מתחיל ב-ASP

Dימה

New member
מתחיל ב-ASP

שלום, קניתי את הספר "ASP 3 ובניית אתרים ב-Visual InterDev" בהוצאת הוד-עמי ויש לי בעיה(ות): בספר משתמשים בתוכנה Visual InterDev וב-PWS, אצלי וינדוס XP profesional וכפי שהבנתי אי אפשר להתקין PWS ב-XP. אז ניסיתי להתקין את IIS(כתחליף) ואין לי תמיכה ב-ASP! חיפשתי ב-FAQ של הפורום ומצאתי שם שצריך לשנות ב: aplication protecnion(סליחה אם יש טעות בכתיב) לhigh אך כאשר אני משנה אני מקבל הודעה: server execution failed וזה מסמן את low. מה הבעיה? איך ניתן לתקן? והאם זה נכון שאי אפשר להתקין PWS ב-XP profesional? תודה רבה!
 

adventureboy

New member
ב windows xp

יש לך את IIS כחלק מה windows. אתה רק צריך להתקין אותו דרך ההוספה/הסרה של תוכניות בלוח הבקרה.
 
IIS ו PWS

כמו ש adventureboy הזכיר, IIS ניתן להתקין אך ורק מהדיסק של Win Xp Pro (ראה לינק מצורף). וכפי שציינת, לא ניתן להתקין PWS על גבי Win Xp Pro..
 

Dימה

New member
אני התקנתי את IIS אבל...

אני התקנתי את IIS אבל אין לי תמיכה ב-ASP. עשיתי את מה שכתוב אצלכם ב-FAQ אבל זה לא עבד, הוא הציג לי שגיאה: Server execution failed איך ניתן לפתור את הבעיה לעשות תמיכה ב-ASP?
 
אבל..

הקטע מאחורי IIS שהוא תומך ב Asp, אתה לא צריך להפעיל תמיכה ב Asp.. בסה"כ אתה צריך לסדר את הרשאות הכתיבה, smtp - אם אתה צריך, וכמובן סידורי אבטחה - הכרחי (זה מיקרוסופט..) נ.ב. אני ממליץ לך מאוד לקרוא את המדריך שצירפתי..
 

Dימה

New member
אני לא יכול להיכנס לאתר signup

מנהל השרת לא נותן לי להיכנס בגלל שהוא אומר שאני הצפתי את השרת מסיבה לא מובנת- או שאיזשהי טעות עשיתי בלי כוונה, או באג או שמישהו פרץ למחשב שלי מתישהו! SMTP- צריך היה לסמן את זה בזמן ההתקנה? ולמה הכוונה לסד את הרשאות הכתיבה?
 
smtp וחברים..

לא, לא היית אמור לסמן את SMTP, את זה אתה מתקין אחר כך.. מצורף מאמר אחר מ webmaster..
 

Dימה

New member
עשיתי שם הכל!

ועדיין לא מצליח לפתוח קבצי ASP!!(אותה בעיה) מה אפשר לעשות?
 

Dימה

New member
הם "יושבים" בתיקיה:

D:\Inetpub\wwwroot שמוגדרת כתיקיית ברירת המחדל של השרת! ואני פותח אותם ע"י הקלדה: localhost/post1.asp בinternet exployer!
 

zelig0n

New member
אתה צריך לרשום את מספר ה-IP של השרת

ואז את שם הקובץ ד"א זה אותו מחשב שמותקן עליו האפאצ'י?
 

Dימה

New member
בעבר היה מותקן אפאצ'י!

אבל עכשיו אני מנסה להתקין את IIS וזה לא עובד!
 

zelig0n

New member
רק הבהרה קטנה

"כפי שהבנתי אי אפשר להתקין PWS ב-XP. אז ניסיתי להתקין את IIS(כתחליף)" אז אם כבר ה-PWS הוא תחליף ל-IIS, כשהפרוייקט שלך יעלה לרשת הוא יעבוד על IIS וה-PWS היה תחליף/מדמה שרת כדי שתמפתחים יוכלו לעבוד בסביבת WIN 98 ו-95. וב-XP profesional ה-IIS בא כחלק ממערכת ההפעלה רק תבדוק שהוא מותקן (אבל את זה כבר כתבו...)
 

Dימה

New member
כנראה שלא הבנתם את הבעיה!

הבעיה היא שאני לא מצליח לפתוח קבצי ASP(אין לי תמיכה בהם) מסיבה לא מובנת!
 
נסה את זה.. ../images/Emo36.gif

נסה לייצור תייקיה וירטואלית חדשה כך: 1. כניסה למסך שבו מופיע: Default Web Sites 2. לחיצה על מקש ימני -> new 3. לחיצה על virtual directory 4. פעל לפי ההוראות שבאשף (צור תייקיה חדשה בכונן כלשהו, לא wwwroot!) 5. סגור IIS והפעל אותו מחדש 6. כנס ל Default web sites, מצא את התייקיה הוירטואלית, כנסה אליה 7. לחץ מקש ימני ואז browse .. כעת זה אמור לעבוד!
 

Dימה

New member
כלום...

שוב כלום לא יצא! טוב כפי שהבנתי- כנראה הבעיה היא במחשב או בוינדוס כך שאין טעם! אז אני יעבור לכמה שאלות שלי בנושא ASP: טוב שכתבתי: אני חדש ב-ASP, קניתי את הספר "ASP 3 ובניית אתרים באמצעות Visual InterDev" בהוצאת הוד-עמי ואני לא בידיוק הבנתי: מסד הנתונים, איפה הוא נמצא? בספר עובדים עם Microsoft Access אבל בגלל שלהתקין שרת ביתי לא הצלחתי אז איך זה יהיה על שרת כלשהו(נגיד: ברינקס)? מקווה שהבנתם את השאלה! תודה לעזורים!
 
אתה מתבלבל..

Ms Access זה מסד נתונים, היכן שאתה שומר מידע ושאר ירקות.. שרת איחסון (brinkster למשל), מסוגל להכיל קבצי Asp, מסדי נתונים ועוד.. שם אתה בעצם מריץ את הקוד!
 
למעלה