו לגן בשעה 8:30 לגן פרטי. האם גם אצלכם מקפידים להגיע בשעה מסוימת לגן? גן עיריה.
ככה זה אצלנו. אני קמה ב06:45 ומעירה את עמית בשעה 07:00. כנראה שאצטרך לקום יותר מוקדם כי בגן הקודם היתה לנו הזנה והשנה אני צריכה לשלוח איתנו ארוחת עשר. גן חובה. בהצלחה לכם