מתגנבת לרגע למחשב לספר לכם...

מתגנבת לרגע למחשב לספר לכם...

עד שאני אמצא כינוי לבני משפחתי המורכבת מעט, כנהוג כאן, אקרא להם בשמותיהם בפרטיים. נחשו מי בא לבקר ??? איתי !!! אחי הגדול. זה שגר עם אבא. נדמה לי שסיפרתי לכם עליו לפני כחודשיים כשהיה לו יום-הולדת. לפני כחצי שעה הוא בא לכאן. פעם ראשונה שהוא כאן. הוא בא אל אייל (האח שבקשר עם איתי אבא והמשפחה של אבא) כדי לעזור לו להתקין משהו במחשב שלו ולאחר מכן, אייל נוסע איתו לאבא. להזכירכם, איתי גר עם אבא כבר 7 שנים, וניתק כל קשר עם אמא, אלעד, איתי וכל הצד של המשפחה של אמא. מכיוון שלחדר של אייל יש כניסה נפרדת, כלומר, הוא לא צריך להכנס דרך הדלת הראשית ולפגוש את כולם, הוא לא נתקל באף אחד מאיתנו. וזו בטח גם הסיבה שהוא לא התנגד לבוא. אחרי רבע שעה הפולנייה באה לבקש ממני לעזוב דקה את הטלפון וללכת להגיד לאיתי שלום. לא היה לי כוח... ולא נעים לי, מה אני כבר אגיד לו??? היא המשיכה לנדנד לי ("זה לא יפה", "רק תרדי תגידי לו שלום", "זה אח שלך..". היא ביקשה שאני אעשה את זה בשבילה. ממש הקימה אותי וכיוונה אותי לכיוון החדר של אייל. אפילו מאלעד היא ביקשה שירד לומר לו שלום.... הוא כמובן לא נענה להצעה של אמא. אייל יצא רגע והיא מנג'סת לו שישאל את איתי אם הוא רוצה לאכול/לשתות משהו. אייל בורח לה מהר וחוזרת לחדרו... ממש לא בא לי ללכת לשם עכשיו לומר לו שלום. הפגישות האלו איתו, קצרות או ארוכות, מלוות באווירה של מתח ואי נעימות. שנינו לא יודעים איך להתנהג ומה לומר.... אבל לא נורא, כולה דקה שתיים. אני אתגבר על האי-נעימות... עד כאן דיווח ממשפחתינו ה"קצת" מפורקת. אולי השברים יתחילו לאט לאט להתאחות..? מי יודע.
בכל זאת, דברים קטנים (לא רק זה) שפעם נראו רחוקים מלקרות, קרו. הרבה צעדים קטנים, בסופו של דבר מביאים לשינוי גדול. שבת שלום לכולם !!
 

azaria

New member
הפולניה שלחה אותך אל... "אח שלך"?

הוא לא במקרה גם "הבן שלה"?
 
כן. אבל הוא לא מוכן לדבר איתה

מאז הפרידה שלהם, איתי "הלך עם אבא". תפס את הצד שלו, ועבר הרבה הסתות ושטיפות מוח נגד אמא. (דוג להמחשה: בגיל 17 אבא נתן לו להדפיס את מסמכי הגירושים שלהם, הביא אותו לדיונים, ועוד). מאז הוא גר עם אבא וניתק כל קשר עם אמא וכל המקורבים אליה. כל שנה בכל יום הולדת, חג או כל אירוע אחר, אמא שולחת לו כרטיס ברכה בדואר, משאירה הודעה בפלאפון ושולחת גם הודעת טקסט. כנ"ל סבתא מצד אמא שגם איתה הוא לא בקשר. הוא לא עונה ולא מחזיר טלפונים. כשהיא מתקשרת הוא מנתק. היא כבר לא מתקשרת. רק שולחת ברכה כל יום הולדת וחג. זה היה די עצוב לראות היום את אמא, עומדת ליד החלון ומנסה להציץ כשאיתי נכנס לאוטו, לראות איך הוא נראה. במשך שעה שלמה היא דיברה על איך הוא גדל ונראה אחרת לגמרי, וכל כך דומה לאבא, וכו' וכו'. מאוד קשה לה ועצוב. היא ניסתה בכל דרך אפשרית להתקרב אליו ולשבור את הנתק. אבל, היא אומרת שיש גבול לכמה שהיא יכולה לספוג. הוא תמיד יהיה הבן שלה ותמיד יתקבל בזרועות פתוחות אצלה. אבל יותר מזה אין לה מה לעשות.. היא ממש החזיקה את עצמה לא להכנס לשם היום... היא הבטיחה לאייל שהיא לא תכנס כדי שלא תביך אותו, או לא יודעת מה. לא יודעת מה הקטע של אייל.
 

azaria

New member
אוףףףףףף! צובט בלב כל הניכור הזה.

מקווה שהדברים יסתדרו לכם קצת יותר טוב מהמצב הנוכחי. ועד אז... שולח
 

עלמה 3

New member
מריונטה, יוווווווו , כמה נורא ....

וכואב, זה הזכיר לי את בעלי, שלא ראה את הילדים שלו קרוב ל- 4 שנים, תקופת ההתבגרות והוא זכר אותם ילדים ופתאם ראה אותם גדולים אותה עלמה ואותו מתגלח והשאלה הראשונה שהוא שאל את הבן, מי לימד אותך להתגלח ???? כמובן כשהוא נירגש ודומע. אני ממש לא מקנאה באמא שלך איזה חוויה נוראית זו, להציץ על הבן שלה ולא לדבר איתו ולא לגעת בו, כמה עצוב. חוויות הנכור וההסתה האלה מוצאים אותי מהדעת
רגע שכחתי, לגבי אייל, צריך להניח לקשר הזה בינהם, אולי זה פתח לבאות.
 
כל ילד מגיב אחרת

לגירושין.וזה תלוי גם בהורה המשמורן. כל הפגיעות שספגתי אני כל פעם אומרת לילדי הפגועים אבא יש רק אחד שמרו אתו על קשר.וזה עוזר. לו היה ההיפך והם היו בידיו...........זה אולי כבר היה סיפור אחר
 
למעלה