מתחנה מרכזית י-ם ליד ושם

מצב
הנושא נעול.

rangerman

New member
מתחנה מרכזית י-ם ליד ושם

מתחנה מרכזית י-ם ליד ושם
איזה קו צריך לקחת? ועוד מחשבה שקשורה לפורום. למה רכבת ישראל לא תולה בתחנות שלה את לוח הזמנים הנכון לזמני קיץ? משום מה תלויים שם רק זמני חורף.
 

Debugger

New member
יש הרבה אופציות.

מתחנה מרכזית י-ם ליד ושם
איזה קו צריך לקחת? ועוד מחשבה שקשורה לפורום. למה רכבת ישראל לא תולה בתחנות שלה את לוח הזמנים הנכון לזמני קיץ? משום מה תלויים שם רק זמני חורף.
יש הרבה אופציות.
מהחתחנה המרכזית בירושלים תוכל להגיע ליד ושם ע"י שימוש בכל הקווים המגיעים דרך ציר הרצל להר הרצל. 13,20,27,39,18 לכולם תדירות גבוהה מאוד ( 5-12 דק' ), וזמן הנסיעה בלי פקקים נע סביב 10 דקות. נסיעה טובה!
 

rangerman

New member
תודה רבה!

יש הרבה אופציות.
מהחתחנה המרכזית בירושלים תוכל להגיע ליד ושם ע"י שימוש בכל הקווים המגיעים דרך ציר הרצל להר הרצל. 13,20,27,39,18 לכולם תדירות גבוהה מאוד ( 5-12 דק' ), וזמן הנסיעה בלי פקקים נע סביב 10 דקות. נסיעה טובה!
תודה רבה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה