מתוך שעמום החלטתי לעשות רשימה

ש ק ד ב ת

New member
מתוך שעמום החלטתי לעשות רשימה

מה אפשר לעשות בלילות לבנים
-לצאת לג´וגינג שכונתי. אין הרגשה טובה יותר מאחרי ריצה טובה.
- ללכת עם החיית מחמד לטיול בשכונה.
- כולנו קיבלנו פעם במתנה ספר שאחרי הדף הראשון (אם בכלל פתחנו...:) התייאשנו ממנו. זה הזמן לקרוא אותו!!, ואם זה רומן קיטשי- אז בכלל סבבה,
- זה הזמן הכי טוב לעשות סדר בארונות (בגדים).
- להכין/להזמין ארוחת שחיתות ענקיות.
- להשקיע את כל כולכם בהכנת ה"משקה המושלם", ולשתות אותו לאט לאט... (אגב, סבתות טוענות שחלב מרדים). |טלוויזיה|- הפתרון הבאנאלי שהכי עוזר. אתם מתבקשים לפתוח את ערוץ ויוה ולהתמוגג מול החיים הכי אמיתיים שיש. גם כאן אני מבטיחה לכם שתירדמו ממש מהר, (השאלה היא איך תקומו כשתתעוררו;)
- כמה שזה נדוש, פשוט לצאת החוצה, להישכב איפשהו על הריצפה (ואם אתם קיבוצניקים ויש לכם דשא- אז סבבה) ולהסתכל על הפלא הזה שנמצא לו אי שם. מומלץ מאוד לספור את כולם.
- לשחק סוליטר במחשב לפחות שעה וחצי. יש למשחק הזה איזשהו אפקט הרגעה גאוני.
- לשים את הדיסק שאתם הכי אוהבים על אוזניות (...השכנים) ולהשתולל!!!
- אם יש לכם את זה בהלחנה- זה הזמן (סטטיסטית- הלילה הוא הזמן בו המוזות פועלות הכי טוב).
- להדליק את כ-ל הנרות הקיטשיים שקנינו פעם או שקיבלנו מחבר/ה שלא היה לה רעיון יותר מקורי למתנת יומולדת. זה עושה את הבית מקסים (תאמינו לי- זה יותר יפה כשזה בוער!)
- להתקלח עד שיגמר הדוד. לא לצאת לפני!
- לערוך רשימה של כל הדברים שדורשים שיפור בעצמכם, ולקבל החלטה שמחר בבוקר- מתחילים בשיפור. מאחלת לכולנו לילות שקטים ושלווים
 
../images/Emo187.gif אני נורא אוהבת את האייקון..

אז ככה:
כבר רצתי היום בחד"כ וההרגשה הזאת כבר לא עושה עליי רושם...
כפי שאמרתי כבר טיילתי לי בכל רחבי המושבה. הידעתם
היום רישמית הפכנו לעיר
|דגש|ב-א-ס-ה
אני קוראת כל היום וכל הלילה. זה מעולה
אני כל כך אוהבת לקרוא!
בחיים
אבל בחיים
אני לא מסדרת את הארון
לא אוהבת אוכל
Been there, Done that
זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות
אז מה אם זה נדוש
אתן יודעות שאני כבר שעתיים משחקת פרייסל
זה גאוני
בשילוב בכוכבים בשמיים- תנסו
אני מנסה, אבל לא מצליחה...
אל תגלו
אבל זרקתי את כל הנרות שקיבלתי אי פעם
רעיון מעולה
כבר התקלחתי...
זה בדיוק הדבר הבא שאני הולכת לעשות
תודה שקד
 

OmErIcO

New member
פושטקיות!

זה מה שאתן עושות כשאני כבר ישנה בחלום המי יודע כמה:) אחח זה כזה כיף,לילות של שינה שנמשכת עד צהריי היום שלמחרת
אני חוזרת לישון.. שיהיה לכם יום טופ
 
למעלה