מתחנה מרכזית י-ם ליד ושם
איזה קו צריך לקחת? ועוד מחשבה שקשורה לפורום. למה רכבת ישראל לא תולה בתחנות שלה את לוח הזמנים הנכון לזמני קיץ? משום מה תלויים שם רק זמני חורף.
מתחנה מרכזית י-ם ליד ושם
איזה קו צריך לקחת? ועוד מחשבה שקשורה לפורום. למה רכבת ישראל לא תולה בתחנות שלה את לוח הזמנים הנכון לזמני קיץ? משום מה תלויים שם רק זמני חורף.
יש הרבה אופציות.
מהחתחנה המרכזית בירושלים תוכל להגיע ליד ושם ע"י שימוש בכל הקווים המגיעים דרך ציר הרצל להר הרצל. 13,20,27,39,18 לכולם תדירות גבוהה מאוד ( 5-12 דק' ), וזמן הנסיעה בלי פקקים נע סביב 10 דקות. נסיעה טובה!
יש הרבה אופציות.
מהחתחנה המרכזית בירושלים תוכל להגיע ליד ושם ע"י שימוש בכל הקווים המגיעים דרך ציר הרצל להר הרצל. 13,20,27,39,18 לכולם תדירות גבוהה מאוד ( 5-12 דק' ), וזמן הנסיעה בלי פקקים נע סביב 10 דקות. נסיעה טובה!