מתחילים כבר להרגיש את הקטסטרופה במסילת איילון

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
מתחילים כבר להרגיש את הקטסטרופה במסילת איילון

מתחילים כבר להרגיש את הקטסטרופה במסילת איילון
יצא לי להגיע לקרבת רכבת מרכז מכיוון צפון והרכב או שמרוב בצורה רצינית או שנעמדת למספר דקות. לפי מה שהבנתי זה עוד ילך ויצריך במרוצת השנים, ואני שואל למה לעזזל לא מכפילים שם את המסילה?? למה מחכים למען השם??
 

Subi777

New member
כמעט כל הרכבות שמגיעות מהצפון עוצרות לפני תחנת האוניברסיטה

מתחילים כבר להרגיש את הקטסטרופה במסילת איילון
יצא לי להגיע לקרבת רכבת מרכז מכיוון צפון והרכב או שמרוב בצורה רצינית או שנעמדת למספר דקות. לפי מה שהבנתי זה עוד ילך ויצריך במרוצת השנים, ואני שואל למה לעזזל לא מכפילים שם את המסילה?? למה מחכים למען השם??
כמעט כל הרכבות שמגיעות מהצפון עוצרות לפני תחנת האוניברסיטה
באיזור שלפני הצטלבות המסילה מכיוון בני ברק.
&nbsp
בחיים לא נסעתי ברכבת שהמשיכה בנסיעה ממש עד האוניברסיטה. תמיד הייתה שם עצירה. לפעמים לפחות מדקה לפעמים גם לכמה דקות.
 
דווקא באזור תחנת האוניברסיטה אין הצטלבות בין המסילות ממזרח

כמעט כל הרכבות שמגיעות מהצפון עוצרות לפני תחנת האוניברסיטה
באיזור שלפני הצטלבות המסילה מכיוון בני ברק.
&nbsp
בחיים לא נסעתי ברכבת שהמשיכה בנסיעה ממש עד האוניברסיטה. תמיד הייתה שם עצירה. לפעמים לפחות מדקה לפעמים גם לכמה דקות.
דווקא באזור תחנת האוניברסיטה אין הצטלבות בין המסילות ממזרח
למסילות מצפון.
יש שני זוגות של מסיילות נפרדות - זוג למסילת החוף וזוג למסילת הירקון.
העצירה יכולה לנבוע מעיכוב ברכבות פרבריות מבנימינה.
אני, אגב, נסעתי הרבה פעמים ברכבת שהמשיכה ממש עד לאוניברסיטה (עם האטה כמובן) ללא עצירה.
אבל צריך לקחת גם בחשבון שבשנה האחרונה מתבצעות בקטע שבין תחנת האוניברסיטה לצפונית לתחנת הרצליה עבודות שיכולות גם כן להשפיע על נסיעת הרכבות.
 

Subi777

New member
כל הזמן הרכבות נתקעות שם.

דווקא באזור תחנת האוניברסיטה אין הצטלבות בין המסילות ממזרח
למסילות מצפון.
יש שני זוגות של מסיילות נפרדות - זוג למסילת החוף וזוג למסילת הירקון.
העצירה יכולה לנבוע מעיכוב ברכבות פרבריות מבנימינה.
אני, אגב, נסעתי הרבה פעמים ברכבת שהמשיכה ממש עד לאוניברסיטה (עם האטה כמובן) ללא עצירה.
אבל צריך לקחת גם בחשבון שבשנה האחרונה מתבצעות בקטע שבין תחנת האוניברסיטה לצפונית לתחנת הרצליה עבודות שיכולות גם כן להשפיע על נסיעת הרכבות.
כל הזמן הרכבות נתקעות שם.
אני בכלל לא מבין את השיטה. אם כל הזמן הרכבות נתקעות אחרי הפרברית. אז שהפרברית תמתין בהרצליה ושהמהירה תעקוף אותה. ושיפגשו שתיהן בתחנת תל אביב מרכז.
 

Subi777

New member
רעיון לחילופין

דווקא באזור תחנת האוניברסיטה אין הצטלבות בין המסילות ממזרח
למסילות מצפון.
יש שני זוגות של מסיילות נפרדות - זוג למסילת החוף וזוג למסילת הירקון.
העצירה יכולה לנבוע מעיכוב ברכבות פרבריות מבנימינה.
אני, אגב, נסעתי הרבה פעמים ברכבת שהמשיכה ממש עד לאוניברסיטה (עם האטה כמובן) ללא עצירה.
אבל צריך לקחת גם בחשבון שבשנה האחרונה מתבצעות בקטע שבין תחנת האוניברסיטה לצפונית לתחנת הרצליה עבודות שיכולות גם כן להשפיע על נסיעת הרכבות.
רעיון לחילופין
אני לא יודע אם הוא ישים אבל שיעשו חיבור בין מסילה 2 למסילה 3 לאחר הקשת של בני ברק.. ושיאפשרו לרכבות מכיוון צפון לעצור גם ברציף 3.
 
רציף 3 משמש לרכבות הנוסעות להוד השרון ובאות מהכיוון הנגדי

רעיון לחילופין
אני לא יודע אם הוא ישים אבל שיעשו חיבור בין מסילה 2 למסילה 3 לאחר הקשת של בני ברק.. ושיאפשרו לרכבות מכיוון צפון לעצור גם ברציף 3.
רציף 3 משמש לרכבות הנוסעות להוד השרון ובאות מהכיוון הנגדי
לכיוון הרכבות שמגיעות מצפון.
בכל מקרה, במסגרת פרויקט מסילת השרון, מוסיפים עוד שתי מסילות בין הרצליה לת"א אוניברסיטה, כך שתנועת הרכבות בקטע הזה ממילא עומדת להשתנות בשנים הקרובות.
 

DRORIKO8

New member
הבעיה זה לא האוניברסיטה

רציף 3 משמש לרכבות הנוסעות להוד השרון ובאות מהכיוון הנגדי
לכיוון הרכבות שמגיעות מצפון.
בכל מקרה, במסגרת פרויקט מסילת השרון, מוסיפים עוד שתי מסילות בין הרצליה לת"א אוניברסיטה, כך שתנועת הרכבות בקטע הזה ממילא עומדת להשתנות בשנים הקרובות.
הבעיה זה לא האוניברסיטה
הבעיה כמו שכתבתי בפתיחה זה המקטע בין האוניברסיטה לרכבת(ואני מניח שגם בין הרכבת להגנה). כבר היום יש שם עומס,ונתקעתי שם לא פעם, ומן הסתם העומס וילך ויגדל במהלך השנים כשיותר אנשים ישתמשו ברכבת ויוסיפו עוד ועוד רכבות.
 

Subi777

New member
תדירות השימוש בו פחותה

רציף 3 משמש לרכבות הנוסעות להוד השרון ובאות מהכיוון הנגדי
לכיוון הרכבות שמגיעות מצפון.
בכל מקרה, במסגרת פרויקט מסילת השרון, מוסיפים עוד שתי מסילות בין הרצליה לת"א אוניברסיטה, כך שתנועת הרכבות בקטע הזה ממילא עומדת להשתנות בשנים הקרובות.
תדירות השימוש בו פחותה
אפשר לנצל את הרציף עוד
 
ואז יתווספו עוד אילוצים ללו"ז ועוד תקלות

תדירות השימוש בו פחותה
אפשר לנצל את הרציף עוד
ואז יתווספו עוד אילוצים ללו"ז ועוד תקלות
עיכוב ברכבת מראשון לציון מערב ישפיע על רכבת לרחובות, אשקלון, מודיעין או באר שבע ולהיפך.
ובכלל שימוש קבוע ברציף עבור רכבות המגיעות מכוונים מנוגדים זה מתכון לבעיות.
במקום הפרדה בין קווים, אתה מציע להגדיל את המישמש.
 

Subi777

New member
אז שיעשו את הפיצול לרציף 4.

ואז יתווספו עוד אילוצים ללו"ז ועוד תקלות
עיכוב ברכבת מראשון לציון מערב ישפיע על רכבת לרחובות, אשקלון, מודיעין או באר שבע ולהיפך.
ובכלל שימוש קבוע ברציף עבור רכבות המגיעות מכוונים מנוגדים זה מתכון לבעיות.
במקום הפרדה בין קווים, אתה מציע להגדיל את המישמש.
אז שיעשו את הפיצול לרציף 4.
העובדה הפשוטה היא : יותר רכבות פוקדות את רציפים 1-2 על פני רציפים 3-4.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה