אליזבט גילברט
New member
מתוך שיחה שהתקיימה אי שם
במרכז הארץ, אתמול, בשעה 18:10 לערך. "לואי, היום זה היום האחרון של שנת תש"ע ותיכף אני הולכת לארוחת חג" (תוך כדי פריסת הסלמון לפיסות קטנות) "מיייאאאוווו, ממממממייאוווו" "כן, כן, לואיטון, תיכף נאכל ארוחת חג ביחד, אני מכינה לך" "מייייייייייייייאווווווווווווווווו" "בכל מקרה לואי, השנה זו השנה הראשונה של....."<נקטע על ידי מייייאאאווווווו> (הולכת לחדר עם פיסות סלמון לאחר שביצעתי אבטחת איכות להיעדר עצמות) "לואיטוני, בוא" (נשיקה על הראש, מגישה לו פיסת סלמון ראשונה לפה) "לואי, זו ארוחת החג שלנו כי מחר מתחילה שנה חדשה לבני האדם. ואני רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך" (
"טעים, טעים, גיברת, תתחילי להגיש ת'אוכל מהר יותר ולדבר הרבה פחות") "ואני שמחה שיש לי אותך השנה. <דמעות מתגנבות לעיניים> אני מרגישה שאתה המתנה שלי לשנה הזו" (
"תנסי בבקשה לדבר פחות כשאני אוכל, את מפריעה לי להתרכז") "ואני מקווה שתהיה לנו שנה של התחשבות הדדית ושל אהבה< מגישה פיסת סלמון רביעית, חמישית אחרי שאני ממששת ובודקת שוב שאין עצמות> ושיהיה לנו כייף ביחד" (
"באמא שלי מצ'וגעת זאתי. ברחוב לפחות לא דיברו איתי כל כך הרבה. אמרו לך פעם שאת חופרת?") "כן, טעים לואיטונצ'י?< מגישה פיסת סלמון נוספת לפה של לואי> אני שמחה שאתה אוהב את ארוחת החג הזאת. ואתה חתול טוב ואני מקווה שהשנה תנשך אותי פחות. אמרתי לך כבר שאני אוהבת אותך? <עוד פיסת סלמון> לואיטון, למי יש לשון ורודה כמו הסלמון? כן, כן, לך. ושתהיה לנו שנה טובה ביחד לואיטוןטון". <ממטירה נשיקות על לואי> "נגמר לואיטוני. עכשיו אני הולכת להתארגן לארוחת החג שלי" י': סלמון??? אני: כן, שירגיש שיש אווירה אחרת, אפילו שהוא חתול. יש חג היום. י': ומה יש לך לדבר אליו? הוא חתול. אני: בדיוק בגלל זה!...
במרכז הארץ, אתמול, בשעה 18:10 לערך. "לואי, היום זה היום האחרון של שנת תש"ע ותיכף אני הולכת לארוחת חג" (תוך כדי פריסת הסלמון לפיסות קטנות) "מיייאאאוווו, ממממממייאוווו" "כן, כן, לואיטון, תיכף נאכל ארוחת חג ביחד, אני מכינה לך" "מייייייייייייייאווווווווווווווווו" "בכל מקרה לואי, השנה זו השנה הראשונה של....."<נקטע על ידי מייייאאאווווווו> (הולכת לחדר עם פיסות סלמון לאחר שביצעתי אבטחת איכות להיעדר עצמות) "לואיטוני, בוא" (נשיקה על הראש, מגישה לו פיסת סלמון ראשונה לפה) "לואי, זו ארוחת החג שלנו כי מחר מתחילה שנה חדשה לבני האדם. ואני רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך" (