מתגעגעת לעומס ברכבת התחתית

  • פותח הנושא Moud
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Moud

New member
וואלה, צודק

כי, את לא מוכנה להגיד על איזה אזור מדובר
שנית, לא הסכמת להגיד לנו מאיפה לאן, ולוּ בקווים מאוד כלליים, את צריכה על מנת שנוכל לעזור לך. איננו יודעים את שמך הפרטי ולא את שם משפחתך וגם לא מה תעודת הזהות שלך. לכן, אינני מבין על מה ולמה את לא מוכנה להגיד מאיזה אזור (לא רחוב מדוייק ומספר בית אלא שם של שכונה או ישוב) את יוצאת ובאיזה אזור העבודה שלך. כפי ששמת לב, כך אני מקווה, מדי יום עשרות אנשים שואלים שאלות הכוונה ומקבלים תשובות מעולות. לא טובות כי אם מעולות. מה שאני רוצה לאמר זה ששום דבר בפרטיות שלך לא יפגם. הרי נמשיך לא לדעת מה שמך הפרטי ושם המשפחה וגם נמשיך לא לדעת מה מס' ת"ז השלך ומה הכתובת המדוייקת. אז ממה, למען השם, החשש שלך? אז גם הקטע של לספר לנו שאת 5 שעות (לא פחות!) בדרכים יום יום, גם קיטורים כלליים, גם לא להסכים להגיד מאיפה לאן, כל אלו מביאים אותי לחשוב שאת או טרולית או סתם "צידרעייטערית" שמשועממת ומחפשת קצת אקשן פה בפורום. מי שכותבת שלוקח לה 5 שעות מדי יום וכשאומרים לה "תגידי מאיפה לאן ונוכל לעזור לך" ובתשובה את כותבת "תודה, אבל אסתדר לבד" כשהיא בעצם מקטרת על כך שהיא לא מסתדרת, איך בדיוק תגדירי זאת???
וואלה, צודק
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...
 

קובי לו

New member
סעיף 4 היה הפנייה ל-head shrinker

וואלה, צודק
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...
סעיף 4 היה הפנייה ל-head shrinker
אם היית הרבה זמן בלונדון חזקה עליך שאת יודעת אנגלית. באנגלית אמריקאית, בכל אופן, זה הכוונה (בסלנג) לפסיכיאטר. ברגע זה סיימנו, מצידי לפחות, את הדו שיח בינינו.
 

Moud

New member
מופנה לכל מי שרוצה לקרוא את תגובתי

סעיף 4 היה הפנייה ל-head shrinker
אם היית הרבה זמן בלונדון חזקה עליך שאת יודעת אנגלית. באנגלית אמריקאית, בכל אופן, זה הכוונה (בסלנג) לפסיכיאטר. ברגע זה סיימנו, מצידי לפחות, את הדו שיח בינינו.
מופנה לכל מי שרוצה לקרוא את תגובתי
ולא לקובי לו שבוחר לצאת מהדו-שיח איתי (דבר שאני מכבדת למרות שגם טיפה מזלזלת...סוריי) התשובה שלי לסעיף 4 הייתה CHECK שזה גם הפעולה של סימון וי על דבר. או במילים אחרות- נעשה. כלומר, אני כבר ביקרתי אצל פסיכולוגית (למעשה זהו התחום המעניין אותי ואני מקווה ללמוד אותו). ולדעתי זהו מקצוע שיכול לתרום רבות לאנשים מסויימים. (נראה לי שהרמיזה מובנת, אבל אם לא- זהו מקצוע אשר יכול לעזור לאנשים המתחבאים מאחורי ידע ומעשי דמויות ציבוריות כאישור לפעולות אשר יוסיף לתחושת ערך האני שלהם על גב אחרים- שזהו דבר מאוד אמוציונאלי ואינסטנקטיבי אך נדיף וללא ערך פנימי מספק[מסכן הבא בתור]). ובהערת סיכום: תגובות להודעות לדעתי צריכות לישמור כבוד כלפי האדם- דבר שלצערי אולי נכשלתי בו קצת ואני מתנצלת.
 

FDA

New member
אולי תתני לנו תמונת מצב מלונדון קצת?{באמת}

וואלה, צודק
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...
אולי תתני לנו תמונת מצב מלונדון קצת?{באמת}
אני מתכוין בשא הרצינות . אולי תסברי לנו קצת על לונדון ,על התחתית שם ,על תדירות הרכבות ,על עומסים בשעות הלחץ? ואת ההבדלים משם לפה. ואם את יודעת -אז על אוטובוסים שם ,תדירות ,עומס? {תמונות אם יש} {אני באמת מתעניין -אין לי שום מושג מה קורה שם}
 

Moud

New member
המלצה הכי טובה...

אולי תתני לנו תמונת מצב מלונדון קצת?{באמת}
אני מתכוין בשא הרצינות . אולי תסברי לנו קצת על לונדון ,על התחתית שם ,על תדירות הרכבות ,על עומסים בשעות הלחץ? ואת ההבדלים משם לפה. ואם את יודעת -אז על אוטובוסים שם ,תדירות ,עומס? {תמונות אם יש} {אני באמת מתעניין -אין לי שום מושג מה קורה שם}
המלצה הכי טובה...
אולי שאגד\דן\חברת תחבורה פרטית אחרת\ משרד התחבורה ישלחו נציג רשמי לאנגליה בה יבקרו בכל מיני אתרים של תחבורה ציבורית, יראו מה עובד, מה לא, ומה מתוכנן לעתיד, ובצורה הכי פשוטה שאני יכולה להגיד- יגנבו את הרעיונות. בלונדון המערכת לא טובה בכלל כמו ביפן אבל בהחלט בעלת נקודות שהיו מאוד עוזרות פה בארץ. אני לא עבדתי עם התחבורה הציבורית שם אלא רק השתמשתי והיו דברים שראיתי: אם רכבת תחתית\אוטבוס מגיעה לתחנה היא תמיד (!) תעצור ותאפשר לאנשים לעלות אלא אם הרכב\ת אינו פעיל. יש לחברת אוטבוס נציג אשר עומד בצמתיים ראשיות (וזה היה יחסית חדש לפני שעזבתי) ומסמן מתי כל קו מגיע 85% מהזמן אוטבוסים\רכבות אכן מגיעות בזמן. לכל אוטבוס יש מכשיר קשר בו הוא מודיע על כל בעיה רלוונטית ויש גם שליליים: אוטבוס בחורף זה סיוט- קפוא אם חלון פתוח רכבת תחתית בקיץ נורא ואיום- סאונה אוטבוס בקיץ גם לא מומלץ (הם לא תמיד זוכרים שחם מספיק וצריך לכבות חימום ביום של 30 מעלות) וכן, רכבת תחתית בשעות עומס- שכח מ PERSONAL SPACE ואתה לומד להכיר מאוד מקרוב בית שחי של אחרים. אבל מה? לפחות אתה יודע שעוד מעט תירד ותגיע לעבודה בזמן.... אחחחחחחחח הימים הטובים....
 

amit1270

New member
יש לנו לפחות שני שגרירים מצוינים בפורום

אולי תתני לנו תמונת מצב מלונדון קצת?{באמת}
אני מתכוין בשא הרצינות . אולי תסברי לנו קצת על לונדון ,על התחתית שם ,על תדירות הרכבות ,על עומסים בשעות הלחץ? ואת ההבדלים משם לפה. ואם את יודעת -אז על אוטובוסים שם ,תדירות ,עומס? {תמונות אם יש} {אני באמת מתעניין -אין לי שום מושג מה קורה שם}
יש לנו לפחות שני שגרירים מצוינים בפורום
יורם ואלן, שמביאים לא מעט תמונות והסברים על התח"צ בלונדון.
 

Moud

New member
../images/Emo45.gif

יש לנו לפחות שני שגרירים מצוינים בפורום
יורם ואלן, שמביאים לא מעט תמונות והסברים על התח"צ בלונדון.

שמחה לשמוע, ואני מאוד מקווה שזה מידע הרבה יותר עדכני ועוזר מהמעט שנגעתי בו
 

Image of me

New member
יש תחנות איסוף ויש תחנות הורדה.

וואלה, צודק
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...
יש תחנות איסוף ויש תחנות הורדה.
הנהגים לא מחליטים "סתם ככה" לא להעלות נוסעים בתחנת הורדה. למשל קו 910, שנוסע מחיפה לת"א, מוריד בכמה תחנות בת"א, אבל לא אוסף בהן נוסעים, כי הוא לא קו עירוני.
 

Moud

New member
צודק 100% אבל...

יש תחנות איסוף ויש תחנות הורדה.
הנהגים לא מחליטים "סתם ככה" לא להעלות נוסעים בתחנת הורדה. למשל קו 910, שנוסע מחיפה לת"א, מוריד בכמה תחנות בת"א, אבל לא אוסף בהן נוסעים, כי הוא לא קו עירוני.
צודק 100% אבל...
הדוגמא שהעלתי היה תחנת הורדה בתחנה מרכזית ואחריה תחנת עליה באותה תחנה מרכזית. אפילו על הלוח הממוחשב היה רשום שהיא אמורה לעצור כך שזה לא היה הטימטום שלי. (וכן, חיכיתי בפלטפורם הנכון)
 
בקיצור,

צודק 100% אבל...
הדוגמא שהעלתי היה תחנת הורדה בתחנה מרכזית ואחריה תחנת עליה באותה תחנה מרכזית. אפילו על הלוח הממוחשב היה רשום שהיא אמורה לעצור כך שזה לא היה הטימטום שלי. (וכן, חיכיתי בפלטפורם הנכון)
בקיצור,
את סתם עושה רעש ומקשקשת על קו שלא קיים בעיר שלא קיימת. אם אין לך משהו לכתוב אז די לזבל את הפורום.
 

Moud

New member
אין לי דרך להוכיח לך וגם

בקיצור,
את סתם עושה רעש ומקשקשת על קו שלא קיים בעיר שלא קיימת. אם אין לך משהו לכתוב אז די לזבל את הפורום.
אין לי דרך להוכיח לך וגם
אין לי ממש כוח לנסות, אבל יש קו ויש עיר ויש לי חוויה לא נעימה. ואם שואלים או מתייחסים אלי אני אמורה להתעלם? זה יהיה חוצפה אז אני עונה והשירשור גדל עד שתאבדו עניין בו... בקיצר, לא נראה לי שאני המזבלת פה ואם אתה רוצה שאפסיק לרשום אז אולי תפסיק גם אתה? (אני מבטיחה לא לטרוח ולהקפיץ את השירשור הזה ברגע שכולם ירגעו ממנו- גם לי יש חיים וזה לוקח לי יותר מדי זמן ואנרגיה להגיב על הכל)
 
טוב בסדר...

אין לי דרך להוכיח לך וגם
אין לי ממש כוח לנסות, אבל יש קו ויש עיר ויש לי חוויה לא נעימה. ואם שואלים או מתייחסים אלי אני אמורה להתעלם? זה יהיה חוצפה אז אני עונה והשירשור גדל עד שתאבדו עניין בו... בקיצר, לא נראה לי שאני המזבלת פה ואם אתה רוצה שאפסיק לרשום אז אולי תפסיק גם אתה? (אני מבטיחה לא לטרוח ולהקפיץ את השירשור הזה ברגע שכולם ירגעו ממנו- גם לי יש חיים וזה לוקח לי יותר מדי זמן ואנרגיה להגיב על הכל)
טוב בסדר...
יש קו סודי בעיר סודית שלוקח לו שעה להגיע + 20 דקות נסיעה (80 דקות), תכפילי את זה בפעמיים ביום זה יוצא חמש שעות (אלוהים יודע איך הגעת מ - 160 דקות לחמש שעות (שזה 300 דקות)). אולי את באמת לא יודעת לקרוא שעון.
 

Moud

New member
אוהד יקירי,

טוב בסדר...
יש קו סודי בעיר סודית שלוקח לו שעה להגיע + 20 דקות נסיעה (80 דקות), תכפילי את זה בפעמיים ביום זה יוצא חמש שעות (אלוהים יודע איך הגעת מ - 160 דקות לחמש שעות (שזה 300 דקות)). אולי את באמת לא יודעת לקרוא שעון.
אוהד יקירי,
אנא תראה את ההבהרה שפירסמתי.
 
איפה השירות המובטח, את שואלת...

וואלה, צודק
השתקת אותי. רק מה שאתה לא מבין זה שהנקודה שלי היא לא למצוא דרכים חלופיות.... זה להבין למה חברות ציבוריות אומרת שיתנו שירות (שעליו אני סומכת) ולא עומדים בזה. הנקודה היא- איפה השירות המובטח? למה אוטבוסים מחליטים לא להעלות נוסעים לאחר שבפרוש ראיתי שהורידו כמה באותה תחנה? למה אוטבוס לא מגיע בסביבות השעה היעודה לו (10 דקות איחור אני מבינה, אבל יותר מזה...)? למה, אם ידוע שעות שיא של תנועה, אין תחושה של התחשבות במצב על ידי הגברת כמות האוטבוסים? אחת הדרכים הפשוטות ביותר להתמודד עם התלונות שלי ודומיהן יכולה להיות אם החברות היו מפרסמות הסברים על הלחצים שלהן בתחנות. אם היה מכשיר קשר אצל כל נהג בו היה מודיע על עיכוב למרכזייה ואז הלוחות הממוחשבות היו מראות עידכון בזמן אמת.... דברים אלו (שכן, גוזלים המון כסף וכ"א) היו יכולים לשפר פלאים את תחושת הנוסע הממוצע ולייעל את השירות בכך שההנהלה הייתה יודעת בדיוק איפה החורים בשירות וממלאה אותם. אבל זה רק רעיון... קשה לי לדמיין שייהפך לפרקטיקה בארץ בעתיד הקרוב...
איפה השירות המובטח, את שואלת...
קודם כל מה ההגדרה שלך לכך שהחברות לא עומדות בשירות שלהם?? האם הכוונה היא לכך שהאוטובוס לא יוצע בזמן מתחנת המוצא שלו??? או לחילופין לזה שאת מחכה בתחנה מסויימת באמצע המסלול של הקו ולאוטובוס לוקח המון זמן להגיע אליה??? אם זה המקרה אז לצערנו אין כ"כ הרבה מה לעשות העניין כי יכול להיות מצב שבו האוטובוס יוצא מתחנת המוצא שלו בזמן אבל מתעכב בדרך בגלל סיבות כאלה ואחרות שלא בשליטתו של הנהג. לגבי מידע בזמן אמת...למה להשתמש במכשירי קשר אם יש GPS (מה זה פה מוניות או אוטובוסים) וכן, חלק מחברות התחבורה בארץ כבר מתמשות במכשיר הזה. אם תשימי לב על חלק מהתחנות באזור המרכז מופיע מספר טלפון שאליו את יכולה להתקשר ולקבל מידע מתי יגיע האוטובוס בפועל לתחנה שאת נמצאת בה. אם אני לא טועה החברות שמפעילות את השירות הם קונקס מטרופולין וקיום, אגד ודן אמורות להשיק שירות דומה בעתיד אבל אין מה לעשות - זה לוקח קצת זמן. המגמה בסך הכל היא מגמה של שיפור בנושא הזה ולנו הנוסעים הקטנים נותר רק לחכות בסובלנות עד שישיקו את השירות הזה ולהנות ממנו.
 

Moud

New member
ההגדרה שלי היא:

איפה השירות המובטח, את שואלת...
קודם כל מה ההגדרה שלך לכך שהחברות לא עומדות בשירות שלהם?? האם הכוונה היא לכך שהאוטובוס לא יוצע בזמן מתחנת המוצא שלו??? או לחילופין לזה שאת מחכה בתחנה מסויימת באמצע המסלול של הקו ולאוטובוס לוקח המון זמן להגיע אליה??? אם זה המקרה אז לצערנו אין כ"כ הרבה מה לעשות העניין כי יכול להיות מצב שבו האוטובוס יוצא מתחנת המוצא שלו בזמן אבל מתעכב בדרך בגלל סיבות כאלה ואחרות שלא בשליטתו של הנהג. לגבי מידע בזמן אמת...למה להשתמש במכשירי קשר אם יש GPS (מה זה פה מוניות או אוטובוסים) וכן, חלק מחברות התחבורה בארץ כבר מתמשות במכשיר הזה. אם תשימי לב על חלק מהתחנות באזור המרכז מופיע מספר טלפון שאליו את יכולה להתקשר ולקבל מידע מתי יגיע האוטובוס בפועל לתחנה שאת נמצאת בה. אם אני לא טועה החברות שמפעילות את השירות הם קונקס מטרופולין וקיום, אגד ודן אמורות להשיק שירות דומה בעתיד אבל אין מה לעשות - זה לוקח קצת זמן. המגמה בסך הכל היא מגמה של שיפור בנושא הזה ולנו הנוסעים הקטנים נותר רק לחכות בסובלנות עד שישיקו את השירות הזה ולהנות ממנו.
ההגדרה שלי היא:
כשכתוב שעה מסויימת לתחנת מוצא והאוטבוס יוצא לפני הזמן (בשעון של התחנה רשום שעה X -שנכונה לפי השעון הדובר- אבל הנהג מתעקש שהשעה Y) כשעובר יותר מחצי שעה בתחנה באמצע המסלול והאוטבוס לא מגיע (לפי שעה שרשומה באתר החברה או לפי מידע מנציג החברה בטלפון לגבי המסלולים) כשמחכים יפה מאוד חצי שעה לאוטבוס שרואים אותו מוריד בתחנת הורדה נוסעים אבל לא טורח לעצור בתחנת עלייה והאוטבוס שאחריו זה רק עוד שעה! (כבר שעה וחצי של המתנה לא כולל נסיעה) לגבי אי הגעה בזמן לתחנה באמצע מסלול- אני באמת סימפטית לחלוטין למצב שכזה וחס וחלילה אין לי כל כוונה לזלזל בנהגים או במאמצים שלהם (רובם באמת אנשים טובים שעוזרים), ההפך, היחידים שאאשים במצב כזה זו החברה שאינה משקיעה עוד אוטבוסים בשעות עומס או אינה מייעלת מסלולים (למרות שבפועל אין לי מושג כמה מאמצים חברות עושות וזה רק מתחושה של משתמשת) מכשיר קשר לדעתי הוא לא רק עניין של מיקום, זהו אמצעי של אבטחה (אם יש משהו חשוד בדרך) או סיפוק מידע (כמו על פקק שניתן לעקוף אותו מבלי לדלג על עצירות). ולצערי בכלל לא הייתי מודעת על שירות שכזה ואני בהחלט אנסה לחפש מידע עליו. אז תודה על הטיפ!!
 

harhanegev

New member
יציאה לפני הזמן אכן נפוצה מאוד,

ההגדרה שלי היא:
כשכתוב שעה מסויימת לתחנת מוצא והאוטבוס יוצא לפני הזמן (בשעון של התחנה רשום שעה X -שנכונה לפי השעון הדובר- אבל הנהג מתעקש שהשעה Y) כשעובר יותר מחצי שעה בתחנה באמצע המסלול והאוטבוס לא מגיע (לפי שעה שרשומה באתר החברה או לפי מידע מנציג החברה בטלפון לגבי המסלולים) כשמחכים יפה מאוד חצי שעה לאוטבוס שרואים אותו מוריד בתחנת הורדה נוסעים אבל לא טורח לעצור בתחנת עלייה והאוטבוס שאחריו זה רק עוד שעה! (כבר שעה וחצי של המתנה לא כולל נסיעה) לגבי אי הגעה בזמן לתחנה באמצע מסלול- אני באמת סימפטית לחלוטין למצב שכזה וחס וחלילה אין לי כל כוונה לזלזל בנהגים או במאמצים שלהם (רובם באמת אנשים טובים שעוזרים), ההפך, היחידים שאאשים במצב כזה זו החברה שאינה משקיעה עוד אוטבוסים בשעות עומס או אינה מייעלת מסלולים (למרות שבפועל אין לי מושג כמה מאמצים חברות עושות וזה רק מתחושה של משתמשת) מכשיר קשר לדעתי הוא לא רק עניין של מיקום, זהו אמצעי של אבטחה (אם יש משהו חשוד בדרך) או סיפוק מידע (כמו על פקק שניתן לעקוף אותו מבלי לדלג על עצירות). ולצערי בכלל לא הייתי מודעת על שירות שכזה ואני בהחלט אנסה לחפש מידע עליו. אז תודה על הטיפ!!
יציאה לפני הזמן אכן נפוצה מאוד,
אם תעמדי כמה דקות ליד רציפי אגד בתחנה המרכזית בתל אביב (וכמעט בכל תחנה מרכזית אחרת) תראי אוטובוסים רבים שיוצאים דקה או שתיים לפני הזמן. אגד ומשרד התחבורה יודעים על כך היטב היטב מתלונות רבות, אך בוחרים במודע שלא לטפל בזה, ואני לא אתפלא אם נראה בתגובה את אחד מהמתנגדים הסדרתיים שלי טוען בלהט שאני סתם מקשקש וכד'. קשה לראות את האמת בפרצוף.
 

Moud

New member
../images/Emo45.gif

יציאה לפני הזמן אכן נפוצה מאוד,
אם תעמדי כמה דקות ליד רציפי אגד בתחנה המרכזית בתל אביב (וכמעט בכל תחנה מרכזית אחרת) תראי אוטובוסים רבים שיוצאים דקה או שתיים לפני הזמן. אגד ומשרד התחבורה יודעים על כך היטב היטב מתלונות רבות, אך בוחרים במודע שלא לטפל בזה, ואני לא אתפלא אם נראה בתגובה את אחד מהמתנגדים הסדרתיים שלי טוען בלהט שאני סתם מקשקש וכד'. קשה לראות את האמת בפרצוף.

המקרה שלי היה ממש מגעיל. נהג שהיה לחלוטין גס רוח וחסר פשרות.
 

Image of me

New member
היא לא רוצה שיפור.

בגללך נראה לי שהלילה תנדוד שנתי
עד שלא אדע מאיין ולאן את נוסעת כל בוקר, לא אדע מנוח.
היא לא רוצה שיפור.
אם היא היתה רוצה שיפור, היא היתה נותנת דוגמאות ספציפיות ומנסה לשפר. במקום זאת, היא רואה את הכל שחור וזורקת לאוויר תלונות כוללניות ללא הרף. היא באה לפה כי כיף לה להתלונן. אז בואו לא ניקח ללב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה