מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...

מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...
לפני כמה חודשים שינו כאן את מספרו של אחד משני הקווים השעתיים והזיזו אותו לכאורה בחצי שעה לעומת הקו האחר וכתוצאה החלטתי למכור לבעלי את הרעיון שניסע באוטובוס למרכז העיר ומשם נמשיך לאיזו פעילות פנאי ארוכה כמו שיוט בנהר ללא דאגות חנייה. הרעיון היה שאם כבר הם באו לקראתנו עם הכפלת התדירות אז נעלה להם את מספר הנוסעים.

היום, יום לפני הנסיעה המתוכננת בדקתי את הנסיעה בגוגל ובהלוך אכן היתה תדירות חצי שעתית, אך בחזור ישנה בדיחה שבה ממתינים שעה לאוטובוס ואז באים שניים אז תודה אבל לא.

יש לציין שהשנה נסענו כבר כמה פעמים לאורך הציר הראשי ושם בקושי ממתינים יותר מ 2-3 דקות. זו הבעיה של מערכת מופרטת ללא קווי איסוף שכונתיים - היא מדירה גם את מי שהכי תומכים בתח"צ.

את השיוט בנהר לא נפספס אבל ניסע לשם 10 דקות באוטו ונשלם פחות על החניון ממה שהיינו משלמים על כרטיסי האוטובוס.

חבל כי רצינו לתמוך בתח"צ באזורנו.
 

Bus Nerd

Active member
מבאס.

מתברר שבעצם אין לי תדירות חצי שעתית בחזור...
לפני כמה חודשים שינו כאן את מספרו של אחד משני הקווים השעתיים והזיזו אותו לכאורה בחצי שעה לעומת הקו האחר וכתוצאה החלטתי למכור לבעלי את הרעיון שניסע באוטובוס למרכז העיר ומשם נמשיך לאיזו פעילות פנאי ארוכה כמו שיוט בנהר ללא דאגות חנייה. הרעיון היה שאם כבר הם באו לקראתנו עם הכפלת התדירות אז נעלה להם את מספר הנוסעים.

היום, יום לפני הנסיעה המתוכננת בדקתי את הנסיעה בגוגל ובהלוך אכן היתה תדירות חצי שעתית, אך בחזור ישנה בדיחה שבה ממתינים שעה לאוטובוס ואז באים שניים אז תודה אבל לא.

יש לציין שהשנה נסענו כבר כמה פעמים לאורך הציר הראשי ושם בקושי ממתינים יותר מ 2-3 דקות. זו הבעיה של מערכת מופרטת ללא קווי איסוף שכונתיים - היא מדירה גם את מי שהכי תומכים בתח"צ.

את השיוט בנהר לא נפספס אבל ניסע לשם 10 דקות באוטו ונשלם פחות על החניון ממה שהיינו משלמים על כרטיסי האוטובוס.

חבל כי רצינו לתמוך בתח"צ באזורנו.
מבאס.
רגולטור טוב אמור למנוע מצב כזה גם כשהשירות מופרט, אבל לפי מה שהבנתי כמעט ואין רגולציה על קווי אוטובוס בבריטניה (על הפרטיים אני מתכוון, לא על אלו שמופעלים ע"י התאגידים העירוניים בערים הגדולות), אני צודק?
&nbsp
ואיך בכלל זה רווחי לחברות האוטובוסים? אם שני אוטובוסים של אותה חברה מגיעים באותו זמן, אז באופן קבוע אחד מהם יעלה נוסעים ואחד לא (כי הם כבר עלו על זה שהצליח להגיע ראשון) אבל אם הם יגיעו בזמנים שונים יהיו לשניהם יותר נוסעים...
 

Ccyclist

Well-known member
מחוץ ללונדון אין רגולטור אלא הפרטה, וזכות לסבסד בשוליים.

מבאס.
רגולטור טוב אמור למנוע מצב כזה גם כשהשירות מופרט, אבל לפי מה שהבנתי כמעט ואין רגולציה על קווי אוטובוס בבריטניה (על הפרטיים אני מתכוון, לא על אלו שמופעלים ע"י התאגידים העירוניים בערים הגדולות), אני צודק?
&nbsp
ואיך בכלל זה רווחי לחברות האוטובוסים? אם שני אוטובוסים של אותה חברה מגיעים באותו זמן, אז באופן קבוע אחד מהם יעלה נוסעים ואחד לא (כי הם כבר עלו על זה שהצליח להגיע ראשון) אבל אם הם יגיעו בזמנים שונים יהיו לשניהם יותר נוסעים...
מחוץ ללונדון אין רגולטור אלא הפרטה, וזכות לסבסד בשוליים.
מערכות האוטובוסים נחשבות לאמצעי מקומי או עירוני בלבד כשהרכבת נחשבת לאמצעי הארצי / אזורי אז אין את העניין של קווים בינעירוניים באותה המפעילה שמחזיקים אותה כמו קווי המפעילות השונות בארץ לתל אביב. יש גם בעיה של בנייה פרברית של בתים פרבריים בשכונות מול בנייה רוויה בצירים הראשיים בלבד. הקווים השעתיים באזורי מקבלים סיבסוד מהמועצה המקומית שבלעדיה הם לא היו פועלים, אך להבנתי יש פוטנציאל לקו רווחי בין מרכזי העיירות למלונות ולמרינות הרבות שבאזור. עברנו לכאן בתחילת העשור ודי התפלאנו מחוסר התחבורה הציבורית בשכונה שבה אנו גרים. אם אלך רבע שעה יש תחנת רכבת שיש בה רכבות 10 דקות בשעה (מהירה ואז איטית, "2 רכבות בשעה" בלשון סוכני נדל"ן שגרמו לי להבין שמדובר בשירות חצי שעתי) אך תחנת האוטובוס התדירה הקרובה היא לפחות 20 דקות הליכה ובאותן 20 דקות אני יכול לרכב למרכזי שתי העיירות העיקריות באזורי.
&nbsp
כאן לא שכונה של עוני אז העניין מאד משפיע על המנקה שלנו (שגם היא התחילה ללמוד לנהוג ולגמרי במקרה - עם מורה הנהיגה שלימד אותי לנהוג בידנית, אמרתי לה לקבל כל דבר שהוא אומר ולא להעלב כשהוא מציין שטעות כזו או אחרת היתה גורמת לה להפסל בטסט כי זה עוזר לזכור לא לבצע את הטעות.) העניין הוא שאינני רוצה להתעסק עם חנייה (כאן יש שיטה איומה לתשלום מראש בשם pay and display שאתה חייב לקבוע מראש כמה זמן תחנה ואם אתה מאחר לרכב יש קנסות של £70 או 400 ש"ח בערך) ובעלי אינו רוכב אז אם אנחנו רוצים לעשות משהו ביחד ללא לחצי זמן תחבורה ציבורית יכולה להיות פתרון טוב עבורנו עד שנוכל לשלוח את הטסלה מודל 3 לחנות בבית...
 

Ccyclist

Well-known member
אציין שגם גביית החנייה הופרטה וזה בכלל מפחיד...

מחוץ ללונדון אין רגולטור אלא הפרטה, וזכות לסבסד בשוליים.
מערכות האוטובוסים נחשבות לאמצעי מקומי או עירוני בלבד כשהרכבת נחשבת לאמצעי הארצי / אזורי אז אין את העניין של קווים בינעירוניים באותה המפעילה שמחזיקים אותה כמו קווי המפעילות השונות בארץ לתל אביב. יש גם בעיה של בנייה פרברית של בתים פרבריים בשכונות מול בנייה רוויה בצירים הראשיים בלבד. הקווים השעתיים באזורי מקבלים סיבסוד מהמועצה המקומית שבלעדיה הם לא היו פועלים, אך להבנתי יש פוטנציאל לקו רווחי בין מרכזי העיירות למלונות ולמרינות הרבות שבאזור. עברנו לכאן בתחילת העשור ודי התפלאנו מחוסר התחבורה הציבורית בשכונה שבה אנו גרים. אם אלך רבע שעה יש תחנת רכבת שיש בה רכבות 10 דקות בשעה (מהירה ואז איטית, "2 רכבות בשעה" בלשון סוכני נדל"ן שגרמו לי להבין שמדובר בשירות חצי שעתי) אך תחנת האוטובוס התדירה הקרובה היא לפחות 20 דקות הליכה ובאותן 20 דקות אני יכול לרכב למרכזי שתי העיירות העיקריות באזורי.
&nbsp
כאן לא שכונה של עוני אז העניין מאד משפיע על המנקה שלנו (שגם היא התחילה ללמוד לנהוג ולגמרי במקרה - עם מורה הנהיגה שלימד אותי לנהוג בידנית, אמרתי לה לקבל כל דבר שהוא אומר ולא להעלב כשהוא מציין שטעות כזו או אחרת היתה גורמת לה להפסל בטסט כי זה עוזר לזכור לא לבצע את הטעות.) העניין הוא שאינני רוצה להתעסק עם חנייה (כאן יש שיטה איומה לתשלום מראש בשם pay and display שאתה חייב לקבוע מראש כמה זמן תחנה ואם אתה מאחר לרכב יש קנסות של £70 או 400 ש"ח בערך) ובעלי אינו רוכב אז אם אנחנו רוצים לעשות משהו ביחד ללא לחצי זמן תחבורה ציבורית יכולה להיות פתרון טוב עבורנו עד שנוכל לשלוח את הטסלה מודל 3 לחנות בבית...
אציין שגם גביית החנייה הופרטה וזה בכלל מפחיד...
בבריטניה קנסות חנייה הולכות לרשות המקומית, אם אינני טועה גם ההכנסות מדוחות מהירות וחסימת צמתים או נסיעה בנתיבי אוטובוסים הולכים לרשויות המקומיות ומממנות רשת מצלמות רווחית על אף שהתחום הזה עדיין באחריות המשטרה. משום שאין הוצאה לפועל מסודרת אלא גובים עצמאיים בשם Bailiff כל קנס עלול להסלים על כל מני עמלות פרטיות לא ברורות אם לא משלמים אותו בזמן.
&nbsp
איך אחרי כמעט 3 שנות רישיון אין לי קנס או בדל קנס אינני יודע כי כולם מדברים כאילו זה נפוץ ולא באשמתם, וכל רשת האכיפה רק מחפשת את הנהגים (" War on the motorist")
 

Paper Gahan

New member
זה קרה לי פעם כשחניתי בלידס ביום א', בחנייה של האוניברסיטה

אציין שגם גביית החנייה הופרטה וזה בכלל מפחיד...
בבריטניה קנסות חנייה הולכות לרשות המקומית, אם אינני טועה גם ההכנסות מדוחות מהירות וחסימת צמתים או נסיעה בנתיבי אוטובוסים הולכים לרשויות המקומיות ומממנות רשת מצלמות רווחית על אף שהתחום הזה עדיין באחריות המשטרה. משום שאין הוצאה לפועל מסודרת אלא גובים עצמאיים בשם Bailiff כל קנס עלול להסלים על כל מני עמלות פרטיות לא ברורות אם לא משלמים אותו בזמן.
&nbsp
איך אחרי כמעט 3 שנות רישיון אין לי קנס או בדל קנס אינני יודע כי כולם מדברים כאילו זה נפוץ ולא באשמתם, וכל רשת האכיפה רק מחפשת את הנהגים (" War on the motorist")
זה קרה לי פעם כשחניתי בלידס ביום א', בחנייה של האוניברסיטה
היה מאוד קל לטעות ולחשוב שמותר לחנות שם בימי ראשון. לא היה מדחן או pay and display. מובן שזה היה מקום נידח וגם לא הפרעתי לתנועה. קיבלתי 80 פאונד קנס! ב 2010. הון תועפות זה היה אז.

לעומת זאת, פעם אחרת בלידס, בעוונותיי לא הזזתי את האוטו בזמן בחנייה ליד מרכז העיר - לוקח אחריות מלאה כי השילוט היה ברור וזו הייתה פשוט רשלנות שלי - ואז הקנס היה רק 35 פאונד כי זה של העירייה.

הפרטה של קנסות זה דבר איום.
כמו כורתי העצים בתל אביב שהיו מקבלים תשלום פר עץ ששכרתו... מובן מה היה האינטרס שלהם. לא יודע אם זה עדיין קיים.
 

alantan

New member
תיקון קל, £70 זה כבר מזמן לא יותר מ-350 ש"ח


מחוץ ללונדון אין רגולטור אלא הפרטה, וזכות לסבסד בשוליים.
מערכות האוטובוסים נחשבות לאמצעי מקומי או עירוני בלבד כשהרכבת נחשבת לאמצעי הארצי / אזורי אז אין את העניין של קווים בינעירוניים באותה המפעילה שמחזיקים אותה כמו קווי המפעילות השונות בארץ לתל אביב. יש גם בעיה של בנייה פרברית של בתים פרבריים בשכונות מול בנייה רוויה בצירים הראשיים בלבד. הקווים השעתיים באזורי מקבלים סיבסוד מהמועצה המקומית שבלעדיה הם לא היו פועלים, אך להבנתי יש פוטנציאל לקו רווחי בין מרכזי העיירות למלונות ולמרינות הרבות שבאזור. עברנו לכאן בתחילת העשור ודי התפלאנו מחוסר התחבורה הציבורית בשכונה שבה אנו גרים. אם אלך רבע שעה יש תחנת רכבת שיש בה רכבות 10 דקות בשעה (מהירה ואז איטית, "2 רכבות בשעה" בלשון סוכני נדל"ן שגרמו לי להבין שמדובר בשירות חצי שעתי) אך תחנת האוטובוס התדירה הקרובה היא לפחות 20 דקות הליכה ובאותן 20 דקות אני יכול לרכב למרכזי שתי העיירות העיקריות באזורי.
&nbsp
כאן לא שכונה של עוני אז העניין מאד משפיע על המנקה שלנו (שגם היא התחילה ללמוד לנהוג ולגמרי במקרה - עם מורה הנהיגה שלימד אותי לנהוג בידנית, אמרתי לה לקבל כל דבר שהוא אומר ולא להעלב כשהוא מציין שטעות כזו או אחרת היתה גורמת לה להפסל בטסט כי זה עוזר לזכור לא לבצע את הטעות.) העניין הוא שאינני רוצה להתעסק עם חנייה (כאן יש שיטה איומה לתשלום מראש בשם pay and display שאתה חייב לקבוע מראש כמה זמן תחנה ואם אתה מאחר לרכב יש קנסות של £70 או 400 ש"ח בערך) ובעלי אינו רוכב אז אם אנחנו רוצים לעשות משהו ביחד ללא לחצי זמן תחבורה ציבורית יכולה להיות פתרון טוב עבורנו עד שנוכל לשלוח את הטסלה מודל 3 לחנות בבית...
תיקון קל, £70 זה כבר מזמן לא יותר מ-350 ש"ח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה