מתחיל להרגיש לי אמיתי

אורora

New member
מתחיל להרגיש לי אמיתי

המעבר דירה. אתמול ביטלתי את ההרשמה של הילדונת לגן בעיר. והבוקר רשמתי אותה לגן החדש. ביקשתי גן ספציפי...לחצתי והבאתי שם של ילדה שאנחנו רוצים להיות איתה. נקווה שנקבל. אח"כ פצחתי בחיפוש גנים פרטיים לתינוקי. ראיתי 3 גנים בתוך הישוב והם היו ככה ככה ומטה. האמת שדי לא באים בחשבון. אח"כ ראיתי גן באחד המושבים הסמוכים שהיה מדהים (ויש הסעות הביתה בצהריים). 2 הילדים של חברה שלי (שהסתובבה איתי) היו שם והיא ממליצה בחום. הבעיה הוא רק עד גיל 3 כך שמדובר בשנה אחת ושוב לעבור. יש עוד כמה גנים פרטיים במושבים הסמוכים (חלקם עד גיל 4) ביום ראשון ימשיך הסיור.
 

מYים

New member
רגע את רוצה להגיד באמת עוברת ../images/Emo66.gif

נקווה שהילדונת תתקבל לגן , אני מבינה מדברייך שהיא מכירה את הילדה , ולגבי תינוקי , לא חושבת שהייתי שמה אותו בגן ואז עוד שנה מעבירה אותו , יותר מידי מעברים לא רצוי , אני רואה אצל אחותי שיש לה בן בגיל הפשוש והם העבירו אותו כמה פעמים גן , לילד היה קשה מאוד להסתגל , אז נכון שילדים שונים אחד מהשני , אבל עדיף להכניס אותו לגן לפחות לשנתיים . בטוחה שהמשך החיפושים שלך יניב פרי , בהצלחה
וכן זה קורה את באמת עוברת
 

אורora

New member
ברור שעדיף גן לשנתיים

אבל בנתיים לא ראיתי גן לשנתיים שמצא חן בעני. אם הבחירה תהיה בין גן טוב ( אפילו טוב מאוד) שיהיה לשנה או גם הרבה פחות טוב שיהיה לשנתיים אני מעדיפה את האופציה הראשונה. אבל אני אמשיך לחפש ביום ראשון. מקווה שאמצא משהו טוב לשנתיים עם הסעות (כי אין לי אופציה אחרת )
 

Zivi38

New member
בהחלט מרגש

שכל הסידורים למיניהם יעברו בקלות כולל ההרשמות וההתלבטויות
 

ג e ש e ם

New member
איך את לא מתעייפת מכל הריצות האלו?

מקווה שתמצאי את מה שאת מחפשת. בהצלחה
 

אורקה39

New member
וואללה, זה אמיתי ../images/Emo13.gif

מתישים החיפושים האלה אבל חושבת שהשיקולים שלך נכונים. בהצלחה
 

catנוע

New member
וואו, מרגש ../images/Emo13.gif

שיהיה בהצלחה עם כל הבדיקות וההחלטות!
 
למעלה