משקפי שמש-התלבטות...

dw drum

New member
משקפי שמש-התלבטות...

אני רוצה משפי שמש איכותיות שלא הורסות את העיינים כמו אלה שמוכרים בשוק.... אני מאוד אוהב את הray ban של המשקפי טייסים עם המסגרת זהב המפורסמות,הבעיה שהם עולות 700 ש"ח (!!!) מישהו יודע על משקפי שמש דומות או בסגנון שיעלו לי פחות ויהיו יעלות? תודה
 
כנס לאופטיקנה או לחנות דומה ותתאים לך...

אני קניתי את אחד מדגמי PERSOL ואת הדגם הזה -פחות או יותר כמו שלובש ה 007
שבתמונה. גם כאן - כל אחד והטעם שלו. לא לכל אחד מבנה פנים שמתאים לכל סוג.
 

Metron2

New member
מדוע אתה נמנע מהשוק?

בניגוד למה שהרבה אנשים רוצים שתאמין, הן לא הורסות את העיניים פחות ממשקפיים של אופטיקנה או כל פירמה אחרת. יש לי משקפיים כמעט זהות למה שפרסמת - בחנות "עץ המשקפיים", אלנבי, ממש ליד שוק הכרמל - מול השוק בצד של שיינקין. 20 שקלים. אם אתה רוצה לעשות עדשות אופטיות (במידה ואתה צריך משקפי ראייה, אתה יכול לרכוש עדשות מותאמות אישית למסגרת שבחרת בעלות של 200-500 שקלים, תלוי בדגם ובחנות) בשביל הביטחון, אתה מוזמן. אבל סתם חבל. את כל הפרסומים האלה, שמשקפיים "זולות" הורסות את העיניים - מפרסמים מעצבים ומשווקי משקפיים ב700 שקלים, כמו שתיארת. צ'ירס.
 

dw drum

New member
זהו שזה מה שאף פעם לא הבנתי

אני לא מבין את הטירוף של מכירת משקפי שמש במחיר גבוה יותר ממשקפי ראייה,זה בסה"כ מסגרת עם עדשות כהות זה לא שזה בעובי מסויים עם דיוק למספר העיניים... היום זה הגיע למצב שצריכים לקחת משכנתא כדי להכנס לאירוקה/אופטיקנה ! מקווה שהמצב ישתנה והחברות הגדולות יבינו שלמכור משקפי שמש במחירי עתק לא מוסיף הרבה למשבר הכלכלי..
 

Cardian

New member
אני יכול להמליץ לך על חנות נורמלית-

ישנה חנות ברחוב החשמל, ממש ליד התחלת רחוב אלנבי ודרך פ"ת (מנחם בגין, אם תרצה), ממש מולו יש סניף של LOVEAT. עשיתי שם משקפיים כולל עדשות ב250 שקלים (אותה המסגרת שעלתה ב"אופטיקה הלפרין משהו כמו 700 שקלים בלי העדשות), אני ממליץ לך לבדוק אותם, הם ידועים כזולים ביותר. אם הייתי זוכר את שמם, זה היה יותר יעיל :) אגב, אני שמח להפטר מהכינוי metron2, זה הכנוי (חשבון) החדש שאגיב ממנו. משהו יותר בוגר מחשבון שנפתח בגיל 15, לא? :)
 

Shy Guy

New member
אממ.. יש סיכוי שאתה מתכוון למתחם גן החשמל ולא

לרחוב החשמל עצמו?
כי אם אני זוכר נכון, הסניף של Loveat בגן החשמל נמצא בברזילי, פינת מקווה ישראל ויש לפחות שתי חנויות אופטיקה באיזור (אחת מהן נקראת "אקסלוסיב אופטיקה" או משהו כזה |:), כך שבכל אופן, באמת מומלץ לבדוק שם. :) ו..תתחדש על הניק החדש..!
:)
 

Cardian

New member
צודק, תיקון קל -

הסניף שאליו התכוונתי נמצא ברחוב בזל 36, והרי תמונה שלו, למקרה שאתם סניליים כמוני - http://www.telavivcity.com/allsites/allpic/b/B4343/B4343Pic954.jpg מומלץ להדפיס את התמונה ולשאול אנשים אם מדובר באותו הסניף, שלא בטעות תכנסו לסניף אחר של אופטיקאי מרושע. ואפילו יש להם מבצע נחמד של הליללבן בת"א, לפי מה שהבנתי. http://www.roimrahok.co.il/ ותודה :p
 

dw drum

New member
לא הבנתי

מה ההבדל בין החנות הזו לבין שאר חנויות האופטיקה בארץ ששווה לקנות בה משקפי שמש? הם מביאים מותגים במחיר זול?
 
היום ראיתי בקומה 6 בתחנה המרכזית ת"א...

ויטרנה עם הרבה סוגים של משקפי טייסים כמו שאתה מחפש. החנות ממוקמת בין המדרגות הנעות ( הדרומיות )שמולם יש את דוכני המאפים לבין הכניסה לרציפי האוטובוסים.
 
למעלה