משרד הפנים לאחר קבלת צו האימוץ ?

M u m

New member
משרד הפנים לאחר קבלת צו האימוץ ?

1. האם גם בעלי וגם אני צריכים להגיע כשאני הולכת לקבל לאפרוחית מס' תעודת זהות ולהוציא לה דרכון ? 2. האם אני צריכה להביא אותה ? 3. לגבי חידוש דרכון לקטין - האם חייבים להביא אותו גם ? תודה
 

שיר5520

New member
התשובות שלי

1. אני הלכתי בלי הבעל ולקחתי את תעודת הזהות שלו וגם את הדרכון. לא זוכרת אם היה צריך את שניהם אבל לקחתי. 2. לא צריך את הילדה. אני לקחתי אותה כי לא היתה לי ברירה וזה היה סיוט להיות איתה בתור. 3. לא יודעת. בכל מקרה, אני ממש ממליצה להתקשר ולקבל הנחיות ברורות ממישהו שם, כי חבל שתפספסי משהו. אגב, יש למשרד הפנים אתר ממש מועיל שעונה על כל השאלות. לא הבנתי איך את עושה לה גם ת.ז. וגם דרכון. אנחנו הבנו שדרכון אפשר להוציא רק אחרי חצי שנה. ממש השבוע קיבלנו את המסמכים שיהפכו את נגה לתושבת קבע ויתנו לה דרכון ישראלי. עד עכשיו היא אמורה היתה להיות רק עם הרוסי.
 

שיר5520

New member
אופס....

עכשיו אני פתאום נזכרת שמדובר באימוץ בארץ, לא? בלבל העניין הזה שהיא צריכה מספר תעודת זהות. חשבתי שלילדים בארץ כבר יש מספר כזה... בקיצור,אני מבולבלת.. בכל מקרה, אני מניחה שחוץ מעניין הדרכון, התשובות שלי תופסות גם כאן...
 

M u m

New member
שיר תודה על התשובות

ילדים מהארץ מקבלים מספר זהות חדש !
 

משתפרת

New member
לגבי דרכון

כשמוציאים דרכון לקטין שני ההורים צריכים לבוא למשרד הפנים (כך לפחות כשהוצאנו לילד דרכון). בהוצאה ובהארכה בקשו מאיתנו שהילד יהיה שם- שיראו שמי שבתמונה הוא מי שבא איתי בתור הילד שלי. זה היה לפני מספר שנים, היום אפשר להאריך דרכונים אפילו בדואר, אז אולי יש שנוי בנהלים.
 

English

New member
הורה אחד(אני) היה נחוץ אצל הבלונדה

בהוצאת הדרכון
 

אמא דב

New member
../images/Emo49.gifאני לא זוכרת בדיוק

זכור לי שמאד מאד התרגשנו. הלכנו כולנו יחד והרגשנו בעננים. היינו צריכים לרשום אותה בתעודות הזהות שלנו. תעודת הלידה שלה הגיעה בדואר ימים ספורים אחרי. באותה ההזדמנות גם הוצאנו את הדרכון שלה. (אל תשכחי תמונות מתאימות)
 
למעלה