וואלה, צודק
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...
וואלה, צודקכי, את לא מוכנה להגיד על איזה אזור מדובר
שנית, לא הסכמת להגיד לנו מאיפה לאן, ולוּ בקווים מאוד כלליים, את צריכה על מנת שנוכל לעזור לך. איננו יודעים את שמך הפרטי ולא את שם משפחתך וגם לא מה תעודת הזהות שלך. לכן, אינני מבין על מה ולמה את לא מוכנה להגיד מאיזה אזור (לא רחוב מדוייק ומספר בית אלא שם של שכונה או ישוב) את יוצאת ובאיזה אזור העבודה שלך. כפי ששמת לב, כך אני מקווה, מדי יום עשרות אנשים שואלים שאלות הכוונה ומקבלים תשובות מעולות. לא טובות כי אם מעולות. מה שאני רוצה לאמר זה ששום דבר בפרטיות שלך לא יפגם. הרי נמשיך לא לדעת מה שמך הפרטי ושם המשפחה וגם נמשיך לא לדעת מה מס' ת"ז השלך ומה הכתובת המדוייקת. אז ממה, למען השם, החשש שלך? אז גם הקטע של לספר לנו שאת 5 שעות (לא פחות!) בדרכים יום יום, גם קיטורים כלליים, גם לא להסכים להגיד מאיפה לאן, כל אלו מביאים אותי לחשוב שאת או טרולית או סתם "צידרעייטערית" שמשועממת ומחפשת קצת אקשן פה בפורום. מי שכותבת שלוקח לה 5 שעות מדי יום וכשאומרים לה "תגידי מאיפה לאן ונוכל לעזור לך" ובתשובה את כותבת "תודה, אבל אסתדר לבד" כשהיא בעצם מקטרת על כך שהיא לא מסתדרת, איך בדיוק תגדירי זאת???
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...