מתוך פרסום של הנהלת תפוז היום:

מתוך פרסום של הנהלת תפוז היום:

חיים ונושמים את תחום התעופה? פורום חובבי תעופה במיוחד בשבילכם http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=1151 א. צריך לברר בהנהלת תפו למה פתחו עוד פורום כזה ב. במחשבה שניה- אני מקוה שהפורום החדש יהיה בית חם לכל הטרולים ששורצים כאן+צלמי פיינלים+כל מה שלא צריך להיות בפורום תעופה קלה מעוללות העמוד הראשון בפורום החדש: מישהוא בשם "דודי 32" מפרסם תמונה שצילם מתוך דריפטר. מנהל הפורום החדש מיד מתלהב : "באיזה מטוס אטה טס?" - השגיאה במקור דודי 32: אני טס בדריפטר... וזה כמו טייס קרב או BUSH PILOT " בהצלחה
 

טל ר

New member
דווקא כל המתלוננים על כך

שפורום זה מביא אליו גם את אלו שאינם מתעניינים בתעופה קלה אלא ב"פריפריה" שלה (תמונות, airliners וכו') צריכים לברך על פתיחתו של הפורום החדש. נראה לי שהטרולים דווקא ישארו פה. טל.
 

יפתח 15

New member
ערב טוב ניצן....

באמת שאני לא מצליח להבין אותך...אני לא מבין מה אתה רוצה? מצד אחד אתה סובל מזה שנערים, צלמים וסתם אנשים נכנסים לפורום הזה, אבל כשפותחים פורום שכנראה תוכנן להיות לנוער ולאנשים שאינם טייסים אלא רק אוהבים תעופה ועדיין אין להם כל כך מה לתרום לפורום הזה אתה מתלונן שהוא לא מספיק רציני? אם אתה רוצה שהוא יהיה רציני תלך ותכתוב שם ותעלה את רמת הפורום. נראה לי שמספיק עם כל הקיטורים כל הזמן. המשך יום נעים.
 

pusyman

New member
עקיצה מטופשת המעידה על כותבה.

אם כבר החלטת לצטט "מתלהב" מסויים בפורום חדש. מדוע לא לעשות זאת במדוייק? הרי אתה מטיף לדיוקים. פוסל על הסף כאלו שסוטים במילימטר וחצי בקריאת מיקומה של ארובת עשן מסויימת המשמשת לך כנ"צ. צורח כתרנגול המובא לשחיטה כל אימת שמישהו מעז לחשוף בורות מסויימת בנושא " הטיס/טיסה/תעופה " והנה הוד דיוקך מפשל פה ובגדול. ומצטט כראות עיניך, כשמטרתך ברורה. לעג. אז הרשה לי לתקן את טעותך המביכה. "המתלהב" לא כתב : אני טס בדריפטר... וזה כמו טייס קרב או BUSH PILOT " "המתלהב" כהבנתך כתב שיש לטיסה פרופיל קרבי משהו.. יש הבדל חביבי. פיתחתי כלפיך בוז מסויים ניצן אלישיב. ומהודעה להודעה שלך תחושת הסלידה ממך ,והבוז כלפיך רק מתחזק והולך. אתה ודאי תכנה אותי עוד טרול . שיהיה. לפחות אמרתי לך את שעל ליבי בצורה תרבותית ובלתי מתלהמת.
 
צודק הכותב מהפורום השני

בדריפטר חווית הטיסה שונה משאר האזמי'ם ובודאי מהתעופה הקלה,והתאור שנתן"טיסה קרבית משהו"מתאימה מאד בגלל הגובה שדירפטר מאומן יודע לטוס,ובגלל מיקום הטיס .אני בטוח שמר אלישיב עים ניסיון הטיסה הרב שלו טס בדריפטר ואים לא אז שמישהו מהדריפטראים יקח אותו לסיבוב.
 

Hawk17

New member
דווקא ניראה לי בדיוק ההפך..../images/Emo10.gif

שהטרולים ישארו פה כדי להתגרות בחמומי המוח ונפוחי האגו(אני לא מנסה לומר עליך משהו ניצן! אני אומר את זה באופן כללי) הקיימים בפורום זה ומושכים את הטרולים כשל שקקי מושך זבובים, בעוד כמה מתוסכלים כן ינסו את הפורום ההוא ,אבל אולי יחזרו כי שם לא ידעו מה זה ססנה או משהו כזה...או שלא... אני בכל פנים לא הולך לשום מקום. רק אולי לעוד מקום...
 

glider50

New member
תסתכל אולי פעם בראי....

ותבחין כמה אתה לא נסבל בגלל הקטנוניות הפלצנית שלך. רבים וטובים (יותר טובים ממך) אומרים לך שאתה לא נחמד, אז אולי מישהו צודק !!! כדאי שתשים פה עוד פעם את תמונות הרשיונות שלך כדי שכולם ידעו שאתה לא רק טיס מהולל (עם יהלום בקצה ה....) אלה גם נהג מרוצים מתוסכל. בטח כשהיית קטן היית התלמיד המצטיין בכתה, (כי אתה יודע דברים - בזה חייבים להודות) יושב בשורה הראשונה - קרוב למורה ומלשין אם מישהו רצה להעתיק ממך.
 
לא צריך להסתכל בראי

אני פלצן ושחצן ולא נחמד. אבל אני אומר את האמת בפנים. אני כותב ואומר כל מה שבא לי להגיד ואני לא מסתתר תחת כנוי טרולי. אבל אני גם לא משמיץ ומרכל מאחורי הגב. ובכלל, איך הייתם יודעים על הפורום החדש הזה אם לא הייתי מראה לכם אותו?? פתאום זה הפך שם להיות "עיר מקלט" לכל מאוכזבי צור.. אנשים שלא מסוגלים להתמודד עם עובדות בדרך ישרה וכאילו לא כותבים תחת פורום "תעופה קלה" אבל טורחים להביע את דעתם בחצר אחרת (מתוך ידיעה שבין כה וכה כולנו וקוראים גם שם) ואני מוצא סיפוק רב בכך שאני מספק "מצע" לכל הבקטריות שכאן "לשפוך את זעמן" הייתי התלמיד המצטיין בכיתה גם כשהייתי "ילד גדול", אבל לא ישבתי בשורה הראשונה (כי אני גבוה) ועד היום אני מלשין אם מישהוא מעתיק ממני.
 

G e o r g e B

New member
טרול

אולי סוף סוף תספר לכולם באילו כינויים טרולים נוספים אתה מופיע פה אם לא אני אעשה זאת
 

יפתח 15

New member
ניצן.

מעולם לא טענתי שאתה לא איש נחמד וטוב (מי שטען כך אלו הטרולים מלמעלה ושנינו יודעים לא להתייחס אליהם) אני מקווה שאת הודעתי שלי קראת והבנת שאין בכוונתי לרדת עליך ולקרוא לך בשמות גנאי. חלק גדול מהידע שלי בתעופה נבע ממאמרים שלך שקראתי ואני מעריץ אותך על החלטותיך בעולם התעופה. פשוט לדעתי אתה קצת מתעלם לפעמים ברגשותיהם ודעותיהם של אנשים ומדי פעם מפגין קצת ניגוד אינטרסים. לילה טוב ושבת שלום.
 
נשבע לך שלפעמים אני כמעט נעלב ממך

ניצן. למזלי בגילי אני כבר מעבר לשלבים הללו של להעלב. רק שלעיתים אני חש מבולבל ממך. מצד אחד אתה טוען שצלמים ושאר מריעין וטרולים אין מקומם בפורום תעופה. ומצד שני אתה בכלל האדם הראשון כאן שלקח אותי לטוס . אולי אני סתם רגיש מדי. בכל אופן אחת מהסיבות העיקריות שהשתתפותי מינורית כולל העלאת תצלומים מדי פעם הנה, אלו אותן אמירות שלך שמפעם לפעם מבצבצות. אני חש לא בנוח בשל כך, והדבר האחרון שברצוני לעשות, זה להעיק, או להפריע. אולי אני טועה אולי לא. אשמח לתשובתך.
 
אלי

אין לך מה להיעלב מכל שטות של מישהו. לפעמים אנשים נסחפים ומתבסמים ממילותיהם הם. לי היה כבוד ועונג לטוס אתך ולטעמי אתה אחלה איש. כל הקיטלוג הזה: צלמים אאוט, נערות גו גו אין, חארטה. יש בני אדם ויש שלא. מה שכן, לפעמים אנשים שוכחים שטייסים כמעט ואין כאן. לא אתה טייס, לא ניצן טייס ולא אני טייס. כולה אנשים שזה ההובי שלהם, ועם חלקם גם בושה להיות באותו אויר. ומי שהיה לפני הצהריים באויר בשעות בהן אני הייתי והאזין לתדר של פלוטו יודע בדיוק למה אני מתכוון.
 
הייתי גם הייתי

אי אפשר היה להשחיל מילה. טייסים חושבים שהם מדברים בטלפון ולא זוכרים שלחיצה שלהם על ה PPT חוסמת לכל השאר את היכולת לשדר.
 
למעלה