מתחילים לחזור לעניינים

tristan79

New member
מתחילים לחזור לעניינים

אז מתיאוס חזר לארץ (נשוי במפתיע), עונת המלפפונים של הקבוצה קצת מתעוררת ומחר משחק בגביע הטוטו מול אשדוד. בחזית הסגל המתגבש אז ניקואסי סיאבונגה עבר את הבדיקות הרפואיות, חתם על חוזה והוצג רשמית. עכשיו רק נשאר לקוות להשתלבות מהירה והצדקת המרדף אחריו. לגבי אלו שהם עדיין על תקן מלפפונים: נמשך ניסיון החיבור של ראובן עובד לנתניה, אך מתיאוס צוטט כמופתע לגלות על המו"מ עם הקשר התל אביבי. אלן בנדר, חלוץ יהודי מהכח עמידר ר"ג, נבחן בקבוצה. עוד אופציה שמוזכרת לחיזוק החוד היא אחמד סבע מבני לוד (שיתכן שיועבר לנתניה בטרייד שיעביר את גל ניר בדרך ההפוכה). השוער דורון רוזנוקוביץ' נבחן בקבוצה ויתכן שיוחתם לאייש את עמדת השוער השלישי. בשבוע הקרוב צפויים להגיע מספר שחקנים זרים נוספים להתרשמות, לתפיסת המקום הפנוי האחרון במצבת הזרים של הקבוצה. ועוד חדשות משמחות על "הצטרפות" של שחקן לקבוצה - אמייה טגה מתחיל להתאושש מהפציעה והשתתף אתמול באימון ראשון. ברוך שובך.
 
בהחלט חזרה מבורכת

מאוד מקווה שנראה את טגה חוזר לעצמו לאחר המזל הנאחס שרדף אחריו בשנתיים האחרונות כי מדובר בשחקן נהדר שרק יכול לתרום בגדול למועדון. נקווה לטוב עם ההחתמה של סיאבונגה למרות שממה שראיתי בזמנו בגביע אפריקה 2008 לא נראה שמדובר בשחקן טוב במיוחד (אף על פי שכל הנבחרת של דרום אפריקה נראתה באותו קמפיין סבירה ולא יותר).
 

SjP

New member
ראובן עובד חתם

הושאל מהפועל ת"א עד סוף העונה בסכום של 20 אלף דולר, עם אופציה להאריך את החוזה שלו תמורת עוד 120 אלף דולר ברוך הבא אני חושב שהוא יכול לעזור לנו, הרי הוא יודע שזאת ההזדמנות האחרונה שלו בקבוצה גדולה, ומכבי נתניה יכולה להציל לו את הקריירה, ולותר מתיאוס יכול לעשות מהכשרון הגדול הזה גם מקצוען אמיתי שיתרום לנו הרבה
 
קשה לי להאמין שעובד ישרוד עד סוף העונה

באמת שאני לא מבין בשביל מה נתניה מתפקדת כבית שיקום לשחקנים שהקריירה שלהם כבר פחות או יותר גמורה (בירוק, רוזנטל ועכשיו עובד).
 

tristan79

New member
כי לעומת המקרים שציינת

יש שחקנים כמו אבי סטרול ותמיר כהן, שהמעבר לנתניה החייה לחלוטין את הקריירה שלהם. מצד שני אני מבין את מה שאתה אומר - ראובן עובד לא נראה לי כמצטיין בתחום המשמעתי והאחריות האישית, ואלו שני דברים שמתיאוס די מקפיד עליהם, אז יש מצב שיחסי עובד-מתיאוס יגיעו לנקודת רתיחה מהר מאוד. אבל אם עובד ישכיל להבין שזו כנראה ההזדמנות האחרונה שלו להפוך לשחקן מוביל אז יש מצב שנתניה עשתה פה עסקה מצויינת, ובשביל 20 אלף דולר דמי השאלה + משכורת לחצי עונה זה הימור לא רע בכלל. בכל מקרה, עד שהוא יחזור לכושר ובכלל, לדעתי עובד צריך להיות השפן שעולה מהספסל במחצית השנייה. שני שחקני הקישור ההתקפי העיקריים צריכים להיות מנשה וסיבונאגה, כשעובד הוא זה שיהיה אחראי על שינוי מומנטום במחצית השנייה, נראה לי שזה תפקיד שהרבה יותר יהלום אותו.
 
למעלה