marabo
Well-known member
אתה מבלבל בין היברידיות לחשמליות
בהיבירידיות המחשב מבקר את הטעינה והפריקה באופן שיאריך את חיי הסוללה.
הפריקה לא פריקה עמוקה, כאשר הסוללה חמה הפריקה או הטעינה נפסקים לזמן מסוים או שזרם הפריקה והטעינה יורד עד להתקררות הסוללה וכיוצא בזה,
למכונית חשמלית טהורה אין את הפריבילגיה הזו, אם מנוע החשמל לא יעבוד אין לו אלטרנטיבה והמכונית תעמוד.
כעת צא וחשוב, הסוללות היום יכולות לתת עד 1000 מחזורי טעינה פריקה מלאים, מעבר לזה טווח הנסיעה כבר יורד לרמה כזאת שאי אפשר כבר לסוע הרבה. במכונית חשמלית שנוסעת 300 ימים בשנה היא תחזיק שלוש שנים בערך.
במכונית היברידית ששם המשחק של הטעינה פריקה הוא עד למחצית קיבול הסוללה ואף פחות הסוללה אכן תחזיק 8 שנים ויותר וגם בזכות יתר ההגנות שהזכרתי.
בהיבירידיות המחשב מבקר את הטעינה והפריקה באופן שיאריך את חיי הסוללה.
הפריקה לא פריקה עמוקה, כאשר הסוללה חמה הפריקה או הטעינה נפסקים לזמן מסוים או שזרם הפריקה והטעינה יורד עד להתקררות הסוללה וכיוצא בזה,
למכונית חשמלית טהורה אין את הפריבילגיה הזו, אם מנוע החשמל לא יעבוד אין לו אלטרנטיבה והמכונית תעמוד.
כעת צא וחשוב, הסוללות היום יכולות לתת עד 1000 מחזורי טעינה פריקה מלאים, מעבר לזה טווח הנסיעה כבר יורד לרמה כזאת שאי אפשר כבר לסוע הרבה. במכונית חשמלית שנוסעת 300 ימים בשנה היא תחזיק שלוש שנים בערך.
במכונית היברידית ששם המשחק של הטעינה פריקה הוא עד למחצית קיבול הסוללה ואף פחות הסוללה אכן תחזיק 8 שנים ויותר וגם בזכות יתר ההגנות שהזכרתי.