משתמטים מגעילים!!!

kaktusa

New member
קשה לדבר איתך, אנחנו מסתובבים סתם

סביב אותה נקודה. היהדות היא אמת מוחלטת וכל יהודי שלא מאמין בה מתכחש אליה, אבל זה כבר דיון אחר. גזענית? לא מכירה את המילה הזאת. לא רוצה לגרש אותם בגלל שהם ערבים, אני רוצה לגרש אותם בגלל שהם מפריעים לי לחיות פה. עם ערביי א"י אין לי בעיה כל עוד הם לא משתפים פעולה או מנסים להעיף אותנו מפה. תמימה? השמאל דווקא נראה לי תמים במיוחד, או שזאת רק הרגשה שלי. לחשוב שהעם הפלסטיני הוא כל כך טוב ושוחר שלום (השתדלתי שלא להכליל, אמנם יש יוצאי דופן), ושערפאת רק רוצה מדינה קטנה ומסכנה ואחכ הם לא יבואו לבכות שאין להם מספיק שטח ולקמץ את הארץ שלנו עוד יותר, זה בכלל לא תמימות. תמימות זה לראות בעיניים שלך, ולדבר עם אנשים שבמפורש אומרים "נזרוק את היהודים לים". אמרתי שאני יהודיה גאה, כיוון שמפיך זה נשמע כמו קללה. אני יהודיה ואחי דוס מפד"לניק, ואני גאה בו ובעצמי. אני רוצה לאהוב את ישראל ואת הארץ שלי, ולא להיכנע לעוד עם מני רבים שמעוניין להשמיד את היהודים.ואת זה הסקתי בעצמי, לא משום הסתה.
 

nazgulheir

New member
מספר שאלות קטנות

אם יהודי דתי היה מפריע לך לחיות בארץ הזאת, היית רוצה לגרש אותו? מילון אבן-שושן מגדיר עם כ:"אומה, לאום, קיבוץ גדול של בני אדם אשר להם מוצא אחד, היסטוריה משותפת ועל פי רוב גם לשון מדוברת אחת ורובם מרוכזים במדינה מסוימת אחת." כך שכשאת אומרת "העם הפלסטיני" את מתכוונת בעצם לקיבוץ גדול של בני אדם פלסטינים. להערכתי את בת אדם (תקני אותי אם אני טועה), ופעם אחרונה שבדקתי גם אני הייתי בן אדם (למרות שאני שמאלני, אז אולי כבר התחילו לגדול לי הקרניים), כך ששנינו בני אדם. אם ניקח את הנימוק הדתי (שאת בוודאי משתמשת בו) אז לפי אותו נימוק האל נתן לנו את היכולת להבדיל בין טוב לרע ולבחור בדרך בה אנו רוצים. כפי שאת בחרת (באופן תיאורטי כמובן) להיות ימניה כך אני בחרתי להיות שמאלני. כפי ששנינו בחרנו להגיד שני דברים שונים כך ישנם גם פלסטינאים (תאמיני או לא) אשר בחרו אם להיות ימניים דתיים, ולתמוך בגירוש העם היהודי מארץ ישראל, או שמאלנים, ולתמוך בהסכם שלום עם מדינת ישראל והפסקת האיניתפאדה. מעבר לזה, הבחירה שלי ושלך הרבה יותר קלה, כיוון שלשנינו יש את כל האמצעים הדרושים כדי לקיים את עצמנו ועוד מותרות רבות (כגון מחשב) ואילו לרוב העם הלפסטיני אין אפילו אוכל. וכפי שערפאת אינו רוצה להסתפק בעזה, חלקים מיהודה ושומרון ומזרח ירושלים, כך גם את לא רוצה להסתפק במישור החוף, הנגב והגליל. שניכם רוצים יותר ממה שאתם צריכים.
 

kaktusa

New member
אני רוצה מה שאני צריכה.

ואין לי בעיה עם זה שבחרת להיות שמאלני, גם שמאלנים הם אנשים טובים (ואם לא היה כך, אז מה בעצם אני מוצאת פה בנוע"ל?). ההבדל הוא שלנו יש מדינה, שאנחנו צריכים לשמור עליה ולא לתת לאף אחד. ליהודים (ואני מדברת עכשיו על דת) יש מדינה אחת, לחיות בה ולקיים אורח חיים דתי\ יהודי (אורח חיים יהודי= לדבר עברית, להתקשר למוצא שלך ולא לשכוח אותו, לדעת שאתה יהודי) ואף אחד לא יכפה עליך אחרת (אם ירצה או לא ירצה), כי אין מי שיכפה עליך אחרת. המדינה הזאת תהפוך לחצי מדינה ואחר כך ללא-מדינה, אם נעז לתת לעם שיושב בתוכינו אצבע. ד"א, ההוא שהבטיח לי את הארץ הזאת הוא לא בנאדם, ולכן גם לא יכול להיות נוכל. בבוא היום כל הארץ הזו תהיה שלנו, ובינתים המצווה היא לשמור על מה שיש. אבל זה היה סתם בדרך אגב, נא לא להתייחס. באהבה (ובאמונה, כפי שגורס אחד ממכוני הדוסים), קרן שמש.
 
שמתי לב שיש לך קריאה סלקטיבית

ושאת עונה כל פעם רק על מה שלא קשה לך לענות. אז בבקשה, לטובת הפורום ואיכות הדיון (שלא ממש מסוגל להיות ברמה גבוהה בכל מקרה כשאנשים עם מוח כל כך קטן כמוך לוקחים חלק בו), תשתדלי לענות לכל הטענות שמפנים אלייך. ובטח שאלוהים אינו נוכל (שהרי יציר הדמיון אינו יכול להיות נוכל), אבל אותם רמאים ושרלטנים שמכרו לך את דבריו כביכול, הם בין הנוכלים הכי מצליחים בעולם. היהדות אינה אמת מוחלטת, אלא, ככל דת, ובפרט דת מאורגנת, מעשה רמייה. בכל אופן, לא אבזבז עוד זמן על התגובה הזאת כי את לא באמת שווה את זה, וגם כי אם אגיד את כל מה שאני חושב בגלוי אני חושב שאולי זו תהיה עבירה על חוקי תפוז. (ואגב, בבקשה אל תקראי לי "אחי", כי אם הייתי נאלץ להיות אחיך רק בגלל שחתכו לי את העורלה, הייתי מתאבד)
 

kaktusa

New member
תגובה

כנראה שאין לך בררה אלא להיות אח שלי או להתאסלם, אם תעבור לרגע על התגובות שלי אתה תראה שעניתי יפה מאוד ובמילים שלא יביישו את אבשלום קור- על הכל, אבל בלי להתעכב על כל סעיף וסעיף כי זה פשוט בזבוז זמן ועל חלק מהטענות כבר עניתי. כמו שאני לא קראתי לך כופר, מסית או שאר הכינויים, אני לא מצפה שאתה או אור תקראו לאמונות שלי מעשה רמיה, לאנשים שאני מאמינה בדעות שלהם- נוכלים, ולספר שאני מאמינה לכל מילה שנכתבה בו- מיתולוגיה. עד כאן, עכשיו כבר הגזמתם. אני מתביישת לראות אדם כמוך בפורום של הנוער העובד והלומד, שהוא הבית השני שלי מאז ילדותי למרות דעותיי השנויות במחלוקת.
 

kaktusa

New member
ועוד משהו

לפי החתימה שלך אני רואה שדווקא אתה נוטה להשתמש במילים שמובילות לרמת דיון נמוכה.
 
תקראו כולם, במיוחד קקטוסה

ראיתי את מה שכתבת וקצת היה לי קשה להבין. לכן החלטתי לפנות אלייך באיי סי קיו. אני רוצה לספר לכולם שהיא לא באמת יודעת מה היא אומרת. מהשיחה איתך התרשמתי שאת לא לגמרי בטוחה ושאין לך באמת שום סיבה לחשוב בדרך שאת חושבת מעבר ל: אח שלי אמר לי, ושאר סיסמאות. אני מציע לך לדעת טוב טוב במה את מאמינה לפני שאת מתנגדת לאיזה שהוא רעיון. הסכמת איתי שהכיבוש הוא שלילי והסכמת שאין אף אופציה טובה אז עד שתמצאי את האופציה שעדיפה עליך ואני יודע שהיא לא טרנספר או רצח עם, עד אז עדיף שלא תכתבי כלום... דעתך חשובה ויש לך זכות להביע אותה אבל עדיף שתהיי סגורה עליה עד הסוף.
 

kaktusa

New member
קראתי במיוחד אני.

אח שלי לא אמר לי. הוא הרבה יותר קיצוני ממני. לא זכור לי שהסכמתי איתך בנוגע למשהו, אבל אני באמת עדיין לא סגורה על פיתרון. ולא נראה לי שאי פעם אני אסגר על פיתרון מוחלט, כי אין אחד כזה.הסברתי לך כל דבר שאני חושבת עליו, ועניתי לך על כל השאלות. כתבתי בגלל שמה שאור אמר היה קצת מרגיז, ויכול להיות שבעוד שנה אני אהיה חילונית גמורה ואירק על כל אבן שעכשיו נחשבת לי כקדושה, אבל חשוב לי שתבינו את הצד השני, ולא תקראו לנו גזענים ואפילו נאצים. ו...אסף, רק אל תגיד ש-swedish והלאה הוא בחור מסכן שניסה להסביר לי משהו. כי זה ברור כמו השיער של המורה שלי לג"ג (טיהי, הייתי חייבת לזרוק את זה
), שהוא התכוון רק לקרוא לי בשמות.
 

nazgulheir

New member
תגובה לצמח המקסיקני הדוקר הנקבי

הם לא באו לפה מירדן, תוניס ואלוהים יודע מה עוד (הייתי שם דווקא לפני כמה חודשים באיזה סוף שבוע, היה נחמד מאוד. מומלץ לכולם לבוא ולבקר!). הם היו פה לפני שאני הייתי קיים, וזה אומר שיש להם זכות על הארץ לא פחות מלי. אם כבר, אנחנו אלה שבאו לפה מרוסיה, רומניה, תוניס ותימן כדי לשבת להם על הווריד ולגרש אותם לים. עכשיו כשהם מגיבים, פתאום כולנו פה שוחרי שלום. ואני לא מעוניין בטוסט שרוף, אבל בדיוק הלכתי להשתין ושכחתי לכבות את הטוסטר. את מי זה מעניין במה אני מעוניין? הטוסט כבר נשרף. בואי נעשה עסק! אני אביא לך פיסת אדמה מהגינה שלי, אני אבטיח שהיא תהיה שלך ושל אחייך (ואם תרצי אני גם אוסיף את חיות המחמד החביבות שלך לעיסקה) ובתמורה את תחשבי שוב על הדברים שאת אומרת. אם באחייך את מתכוונת לא רק לאנשים שאימך היקרה תבל"א ילדה בעצב מרחמה אלא לכל העם היהודי, אז הרשי לי לומר לך, שלא זכור לי כי הובטחה לי פיסת אדמה כלשהי (מלבד אותו ג'אנק מייל של אדמה על הירח). חוץ מזה, הפועל הובטחה הוא בבניין הופעל, שזה אחד מהבניינים של הפאסיב, או הסביל אם תרצי, בשפה העברית. מי האיש שהפעיל את ההבטחה, או אם תרצי, מי הבטיח לך ולאחייך פיסת אדמה? אני שואל זאת מתוך חשש לשלומך. יש היום הרבה נוכלים שמבטיחים לאנשים תמימים כל מיני דברים. כדאי שתיזהרי מהם. אולי במחשבה שנייה היה אסור לי לקנות אדמה על הירח...
 
למעלה