מתוך הבלוג שלי - מה עושה קשר טוב

Mr Ka

New member
מתוך הבלוג שלי - מה עושה קשר טוב../images/Emo35.gif

לכל אחד ואחת, בתחילת קשר חדש, ישנן חששות מסויימים. החששות הללו עלולים להביא למצבים לא נעימים, ואף להרגשה מאוד לא נעימה. חששות שאולי עשינו משהו לא טוב, חששות שזה לא זה, חששות שהצד השני פתאום לא מעוניין ועוד. על מנת להפיג חששות אלו, ישנם מספר דברים שעל בני הזוג לעשות, ובכך גם לתרום להרגשה הכללית באותה התקופה של שני בני הזוג, וגם לתרום לטווח הארוך של הקשר. רבים האנשים שיודעים כי הדברים הקטנים עושים קשרים גדולים, אך לא תמיד הם מבצעים את הדברים הללו, וחבל. החשיבות של הדברים האלו, תבוא לידי ביטוי בעתיד בצורות שונות. הדברים הקטנים שאני מדבר עליהם, הם פתקים קטנים, על מגע קליל, על הפתעות קטנות וחמודות. נכון, זה נשמע קיטשי לחלק רב מהאנשים, אבל לאנשים, יש רגשות וברגע שמישהו מביא להם - לצורך העניין - פתק ובו רשום: "בוקר טוב מותק, שיהיה לך יום טוב" או בימינו המתקדמים, משלוח של SMS שכזה, פשוט עושים את היום ליותר נעים, ובונים את הקשר בצורה טובה יותר. רבים האנשים אשר מזניחים דברים אלו. לא שמים לב אליהם ותמיד חושבים שהכל בסדר ושהצד השני מרוצה מהמצב כמו שהוא. מתי הם מגלים את הבעיותיות הזו? כשהקשר כבר עמוק בפנים, ומתחילות המריבות הקטנות שלאט הופכות למריבות גדולות, ואז יוצא כל המרצע מן השק. "למה אתה לא יכול להביא לי פרחים?" היא שואלת, והוא מצידו יכול להגיב בצורה הכי דבילית, שפרח נובל. או שהיא תשאל: "למה אתה לא נותן לי פתקים של אהבה?" והוא מסכן, מתחבט בתוך עצמו, לא מוצא תשובה מתאימה, וכל מה שהוא יכול להגיד זה רק "אני לא יודע מה לכתוב". מה התשובה הזו? הבחור דביל לחלוטין? שירשום "בוקר טוב" או "אני אוהב אותך" או כל דבר אחר שמראה חיבה. לא רק כשרוצים סקס צריך להראות את החיבה לצד השני ואת ההתלהבות. הצד השני בשלב מסויים יבין את מה שקורה, וזה לא יספיק לו. נכון, אומרים שאם נותנים אצבע רוצים את כל היד. אבל באהבה נותנים את כל היד על מנת שהאצבע פתאום תעשה נפלאות. אנשים לא מבינים שלפעמים המעט שעושים, הדברים הקטנים, הם אלו שמרימים את הקשר ועושים נפלאות. תחשבו על זה בצורה הבאה: אדם, המחזר אחרי בחורה, בתחילת הקשר יביא לה פרחים כל שבוע או יכתוב לה שירים או אפילו רק יסתכל עליה בצורה שתעביר אליה את המחשבות שלו, את הרגשות שלו. מספיק שבהתחלה נעשו הדברים הללו, הבחורה תראה את ההיצע שיש לבחור לתת, אט אט תבין יותר ויותר מה יש לה מהצד השני. ואז, בהמשכו של הקשר, אם לפתע היא תקבל משהו כזה קטן, שיזכיר לה את ההתחלה, איך הכל התחיל, זה ירגש אותה יותר, ויקנה לבחור כמה נקודות נוספות. האהבה במקרה שכזה תהיה יותר מתוקה, יותר נעימה, יותר אוהבת, יותר הדדית. לא צריך ללכת ולקנות כל פעם זר פרחים במאה ש"ח, לא צריך להוריד את הכוכבים, מספיק לכתוב על פיסת נייר כמה מילים שבאות מהלב, בלי להקדיש מחשבות רבות, או אפילו בדרך לבת הזוג, לעצור בצד ולקטוף פרח יפה, העיקר הכוונה. יש עוד דברים רבים שניתן לעשות, וכל אחד צריך למצוא את הדרך שלו להביע את אהבתו ואת ריגשותיו כלפי בת הזוג. זה פועל לשני הכיוונים. את הדרך שלי אני יודע, ואת/ה?
 

Yaniv K22

New member
כתבת יפה מאוד ../images/Emo45.gif

עם יד על הלב, אני יכול להגיד שבקשרים שלי תמיד עשיתי את כל הדברים הקטנים האלה, זה לדעתי מה שעושה את ההבדל המשמעותי ביני ובין אחרים. זה מה שמדגיש את הייחוד שלי. כמובן שאני משתדל בכל קשר להמציא את עצמי מחדש. לא לחזור על אותם מעשים. אם לחברה אחת עשיתי דיסק עם שירים, החברה הבאה תקבל גם דיסק אבל זה יהיה משהו יותר מתוחכם, אולי שירים על iPod למשל.
כל פעם מחדש את הרעיונות. הדברים הקטנים כמו פתקים וSMSים תמיד עושים טוב על הלב. מעלים את הקשר לדרגה הרבה יותר גבוהה של אכפתיות ושל כיף. בקשר האחרון שלי נפלתי חזק. אבל לא נורא. התגברתי אני חושב. הקשר הבא יהיה מוצלח בהרבה. אין לי ספק.
 

A k a s h a

New member
מממ... אני חושבת שזה נכון

מצד שני אני גם חושבת שאם בן הזוג היה נותן לי כ"כ הרבה תשומת
הייתי מוצאת את זה יותר מידי מאיים. ואני יודעת שאני לא היחידה שחושבת ככה. וגם זה עלול ליצור ציפיה שבן הזוג תמיד יתנהג כמו בהתחלה, ותמיד יביא פרחים ושוקולדים ופתקים. לפעמים אהבה זה פשוט לראות את זה בעיניים שלו. וזהו. אבל אני בחורה פשוטה. תמיד הייתי ותמיד אהיה...
 

Mr Ka

New member
אם עושים את הדברים

בצורה נכונה, זה לא גורם לאיום על אחד הצדדים. יש אנשים שאוהבים לתת ויש כאלו שאוהבים לתת יותר. אם עושים את זה בצורה נכונה, לא מצפים תמיד שיביאו וכו'. אני מדבר על דברים קטנים, הודעות בבוקר, סתם פתק קטן בארנק/תיק, כל מיני דברים קטנים וחמודים
 

A k a s h a

New member
מבחינתי היה בהחלט מספיק

שישלחו לי בוקר טוב ושיחת לילה טוב, או SMS לילה טוב אם לא מדברים. ולא הייתי מצפה למעבר במהלך היום. אז מה אם זה צפוי ולא מפתיע. לי זה היה עושה הרגשה מספיק טובה.
 
אני לא חושבת

שאת יכולה לדעת דברים כאלה, מה מספיק לך- מה לא מספיק לך, אני חשובת שכשתהיי בסיטואציה עצמה את כבר תרגישי, ויכול להיות שתרצי יותר ויכול להיות שלא תרצי בכלל, הכל תלוי בגבר שאיתך, ברגשות שלך, ואת זה את אף פעם לא יכולה לחזות..
 

A k a s h a

New member
אוקיי. הייתי בסיטואציות שונות

והרגשתי... אני אומרת מניסיון *אישי* *שלי*
 

Mr Ka

New member
החיזורים נעלמו../images/Emo35.gif

למה לא מספרים לי שום דבר...
 
תגובה

חשוב בקשר לשוחח על דברים אישיים, להתענין בחיים ולהשתתף ברגשות. כדאי גם לתת מחמאות וברכות לפעמים. ההתענינות הכי חשובה.
 

Mr Ka

New member
בקשר

אם אין תקשורת טובה, לא יעזור הרבה. הבסיס לכל קשר היא תקשורת (מה לעשות, אפילו מאותו השורש). מה יעזור אם תהיה משיכה הכי גדולה, ותהיה הידלקות מדהימה אבל כשנמצאים בטלפון או פנים אל מול פנים, שותקים כמו שני דגים
על מה יבססו מערכת יחסים, על סקס
(אמנם זו גם סוג של תקשורת...)
 
מקסים ../images/Emo45.gif

הלוואי והיו ככה כל הבחורים חושבים. אני מאוד מאמינה בדברים הקטנים האלה שהם הכי גדולים מהחיים לדעתי. הפתקים, ההפתעות הקטנות- לא צריך כל יום, לא צריך כל שבוע, לא צריך כל דייט- פעם ב... אבל בתדירות יחסית גבוהה זה יפה ומקסים, וחשוב מאוד שיהיה הדדי אבל לא מתוך הרגשת חובה.
 

Mr Ka

New member
בדיוק לזה אני מתכוון

אם מביאים בכמות גדולה מדי, אז זה הופך למעין הרגל לא נעים. אם מביאים פעם בכמה זמן, אז ההפתעה הזו יכולה לגרום לחיוך לעלות, ולא לרדת. הכל עניין של מינון נכון
 
למעלה