Ccyclist
Well-known member
מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...
מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...
לפני כמה חודשים שינו כאן את מספרו של אחד משני הקווים השעתיים והזיזו אותו לכאורה בחצי שעה לעומת הקו האחר וכתוצאה החלטתי למכור לבעלי את הרעיון שניסע באוטובוס למרכז העיר ומשם נמשיך לאיזו פעילות פנאי ארוכה כמו שיוט בנהר ללא דאגות חנייה. הרעיון היה שאם כבר הם באו לקראתנו עם הכפלת התדירות אז נעלה להם את מספר הנוסעים.
היום, יום לפני הנסיעה המתוכננת בדקתי את הנסיעה בגוגל ובהלוך אכן היתה תדירות חצי שעתית, אך בחזור ישנה בדיחה שבה ממתינים שעה לאוטובוס ואז באים שניים אז תודה אבל לא.
יש לציין שהשנה נסענו כבר כמה פעמים לאורך הציר הראשי ושם בקושי ממתינים יותר מ 2-3 דקות. זו הבעיה של מערכת מופרטת ללא קווי איסוף שכונתיים - היא מדירה גם את מי שהכי תומכים בתח"צ.
את השיוט בנהר לא נפספס אבל ניסע לשם 10 דקות באוטו ונשלם פחות על החניון ממה שהיינו משלמים על כרטיסי האוטובוס.
חבל כי רצינו לתמוך בתח"צ באזורנו.
מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...
לפני כמה חודשים שינו כאן את מספרו של אחד משני הקווים השעתיים והזיזו אותו לכאורה בחצי שעה לעומת הקו האחר וכתוצאה החלטתי למכור לבעלי את הרעיון שניסע באוטובוס למרכז העיר ומשם נמשיך לאיזו פעילות פנאי ארוכה כמו שיוט בנהר ללא דאגות חנייה. הרעיון היה שאם כבר הם באו לקראתנו עם הכפלת התדירות אז נעלה להם את מספר הנוסעים.
היום, יום לפני הנסיעה המתוכננת בדקתי את הנסיעה בגוגל ובהלוך אכן היתה תדירות חצי שעתית, אך בחזור ישנה בדיחה שבה ממתינים שעה לאוטובוס ואז באים שניים אז תודה אבל לא.
יש לציין שהשנה נסענו כבר כמה פעמים לאורך הציר הראשי ושם בקושי ממתינים יותר מ 2-3 דקות. זו הבעיה של מערכת מופרטת ללא קווי איסוף שכונתיים - היא מדירה גם את מי שהכי תומכים בתח"צ.
את השיוט בנהר לא נפספס אבל ניסע לשם 10 דקות באוטו ונשלם פחות על החניון ממה שהיינו משלמים על כרטיסי האוטובוס.
חבל כי רצינו לתמוך בתח"צ באזורנו.