משתמטים מגעילים!!!

toltolit

New member
משתמטים מגעילים!!!

http://www.banki-shabiba.org/phpbb/viewtopic.php?t=232 זאת כתובת אליה הגעתי דרך אתר שאחד מהפורום פרסם.... פשוט עצוב איך אתם מוכנים לתקוע סכין בגב האומה!!! משתמטים מגעילים! אני לא אוסיף וארחיב כי בדוגרי- אני יודעת שזה לא ישנה על אף אחד מהמוחות האטומים פה ומי שזה יכול לשנות עוד יבין את זה לבד. אז שיהייה לכם יום טוב.
 
אז למה כתבת את ההודעה הזאת?

אם את חושבת שכולם פה אטומים, ושאי אפשר לשנות את דעתם, או ששווה לך לנסות ולשנות (או להקשיב בעצמך למה שאומרים, ולראות האם הדעות אולי לא כל כך "מגעילות" כפי שטענת), אז למה לכתוב את ההודעה הזאת? או הודעות בכלל? חוץ מזה שהכינוי "מגעילים" שהדבקת למשתמטים (אני מניחה שסרבנים בפיך נקראים משתמטים), הוא ילדותי ביותר, והייתי שמחה אם היית מסבירה את דעותיך. החלטה שלך.
 

AXER

New member
נכון מגעילים זו לא המילה הנכונה..

המילה להגדיר את האידיוטים היא הרבה יותר קשה. וילדותיות חמודה זה מה שאת מיצגת ע"י כך שאת לא מבינה את הנזק האדיר שהם גורמים.
 
אז אולי תסביר לי,

כי אתה כזה גדול, שרירי וחזק... ואני בסך הכל ילדה חמודה... ומה בדיוק אני מיצגת? בהודעה שלי לא הסגרתי שום דעה שלי בעניין. וזה מאוד קל לקרוא לסרבנים אידיוטים, להקטין את המגיבים לבסכ"ה ילדים קטנים ותמימים, ולצאת עם יענו דעה מבוססת. ובשביל לא להישאר עם הציניות- בבקשה- הבמה כולה שלך. מה הנזק שהם גורמים?
 

AXER

New member
בבקשה

הם מקטינים את שמנו. הורסים את תדמיתנו. מחלישים את צבאנו. אומרים שמטעמתי מצפון הם לא משרתים, כאילו שלדם שלהם יש צבע אחר> את בטח חושבת שבדיוק ההפך ולכן הם לא משרתים אבל זה לא נכון, משום שעצם אי שרותם הם מחלישים אותנו ויכולים לגרום למותנו שלנו. אנוכיות לשמה. בזמן של מלחמה(בטרור) אין מקום לחצות את הקו האדום של הדמוקרטיה. הצבא שלנו הוא המוסרי ביותר מצבאות העולם, הולכים ועושים סיכולים בפינצתה, מה לעשות שבמלחמה מתים גם חפים מפשע. וכדי לשנות מערכת אתה צריך להיות חלק ממנה וככה תוכל לשנותה ולא לברוח ממנה ולא להתמודד.
 
אני לא מסכים איתך ../images/Emo31.gif ../images/Emo128.gif

מי אמר שכדי לשנות מערכת אתה צריך להיות חלק ממנה ? אתה לא יכול לשנות את המערכת מבחוץ ? האם אתה לא יכול לשנות את הכנסת (חברי הכנסת) אם אתה לא חלק ממנה ?! (סתם דוגמא). אתה מוכן להסביר לי בבקשה למה אתה מתכוון שאתה אומר שצריך להיות חלק מהמערכת, ויועיל גם לתת דוגמא.
 

bogz

New member
פינצטה?

אם פינצטה היא טיל ממסוק שהורג עשרה אנשים בכל פגיעה ולעיתים רחוקות מאוד פוגע במטרה במקורית שלו אני מניח שכולנו צריכים טיפה להזהר בפעם הבאה שאנחנו מוציאים קוץ מהאצבע, לא?
 

War Monger

New member
נראה כאילו פיקדת על איזה גדוד או 2

אח שלי נמצא בתפקיד מספיק גבוה כך שאני יכול להגיד לך שמה שאמרת עכשיו הוא אידיוטי, מיותר ומעל הכל מראה על בורות! מה שבעבר נחשב למבצעי ראווה, למבצעים נועזים ומסוכנים נחשב היום למבצעים הכי בסיסיים- כניסה לעיר בליווי יחידה אחת בלבד, שליפת חשודים ממרכז מקום עויין הוא לא דבר פשוט. ואגב פינצטה, כן, פינצטה, הוא צודק במה שהוא אומר. חיילים שגדולים בכמה שנים מעלינו מסכנים את החיים שלהם, את החיים שלהם (!!!) בשביל שבפני שאר העולם נראה הומניים. אז פעם הבאה שאתה שומע על חייל שנהרג במבצע צבאי בשטחים תחשוב טוב לפני השטויות שאתה אומר!
 

bogz

New member
לא צריך לפקד על שום גדוד

כדי לפתוח טלוויזיה ולשמוע על חיסול של חשודים עם טיל, ממסוק, כשהם מוקפים אנשים. אם כל הכבוד לאח שלך, פינצטה זה לא.
 
בהחלט פינצטה

שמעו לדיון הזה יש כמה צדדים.. אבל למה שאחי הגדול ישרת את המדינה ויסכן את החיים שלו והם לא? מה הם יותר טובים? הם חיו פה כל החיים שלהם וכשהגיע הרגע להחזיר קצת אז הם פתאום לא רוצים? אני אישית נגד זה... ובקטע של החיסולים... בכל חיסול מנסים להרוג כמה שפחות אנשים.. לעומת הטרוריסטים שפשוט נכנסים לאוטובוס באמצע העיר שלי (ירושלים כבוד) זה מוסרי? העובדה היא שצריך להלחם בטרור בכל מחיר כי שאנשים לא ימותו לנו ברחוב וכדי לראות עתיד במדינה שלנו.. זאת דעתי בקשר למה שאמרו.. ברגע שהטרור לא ישלוט שם יהיה אפשר להגיע להסדר.. כרגע אני לא רואה את זה קורה.. גילי
 
אממ תגובה

הסרבנים ה לא הסרבנים שלא משרתים בגלל שהם מפחדים למות, הסרבנים שמודבר עליהם פה זה אנשים שלא מתגייסים בגלל אידואלוגיה(ד"א רציתי להגיד משו יש דבר כל כך לא הוגן לבנות מותר לא להתגייס בגלל מצפון אבל לבנים אסור זה כאילו לבנות מותר שיהיה מצפון אבל בנים אסור) אז הם לא רוצים לשרת את המדינה כי זה נוגד את האמונות שלהם ולא כי הם מפחדים לסכן את חייהם. הם גם חושבים שההפך, ךשרת בצבא זה לריות למדינה ברגל ולא לעזור לה כי הם חושבים שהשירות בצבא גורם להרבה מהבעיות. וכמו שאני לא יכולה להגיד שבכל חיסול מנסים להרוג כמה שיותר אנשים ככה את לא יכולה להגיד שבכל חיסול מנסים להרוג כמה שפחות אנשים, יש כל כך הרבה מקרים שהרגו ילדים קטנים שלא עשו כלום רק כדי לפגוע במחבל שבסוף לא פגעו בו. ואת לא יכולה לתת פה את דוגמת הטרוריסטים כי הטרוריסטים הם הקיצוניים פה ולא המדינה וזה ההבדל, גם פה יש טרוריסטים(לפני שבוע בערך נשפט אחד כזה). מדינה לא פועלת בשיטה של טרוריסטכי טרוריסטים הם קיצון מסוים והמדינה לא. ואני סמכימה כולנו רוצים להלחחם בטרור השאלה באיזה דרך והשאלה אם זה שאנחנו לא נותנים להם לחיות בצורה אנושית זה מה שגורם לטרור להפסק כי אנחנו נוקטים בשיטה הזאתי כבר הרבה שנים ואני עדיין לא רואה שיפור.
 
הממממ....

זה לא פורסם בפורום הנוע"ל במקור, ולכן אני לא מבין מדוע את מגיב פה. הכותב הוא גם לא מבנק"י שבפורום שלה פורסמה ההודעה, אגב. "תוקעי סכין בגב האומה" זה ביטוי נאצי אותנטי חומד, ומי שמשתמש בו "קצת" מעיד על עצמו.
 

צבי צב1

New member
ממש לא בא לי להגיב..

אך תסבירי : "תוקעים סכין בגב האומה".. מבחינתי סרבנות, היא יותר להציל את האומה.. אך דעתך היא דעתך ודעתי היא דעתי..
 
לכבוד toltolit או מה שלא תהיי....

אז ככה.. דבר ראשון...אל תקראי לאף אחד סתום... כי קודם כל תסתכלי מה הולך שם בגבול ואז תדברי... אני מבין אותך בכך שאת ניזונה מתאמולה...מהמון תאמולה..של אנשים פרטיים..פסיכופטים למיניהם...ונבחרי ציבור שחושבים שבדרך הזאת הם ירוויחו קולות ציבור.. אוקיי זו לא דרך.. אנשים "משתמטים מגעילים"..תאמיני לי שהם לא עושים את זה כי הם מפחדים או שהם תפסו רגליים קרות או משהו כזה.. זה אידיולוגי.. מושג שלא אהבתי שאמרת זה "פשוט עצוב איך אתם מוכנים לתקוע סכין בגב האומה!!!"... אם את יודעת קצת היסטוריה..אז במשפט הזה השתמשו הנאצים כדי להפיל את האחריות בגין ההפסד המשפיל במלח"הע ה-1 על היהודים... בגלל תאמולה זו..תאמולה שהוליכה את כל העם הגרמני שולל מתו עשרות מיליוני אנשים!!!...בני אדם..כמוני וכמוך...תנסי לתאר את המראה הזה... בעצם אל תתאמצי..את לא תצליחי...גם אני לא מצליח..זה יותר מדי קשה ובלתי נתפס..אז אני יוצא מפה בקריאה ובאזהרה אל מול כל הליצנים שבאים בהצהרות כאלה "משתמטים מגעילים!!!" או כאלה "פשוט עצוב איך אתם מוכנים לתקוע סכין בגב האומה!!!" המשפט האחרון פשוט לא רלוונטי...כי זה עושה אותך עוד יותר לא נאורה..(אני מעדיף להקל במילים..)...אגב משהו קטן לסיום..זה מכוון גם לכל חברי תנועת כהנה..ה..לא משנה מה הם...וגם ל"נוער הגבעות"..שחושבים שהם בסרט פעולה...חברה פה זה לא תסריט..תתחילו לחשוב עם עצמכם...ולא להשתף עם הזרם השלילי..." חן מרקוס
 
חן תסביר לי בבקשה

1. גם אתה לצורך העניין לא יודע מה קורה בשטחים 2. ההשוואה שלך בין מה שהיא אמרה לנאצים היא מופרכת לגמרי מאחר ומי שמשתמט משירות צבאי לא ממלא את החובה הכי בסיסית שלו במדינה דמוקרטית שנמצאת במצב של לחימה כמו ישראל. 3. מה כל כך נאור בלהתחמק משירות צבאי ע"י שקרים לצבא והמצאת בעיות נפשיות וגופניות, אם הבן אדם הוא כל כך אידיאליסט ונאור אז שילך עד הסוף ויגיד בדיוק למה הוא משתמט ולא יתחמן את המערכת ועוד יגיד שהוא לא משרת בגלל האידיאולוגיה
 

Johnny N

New member
השתמטות לא פוגעת במדינה...

היא עוזרת לה. אם אתה רוצה להילחם בפיגועים, תלחם במה שגורם להם. יציאה מהשטחים הכבושים, פינוי ההתנחליות, ושחרור פלסטין הם הדרך היחידה לשלום. היא הדרך היחידה שבה אנשים יפסיקו למות. הריאקציונרים הפלסטינאים והימנים משחקים משחקי מלחמה על דג העובדים הישראליים והפלסטינאים. וזה חייב להיפסק. אני אישית תומכת בסרבנות חלקית, כי אתה צודק, גם מפני הריאקציונרים הערביים יש להגן. אבל לא על חשבון חיים של חפים מפשע. להגיד שאנשים נפגעים בשטחים רק בגלל המלחמה בטרור, זה פשוט לא נכון. תקפוץ לאתר "בצלם" אולי זה יפתח לך את העיניים קצת. http://www.betselem.org/ יעל.
 

kaktusa

New member
תגובה לכולם...

מה זה נאור בשבילכם? נאור= אחד שמתכחש למדינה שלו, לתרבות, לדת, למסורת וכולי בשם ה"דמוקרטיה"- כדי להגן על האויב? כמה שהם מסכנים, הם האויבים שלנו. הם באו לפה מירדן, תוניס ואלוהים יודע מה עוד כדי לשבת לנו על הוריד ולגרש אותנו לים. עכשיו כשאנחנו מגיבים, פתאום כולם שם שוחרי שלום. שיחפשו שלום בתוניס ובעירק שכל כך אוהבת אותם ובעוד 20 מדינות ערביות, לא במדינה יהודית אחת שמנסה (בשיניים) לשרוד ולקיים פה רוב יהודי. אני אומרת את זה חד וחלק למרות שעכשיו כל הפורום הולך לבוא עליי באמבוש- אני לא מעוניינת בכמה מליונים של ערבים, על פיסת האדמה שהובטחה לי ולאחיי.
 
תגובה לכל סעיף וסעיף

מה זה נאור בשבילכם? נאור= אחד שמתכחש למדינה שלו מדינה היא כלי, לא ערך. אני לא רואה כל צורך להתכחש למדינה שלי, אני ישראלי אזרח ישראל. ולא, אני לא רואה באזרחותי במדינה מסויימת משהו נשגב, מדינה היא מנגנון וההשתייכות אליו היא פרקטית בלבד. לתרבות למה? כולנו דוברי עברית צחה ומקיימים הרבה קשרים לתרבות היהודית והישראלית בכל תחומי החיים. לדת נו באמת. את הדת (אלוהים, אלילים, רוחות, שדים, כוחות, אנרגיות וכו') המציאו אנשים בעבר הרחוק כיוון שהם לא הצליחו להתמודד עם שאלות הקיום (איך נוצרנו? למה אנחנו פה? מהי משמעות החיים?) ושאלות מדעיות (איך צומחים צמחים? איך נוצר תינוק בתוך אישה? איך השמש זורחת כל בוקר?) ולכן הם המציאו כוחות על טבעיים. כיום כשהמדע כבר פותח, אנחנו יכולים להיפתר מהדתות המעיקות האלה. עוד סיבה לדת הייתה התלות של האדם בעבר בטבע, כשהחברה הייתה חקלאית, בעוד כעת האדם יצר לעצמו מכונות המקיימות אותו, מה שמקדם את שקיעת הדתות למרבה השמחה (בורות זה רע, ולהאמין באלוהים או שלל הדתות האחרות רק חוסם את המוח שלך בפני אפשרויות חדשות והופך אותך לבור). למסורת עוד פעם נו באמת. בגלל שאנשים פעם עשו את זה גם אנחנו צריכים? אפשר לוותר על מסורות מסויימות. בשם ה"דמוקרטיה"- כן, בשם הדמוקרטיה. הדמוקרטיה היא מה שמגן על העמים מפני הפאשיזם. זכויות אזרח וזכויות לאומיות הן הכרח כדי לשמור על האנושיות, כדי לשמור עלינו ועל הפלסטינים ביחד. גם האיטלקים חשבו ש "עדיף הלאום על הדמוקרטיה" , והסתבר להם מאוחר מדי שהם טעו. שלא לדבר על הגרמנים. אז בואו לא נחזור על טעויות היסטוריות. כדי להגן על האויב? כמה שהם מסכנים, הם האויבים שלנו. העם היהודי והעם הפלסטיני אינם אויבים. המנצלים את העובדים הישראלים והכובשים את העם הפלסטיני הם האויבים של שני העמים. כדי לסיים את הניצול ואת מרחץ הדמים יש לסיים את הכיבוש ולהקים משטר של צדק חברתי. הם באו לפה מירדן, תוניס ואלוהים יודע מה עוד כדי לשבת לנו על הוריד ולגרש אותנו לים. המועצה הסודית של זקני פלסטין ממש. כשאנחנו מגיבים, פתאום כולם שם שוחרי שלום. כששרון משליך פצצות על שכונות מגורים בעזה, זה לא נקרא תגובה, זה נקרא פשע מלחמה. שרון לא בעמדת מגיב, הוא בעמדת כובש ומדכא. שיחפשו שלום בתוניס ובעירק שכל כך אוהבת אותם ובעוד 20 מדינות ערביות, "ערבים לעירק" על משקל "יהודים לפלשתינה" ? לא טוב להתבטא כמו אנשים מסויימים בגרמניה של המאה ה- 20. לא במדינה יהודית אחת שמנסה (בשיניים) לשרוד ולקיים פה רוב יהודי. אני תמיד אומר שהדרישה "רוב יהודי" היא גזענית והיא מתכון לטיהור אתני. בארץ הזאת חיים שני עמים, וראוי שיחיו ביחד בדמוקרטיה ולא בשליטה של עם אחד על עם אחר ("יהודית-דמוקרטית" כמכבסת מילים ל "דמוקרטיה ליהודים בלבד"). הגיע הזמן להפסיק את ההסתה הגזענית נגד "האיום הדמוגרפי" של אזרחי ישראל הערבים, לבטל את כל החוקים המפלים, לסיים את הכיבוש ולתת לפליטים את זכות השיבה הצודקת שלהם (שנשללה מהם עד היום ממניעים גזעניים). ואז נוכל להתחיל לדבר על דמוקרטיה, על חיים טובים יותר בשביל היהודים והערבים. לא מעוניינת בכמה מליונים של ערבים, על פיסת האדמה שהובטחה לי ולאחיי. היא לא הובטחה לך ולאחייך, היא הובטחה לי לעצמי ולאנוכי לבד. זה מאלוהים, זה כתוב באיזשהו ספר, ולכי תוכיחי אחרת. יום טוב.
 

kaktusa

New member
ואתה רק דוגמה חיה להתכחשות לדת.

אז בשבילי, מדינה היא לא רק מנגנון. בשבילי מדינה היא ארץ, מולדת שצריך להגן עליה, וחבל מאוד שאתה לא חושב כמוני. ואין מה לעשות, זה או "הסתה נגד איום דמוגרפי" או לעוף מפה. "זכות השיבה הצודקת שלהם"?! נו באמת, אתה רוצה לראות מה יקרה אם יהיה לך ראש ממשלה ערבי?! תתפלל לאלוהים הזה שאתה כל כך שונא, תתפלל שלא יעשו לך אותו דבר! וכן, ערבים לעירק על משקל יהודים לפלשתינה. אין בעיה מצידי שכל יהודי גרמניה יבואו לחיות פה, ואני לא רואה כאן שום התבטאות גזענית. לכל עם תהיה מדינה, וזה הדבר היחיד שישמור שלא יהיו צרות! אני גם לא רוצה לשלוט על פלסטינאים. אני גם לא רוצה להרוג אותם. אני רק רוצה שיעופו מפה ויתנו לי לחיות בשקט. כל מילה שלי אתה הופך לביטוי גזעני היטלראי. "איזשהו ספר"?! אם התנ"ך בשבילך הוא איזשהו ספר, והכותל לא מעורר בך אפילו לא רגש קטן של ערגה, אז סלח לי אבל אנחנו לא משדרים על אותו הגל. ובדיוק עכשיו חזרתי מהרחוב המפחיד הזה, בגלל 2 מטורפים שהתפוצצו בנמל, מטר ממני. אויבים מסכנים שלי, בואו נקבור אותם בקבורה צבאית. יום טוב גם לך, אחי בהכחשה, מיהודיה גאה.
 
שוב אותו עיקרון של תשובה

ואתה רק דוגמה חיה להתכחשות לדת. אני מעדיף את המונח "שלילת" על המונח "התכחשות". לאמת מתכחשים, לשלול אפשר שקר ואמת. מאחר והדת היא הרבה שקרים יפים שאנשים אוהבים להאמין בהם, אני מעדיף את המונח "שולל את הדת". אז בשבילי, מדינה היא לא רק מנגנון. בשבילי מדינה היא ארץ, מולדת שצריך להגן עליה, וחבל מאוד שאתה לא חושב כמוני. ארץ זה לא מדינה. ארץ היא טריטוריה מוגבלת ע"י גבולות טבעיים או שרירותיים. מדינה היא מנגנון של פקידים, המורכב בדמוקרטיה משלוש רשויות, שבני האדם בנו לעצמם כדי שהחברה תתפקד בדרך מסויימת. מדינה היא בטח לא מולדת, בכדי להיות מולדת עליה להיות קודם כל ארץ. ול "פרולטרים אין להם מולדת" בכלל לא ניכנס, למרות שזה משפט שאני מאמין בו. ואין מה לעשות, זה או "הסתה נגד איום דמוגרפי" או לעוף מפה. "זכות השיבה הצודקת שלהם"?! נו באמת, אתה רוצה לראות מה יקרה אם יהיה לך ראש ממשלה ערבי?! ואת דוגמא חיה להסתה האנטי-ערבית של מערכת החינוך והתקשורת בישראל. האם לדעתך לא יכולים לחיות יהודים וערבים יחד בכפיפה אחת? מדוע? מפני ששתלו בראשך דעות קדומות על כמה הערבים הם רעים, פראיים, ברבריים ומנסים לגרש אותנו לים? אל תהיי תמימה, אנשים עם אינטרס כלכלי חזק מאוד להפריד בין עובדים יהודים וערבים מנווטים את מהלך העניינים בשלטון ובתקשורת ההמונים הישראלית (ובכלל הקפיטליסטית, בכל מקום שהוא). צאי מהפרידגמות הגזעניות שלך. תתפלל לאלוהים הזה שאתה כל כך שונא, תתפלל שלא יעשו לך אותו דבר! אני לא שונא את אלוהים. אילו הייתי מאמין בו, הייתי יכול לשנוא אותו. איש חכם אמר פעם "ההפך מאהבה הוא לא שנאה, הוא התעלמות". אני לא מאמין באלוהים ועל כן גם לא שונא אותו. וכן, ערבים לעירק על משקל יהודים לפלשתינה. אין בעיה מצידי שכל יהודי גרמניה יבואו לחיות פה, ואני לא רואה כאן שום התבטאות גזענית. לכל עם תהיה מדינה, וזה הדבר היחיד שישמור שלא יהיו צרות! אני רואה שכדה"א הוא בשבילך לוח שחמט וכל בני האדם פיונים שאת יכולה להעביר ממקום למקום עפ"י רצונך. נגיד. בכל אופן, ערביות היא לא לאום כפי שסלאביות אינה לאום וכפי שגארמניות (אומנם לא כותבים את זה ככה בד"כ, אבל כדי להבדיל בכתיבה ללא ניקוד מגרמניות שהיא הלאומיות הגרמנית לבין המוצא הגארמני של הגרמנים, הצרפתים, האוסטרים ועוד אפשר לעוות את השפה). עירק היא לא ארצם של הפלסטינים, זוהי ארצם בדיוק כפי שזו ארצנו. אין פיתרון הומאני מלבד חיים משותפים. אני גם לא רוצה לשלוט על פלסטינאים. אני גם לא רוצה להרוג אותם. אני רק רוצה שיעופו מפה ויתנו לי לחיות בשקט. אני בטוח שהמוני העם הפלסטיני מודים לך כי את לא רוצה להרוג אותם. את רק רוצה לגרש אותם מהארץ בה הם חיים בגלל שהם ערבים, כמה הומאני מצידך. איזשהו ספר"?! אם התנ"ך בשבילך הוא איזשהו ספר, והכותל לא מעורר בך אפילו לא רגש קטן של ערגה, אז סלח לי אבל אנחנו לא משדרים על אותו הגל. אכן אנחנו לא משדרים על אותו גל. הכותל בשבילי הוא קיר ישן עם הרבה טחב והתנ"ך בשבילי הוא עוד ספר של מיתולוגיה דתית. יום טוב גם לך, אחי בהכחשה, מיהודיה גאה. בהכחשה? על זה כבר דיברנו בהתחלה. יהודיה גאה? זה כאילו שיהדות היא לא נפוצה במחוזותינו והיא אמירה אנדרדוגית. יום משובח.
 
למעלה