מתבכיינת (יש מצב שזה יהיה ארוך)

Jazz Singer

New member
מתבכיינת (יש מצב שזה יהיה ארוך)

אז זה הולך ככה... אנחנו 3 נציגות בעבודה שמאיישות 3 משמרות ביום, משמע אני עובדת כל יום (חוץ מיום שישי) ומוצ"ש אני עובדת שתיים כן, אחת לא. אנחנו מחפשים לגייס נציגה חדשה אבל זה לא פשוט כי הבוס שלי משלם מינימום ואנשים בורחים מזה. הבעיה העיקרית מתחילה באחת הנציגות (החדשה שבנינו), שתמיד מודיעה שהיא לא יכולה להגיע ברגע האחרון... הרי ממילא אחת מאיתנו נדפקת, אבל לפחות לדעת על זה מראש. אתמול היא הייתה חולה ונזכרה רק ב 17:30 להודיע את זה (נציגת בוקר הולכת ב 17:30 ואם היא צריכה להשאר גם לערב מן הראוי שהיא תדע על זה קודם). ב12 בלילה היא נזכרה לשלוח הודעה שמישהו יחליף אותה בבוקר וזה אחרי קטע ממש מסריח שהיא עשתה לפני שבועיים. אז אני לא מצפה ממנה לבוא לעבודה חולה אבל לפחות להודיע בזמן. אנחנו לא 200 נציגות שאם אחת לא מגיעה זה לא משפיע על כלום
אוף, אין לי כח. מתי יהיה כבר אוגוסט?? (ועוד לא התחלתי בכלל להתכיין על המשכורת שלי)
 

Oיון

New member
אז לדבר עם הבוס..

אני יכולה להבין אותך, במוקדים קטנים, תמיד יש את המישהו הזה שדופק את כולם, ולא מבין איך ולמה הוא פוגע בכולם. לדבר איתה ולדבר עם המנהל שהוא ישבור תראש.. (במה את עובדת, אם אפשר לשאול..)
 

Jazz Singer

New member
אני עובדת בשירות משלוחי אוכל מקומי.

כנציגה ומנהלת שירות לקוחות. האמת שאיתה די קשה לדבר, היא קצת סתומה.
 
קודם כל, את מוזמנת לקטר כמה שבא לך

שנית, את צודקת במליון%, מה שאת מתארת מבאס ואני חוויתי משהו דומה כשמלצרתי אצל אדיוט שלא הבין ש-4 מלצריות זה מעט מדי במיוחד ששתיים סטודנטיות והשתיים האחרות דתיות (כשהמסעדה עובדת בשבת). אני לא אוהבת להגיד את זה אבל... אולי תבדקי אפשרויות אחרות? אני אשמח לעזור לך עם רעיונות (וכן, אני יודעת שלא נשאר לך שם הרבה זמן אבל כל יום זה סבל ויש אפשרויות לעבודות זמניות).
 

tenen

New member
בואי לעבוד אצלנו :)

תהיי החמישית מהפורום (את האמת שישית אבל יש אדם שבנוגע אליו אני לא בטוח).
 
למעלה