מתבגר חדש, מיוחד לאיילת

איזבלל

New member
מתבגר חדש, מיוחד לאיילת ../images/Emo65.gif

לא הספקתי אמש. עמית ואני ב-3 בבוקר התחלנו להעביר מסרים וחתולים אך..... תפוז עשה פוווס ושם כתובית שהאתר באיתחול, וסגר את הבסטה. עכשיו, גם זמן טוב .............
 
חתול אנגורה לבן?

שמשאיר שערות בכל מקום? את מתכוונת לבוא לגור אצלי עם השואב אבק, שערות וחתולים? לא רק זה אלא את טוענת שהוא פוזל. איזבלל יקירתי הוא בכלל לא פוזל. קודם כל כי הוא לא אדון אלא גברת שנית,היא מאד מרוכזת וממקדת את הראיה ואם היא הייתה חתול זכר היא לא הייתה רואה את הזבוב בקצה האף כמו שהם לא רואים את נעלי הבית בסלון, העיתון משלשום על השולחן, השאריות של הפיצה ליד הכיור,הילקוט שנמצא באמצע המסדרון ו...... הם גם לא יודעים עדיין להשתין בקשת. מוחה בשם החתולות החכמות. היא לבנה יפה וממקדת את נקודת המבט.
 

dona flor

New member
חחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif אהבתי...

אפילו שאני וחיות לא משהו...(אל תהרגו אותי) אבל תמיד אני רואה בבעלי חיים עוד מישהו לטפל
ולזה ממש אין לי כח....... אוהבת אותם בתמונות בלבד...
 

איזבלל

New member
לגליה 12 ../images/Emo68.gif

רק עכשיו שמתי לב שיש 2 גליות את בטח הבלונדינית
 

איזבלל

New member
אז העברתי אתכל החתולים מהאוסף האישי

ולאלה שלא קיבלו......... ואולי מרגישים מקופחים. אני מצרפת את כל האתר,(האמא של האתרים לתמונות) תהנו איז
 

noati

New member
איזבלל ../images/Emo24.gif תודה

איזה אתר חמוד סתכלתי עליו אחרי שנהנתי מכלללל החבורה כאן ערב טוב
 

גליה12

New member
רוצה להיות גליה אחת

או 12, או 13 ואולי 25 (כמעט גילי האמיתי) אבל לא זוכרת את הסיסמא בה נכנסתי (הגליה האחת בבית והגליה השניה בעבודה) ובכלל מעצבן אותי כי לא קוראים לי גליה... איילת תסדרי לי איכשהו שם למעלה בשלטונות שינוי שם
 
למעלה