משרד התחבורה בתגובה על הדו"ח

Brendan

New member
משרד התחבורה בתגובה על הדו"ח

משרד התחבורה בתגובה על דו"ח ועדת החקירה הפרלמנטרית בנושא תאונות הדרכים: "אין תקדים להיקף המשאבים המושקע בתשתית הבטיחותית על ידי משרד התחבורה" המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, אלכס לנגר הביע היום תמיהה על הביקורת שמתח יו"ר ועדת החקירה הפרלמנטרית, בנושא תאונות הדרכים, ח"כ נחום לנגנטל, על משרד התחבורה ובעיקר על חוסר התאום הקיים לכאורה, במאבק בתאונות הדרכים בין משרד התחבורה ובין שאר הגופים העוסקים בנושא. לדברי לנגר מאז החלטת הממשלה משנת 1999 לאחד את כל הגופים העוסקים בתחבורה, תחת משרד התחבורה, ישנו תיאום מלא בין הגופים, דבר שלא היה קיים בעבר. המשנה למנכ"ל משרד התחבורה ציין כי חלק ניכר מההמלצות והממצאים של הדו"ח מסתמך על חומר שהוצג לחברי הועדה על ידי נציגי משרד התחבורה. חלקו נמצא בהליכי יישום וחלקו האחר נבחן בימים אלה. לנגר הדגיש כי משרד התחבורה קיבל חלק גדול מהמלצות הועדה, אולם לדבריו הממצאים אינם חדשים והם הועלו בעבר בדו"חות אחרים שעסקו בנושא. "הנהלת משרד התחבורה והגורמים המקצועיים כבר החלו ללמוד את פרטי הדו"ח ויגיבו עליו בקרוב" הוסיף לנגר. המשנה למנכ"ל משרד התחבורה מסר כי אין תקדים להיקף המשאבים המושקע בשנים האחרונות על ידי משרד התחבורה, בשיפור התשתית ובבטיחות בדרכים. לדבריו, הבטיחות מהווה יעד מרכזי בכל תוכניות העבודה של משרד התחבורה. באשר לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אמר לנגר כי שר התחבורה הנוכחי וקודמיו בתפקיד הביעו מחוייבות מלאה לחיזוק מעמדה של הרשות הלאומית, הן בהגדלת תקציביה והן בהגברת התיאום בינה לבין הגופים האחרים העוסקים בבטיחות. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 
כבר 10 שנים שכל הועדות

ממליצות בערך אותו הדבר. כבר 10 שנים. כמה זמן צריכות המסקנות להיות ב-"הליכי יישום" כדי שהציבור יסיק את המסקנות בעצמו?
 

Super Max

New member
../images/Emo46.gifתחזיקו אותי../images/Emo70.gif תחזיקו אותי../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif

תגובה פוליטית, סתומה, לאקונית, מטעה, מכסת תחת, ובלי טיפת תוכן מאחוריה. "בין 500 ל- 600 איש ימותו השנה בכביש. אדוני כבוד המשנה למנכ"ל משרד התחבורה, איך הנתון הזה גורם לך להרגיש?" כנראה שלא יותר מדי גרוע, אם אלה התשובות שאתה נותן. מעניין אם היית מדבר ככה אם חו"ח הבן שלך היה נהרג בתאונת דרכים על כבישי הארץ ש"היקף המשאבים המושקע בשנים האחרונות על ידי משרד התחבורה חסר תקדים" עאלק. למרות הכל, משום מה, אני לא ממש מופתע מהתגובה הזו. מסואבים מטונפים, נמאסתם
Super Max, סופר מעוצבן
 
למעלה