משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת מוקד שירות

המכרז גם כולל מענה של הקבלן לפניות הציבור שההיקף שלהם גדל מאוד בשנים האחרונות.
וכמו תמיד, לאחר ההודעה החד משמעית שאין בין הזכיין לבין משרד התחבורה יחסי עובד ומעביד, מתחילה סדרת הדרישות היורדת לפרטים הכי קטנים ולא מאפשרת לזכיין גמישות תפעולית.
לא עברתי על כל התוכן אבל כבר ראיתי שהזכיין צריך לפעול באתר אחד (מקסימום 2 אתרים) והמרכז שיוקם יופעל אך ורך לצורך תפעול המוקד, בין בשעות הפעילות ובין שלא בשעות הפעילות. בתחום זה מקובל להפעיל מוקדים של מספר חברות במקביל ויש חברות שגם מפצלות בכוונה את המוקדים להרבה אתרים מסיבה פשוטה, כלעובד נמאס לענות לטלפונים של חברה אחת אפשר לנייד אותו לחברה אחרת ולחסוך בעלויות הגיוס (המוקדים השונים עובדים על פי רוב עם אותה התוכנה), גם כדי שיהיה ניתן לתגבר מוקדים במקרי עומס, וגם מסיבה טכנית פשוטה, שאם יש תקלה בתשתיות לא כל המוקד מושבת.

כנראה שמשרד התחבורה מרוצה מהזכיין הקיים ולא מעוניין להחליף אותו, אין לי הסבר אחר לדרישה להקמת המערך המלא כולל קליטה והכשרה של 700 עובדים בתוך 5 חודשים מהודעת הזכיה.
 

קבצים מצורפים

  • מכרז+מרכז+שירות-מסמכי+מכרז-FINAL.pdf
    3 MB · צפיות: 1
למעלה