מתחיל!!! אני מתרגש, סוף סוף

yossi alef

New member
1-0 לסאן אנטוניו../images/Emo24.gif

מסתבר שאי אפשר לנצח רק עם שאקיל קובי וקרל, סאן אנטוניו שיתפה עוד שחקנים חוץ מדאנקן ופארקר ויכלה ללכת לסל גם בלעדיהם.
 
מה הקשר קארל?

למרות דאבל דאבל היה ממש חלש היום, איבד הרבה, החטיא שהוא חופשי. איכזב ופייטון? עדיף פישר, ממש עדיף פישר. ובוהן שיתק את קובי ברבע הרביעי, או שקובי שיתק את עצמו- קשה לדעת. שאק לא פונקציה ברבע אחרון- עושים עליו פאול, ולא ברור לי למה לא עושים את זה על דאנקן?
 

Shooting Guard

New member
מה זה קובי שיתק את עצמו?

לא מבין את הקטע האגואיסטי של לזרוק בכוח
 
זה לא לזרוק בכח, וזה לא אגואיסיטי

הבן אדם הרגיש חם, ועובדה שברבעים שתים ושלוש זה נכנס. when you are hot you are hot
 

Shooting Guard

New member
10-26 זה לא חם...זה קפוא...

אני בעד צירוף בלותנטל במקום טורקוגלו..בדיוק מה שקטש אמר אתמול
 

capsl0ck

New member
בולשיט...

ממש תופסים מבלות'נטאל, אה? איפה הוא היה כל העונה (ואל תגידו את כל ה"פיני ייבש אותו" crap)? הוא מוגבל במשחק שלו, מה לעשות, בעוד טורקוגלו מגוון מאוד, ופי-אלף חכם מבלות'נטאל. לבלות'נטאל יש פוטנציאל. אם הוא יעבוד על הכדרור שלו וישחק יותר קבוצתי (לשחק בשני משחקים קבוצתי לא אומר כלום) הוא בהחלט יכול להגיע במצב מסוים לNBA. כרגע לא.
 

capsl0ck

New member
שטויות...

גם הלייקרס "שיתפו" עוד שחקנים חוץ משאקובי. פארקר היא און&אוף רוב המשחק, דאנקן נתן יופי של רבע אחרון, אבל חוץ מהם ומהמלחמה של ג'ינובילי קשה להגיד משהו על האחרים. טורקוגלו זוועה, ראשו לא פגע, הורי והארט לא עשו כלום, ורק דווין בראון המקומי דפק כמה ג'אמפרים. ס"א *חייבת* את טוני פארקר בפוקוס אם היא רוצה לעבור את הסידרה הזאת. ג'ינובילי וטורקוגלו מאוד לא יציבים, ופארקר חייב לתת את ה20 שלו כל משחק לצד ה20-30 של דאנקן.
 

Ploral Reaction

New member
בעעעע איזה משחק

בדיוק למה אני שונא את סאן אנטוניו :/ יש קבוצות הגנה שכיף לראות כמו דטרויט ויוטה, ויש קבוצות שמוציאות את החשק לראות כדורסל... נכון שהיו גם התקפות יפות שלהם אבל עדיין בכללי לא היו משהו. בכל מקרה גם בלי לשחק מעניין הם הציגו כדורסל מאוד מרשים בהגנה, שאק נראה זוועה (וגם קובי אבל מה חדש :), דאנקן ענק, וזה בדיוק ההבדל. כנראה שהספרס יקחו את הסדרה הזאת, מה שיותר טוב לדעתי לסקרמנטו לגמר מערב :)
 
למעלה