משתפת אתכם בהתלבטות שלי...אשמח לקרוא את דעותיכם

superorti

New member
משתפת אתכם בהתלבטות שלי...אשמח לקרוא את דעותיכם

בסופש האחרון הכרתי בחור ממש חמוד. יש בו פשוט הכל...כמעט. הוא חכם,נראה טוב,לכאורה נראה שכלום לא חסר לו והוא ממש מצא חן בעיניי.כבר זמן רב לא קרה לי שאני פשוט נדלקת על מישהו ומאוד רוצה את חברתו.באותו סופש יצאנו לדייט שהיה מאוד מאוד מוצלח.היו לנו המון נושאי שיחה משותפים והזמן פשוט עף מבלי ששמנו לב. בסופו של הדייט הוא ליוה אותי עד פתח דלת ביתי ואמר שידבר איתי למחרת ואכן קרה כך.רצינו להפגש למחרת,אבל לא יצא כי הייתי בסידורים לחתונה של אחותי וחזרתי ממש מאוחר.היום הוא הציע להפגש..אבל מדבריו שלא השאירו מקום לספק, נותר הרושם שהוא מחפש רק דבר אחד..!!! זה קצת העציב אותי שבחור שלכאורה נראה שהכל בסדר אצלו (הוא גדול ממני ב3 שנים), שזה כבר הגיל להתייצב ולהתמסד,למצוא את מקומך בעולם..והוא כזה אחד שרק מחפש לשחק(זה הרושם שקבילתי..אולי אני טועה?)אני מתלבטת אם להכנע לפגישה שתוביל אותי ישר לידיו או פשוט לומר לו מראש שאיני מעוניינת בקשר מסוג כזה ואז הוא ינתק איתי את הקשר.אולי בכלל עדיף לנתק את הקשר איתו, אם שנינו לא רוצים אותו דבר..מה הטעם בעצם?מצד אחד אני רוצה להשאר איתו בקשר כי הוא ממש מקסים ושבה את ליבי,ומצד שני נראה שהוא פשוט מניאק!!! ולא רוצה להפגע שוב ולהתאכזב.לא יודעת מה לעשות...אשמח לתגובות/עצות.תודה:)
 

מעמקים39

New member
מה הטעם להיות בקשר עם בחור שרוצה ממך רק דבר אחד

בעוד שאת מחפשת זוגיות? לא הבנתי מה ההתלבטות. איך אחד כזה שובה את ליבך? הוא רדוד ולא רציני, מה שובה בזה?
 

superorti

New member
אני יודעת שזה נמשע טיפשי

אבל יש בו מן קסם כזה..מסוג הבחורים האלו שיודעים בדיוק מה להגיד ואיך להתנהג.כשהיינו בדייט הוא לא התנהג ככה. הפגישה הראשונה בנינו גרמה לי כן לרצות את מה שהוא משדר משדר (שהיה שונה לגמרי מהמצב עכשיו) אבל אחכ שהוא התחיל עם החוסר רצינות נדלקה לי נורה אדומה..
 

wolik

New member
מדבריך נשמע שהוא שחקן

במיוחד מהמשפט הזה:
"מסוג הבחורים האלה שיודעים בדיוק מה להגיד ואיך להתנהג."

הגיע הזמן שבחורות יחשבו יותר עם הראש. רק ככה השחקנים לא יוכלו לעשות מניפולציות.
 

superorti

New member
נפל האסימון :)

לא ארשה לעשות עליי מניפולציות במיוחד שאני בשלב שאני יודעת מה אני רוצה בדיוק
 

inbal116

New member
למה את צריכה לבחור בין שני מצבי קיצון?

צאי איתי לעוד דייט (בחוץ), ואם הוא יציע לך לעלות אליו לדירה- תסרבי... מה הבעיה?
 

superorti

New member


 

superorti

New member
שנפגש אצלו..

נו באמת יש יותר ברור מזה?אני ממש לא מוכנה להיות דבר כזה בשביל אף אחד
 
אז מה הבעיה להגיד לו שאת רוצה רעיון אחר או שיציע מקום אחר

למה להכנס לשוק לנתח ולפסול בלי לדבר איתו? תאתגרי אותו ותראי מה עוד הוא יכול להציע, לפני שאת קוברת אותו כל כך מהר במגירת הלא רציניים. לפני שניה רצית להמליך אותו כמושי מושלם. עוד לא הכרתם בכלל..בגלל שזה הרעיון שיצא לו מהפה אז זהו? תשאלי אם יש לו רעיון אחר או תציעי בעצמך..
 

superorti

New member
אוקיי אנסה את הרעיון שלך..

אחרי שהוא הציע את הרעיון הזה הבנתי לאן הוא חותר. כמובן שאוכל להציע לו להפגש במקום אחר אבל עצם הרעיון שלו והנסיון שלו להביא אותי לביתו כבר מראים משהו.מה שאני אוהבת אצלך ״לשבור את בנימין״, היא העובדה שאתה בדרך כלל חיובי ותמיד רואה איך אפשר להגיע להבנה ולא לשלול על הסף.כעת נראה לי שזה לא יהיה המצב..כי אחרי שאתמול סירבתי להפגש בביתו, גילתי שהוא חסם אותי בווטסאפ.אז עכשיו אני מבינה שזו הייתה מטרתו מלכתחילה ואין לי מה לחשוב על הבחור הזה יותר.
 
את באמת יודעת ומבינה? בלי קשר לתגובתו..

כי אם הוא לא שאל תכלס (וגם על כאלו מקרים שמעתי) בא לך לבוא אלי לבדוק את הקפיצים, אז אולי הוא רצה לבשל לך
ארוחה עם יין (וגם על כאלו שמעתי) ובכלל הוא במחזור ולא מתכוון שתשכבו....
הייתם מדברים בינכם גלוי במקום פענוח רמזים הודעות וחסימות ואולי זה היה מעלה את התקשורת של שניכם לרמה בוגרת יותר.
לכי תדעי מי נעלב ומי תכנן מה על מי.
 

superorti

New member
מבינה ויודעת

אם קןדם,כשכתבתי את ההודעה לא הייתי בטוחה בעצמי אז עכשיו לגמרי בטוחה.לפעמים נוח לעצום את העיניים ולדמיין דברים. אני לגמרי בטוחה שזו הייתה הכוונה שלו. עובדה שאיך שאמרתי שאני לא רוצה לבוא אליו הוא הפסיק לנסות וחסם את הטלפון שלי בווטסאפ.מה נראה לך שזה אומר?
 

pov2

New member
היא אומרת לך שהוא חסם אותה. אתה קורא את זה?

האם עד שהוא לא יגיד לה בפירוש "אני רוצה ממך רק סקס", לא תאמין שזה העניין?
&nbsp
 
הוא יכל באותה מידה להעלב ממנה בלי קשר..

http://www.amazon.com/Men-Strike-Bo...ive=9325&linkCode=ur2&qid=&sr=&tag=insta0c-20

קטלוג גברים והאשמתם בהיותם חזירים חרמניים, ואז השמצתם כאשר כל הרצון מהם הוא שיפרנסו, והחברה ככלותה היא אנטי-גברים ופמיניסטית בעיגון חוקים נהפך לנורמה וגברים מתקוממים ומתנגדים לחתונה ונשארים רווקים כצעד מגן בתרבות אמריקה. שכידוע להשפעתה על ישראל קוראים אמריקניזציה בשל חוזקה. אם כל גל שם מגיע לכאן לאימוץ וחיבוק בלי שאלות זה הצעד הבא.
ונשים כאן צריכות לדאוג לעתידן לא רק להגנתן מפני הנאה בין הרגליים. מי ירצה להתחתן כשזה היחס גם אחרי החתונה? פעם בחודש סקס והאשמות כשהוא רוצה יותר, ופינוקים רק ביום הולדת פעם בשנה?

מי שצועקת זאב כדי להשאר בודדה ולא מסופקת רגשית, ויודעת להרים רק שני דגלים (רוצה לזיין אותי ורוצה לזיין אותי עם טבעת על היד...) בהקשר למין השני, רחמי עליה ועל דעותיה שמשאירות אותה במצבה שנים.
 

pov2

New member
מי שמדבר על עוינות

קראנו מה דעתך על נשים.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה