משקפיים לאוצר.

פנגושית

New member
משקפיים לאוצר.

החל מהשבוע האוצר הצטרף למשפחת מרכיבי המשקפיים. ביום רביעי לקחתי אותו לרופא עיניים, גם כי בבדיקה לפני יותר משנה בטיפת חלב האחות הציעה לבדוק את העניין וגם ובעיקר כי הייתי מוטרדת מהרגישות שלו בעיניים. האמת שברגע שהרופא "סגר" לו את העין הימנית הוא לא צריך היה להגיד לי כלום, האוצר סובב את הראש על הצד לכיוון העין הימנית כלומר הוא לא ראה כלום. עוד קצת בדיקה במכונות השונות ויצאנו עם המלצה למשקפיים בגלל צילינדר +2 בעין השמאלית וחשש לעין עצלה אם לא ירכיב מיד משקפיים ולמשך כל היום. התגובה הראשונה שלי בראש כמובן הייתה : "לא מספיק יש לו את הקשיים החברתיים רק זה חסר לו". אבל ממש תוך שניה התעשתתי וידעתי שזה המצב ושכרגע הכי חשוב לדאוג למצב העיניים שלו. ישר מהרופא נסענו לעשות משקפיים ובדרך המקרה הגעתי למישהו שלימדתי את הבן שלו 3 שנים באופן פרטי מתמטיקה והוא עשה לי מחיר מיוחד של 250 ש"ח שזה לדעתי העלות הבסיסית. ובנוסף הסבתא שהייתה איתנו התנדבה לשלם כך שיצא טוב. האוצר כאילו נולד עם משקפיים לא מוריד אותם כמעט. (נראה לי שהוא פשוט התחיל לראות טוב בלי מאמץ). אתמול עבר את היום הראשון בגן עם המשקפיים וזה הוכתר בהצלחה. הוא סיפר לי שכאשר ילדים שאלו אותו למה הוא צריך משקפיים הוא ענה להם שהרופא אמר שהוא צריך להרכיב כי אם לא הוא יראה מטושטש. והייתי נורא גאה בו. אגב, ממליצה מאוד לקחת את הילדים לבדיקת ראיה זה משהו שצריך לעשות אותו ולא רק בטיפת חלב בדיוק כמו בדיקת שמיעה. הרופא אמר שהגענו בזמן כי אחרי גיל 7 כבר אין מה לעשות. עכשיו אם יקפיד להרכיב נמנע את העין העצלה ויש סיכוי שהמצב ישתפר.
 
איזה אוצר מדהים ../images/Emo140.gif

אני מכירה ילדים שלמרות שהמשקפיים עזרו להם לא הפסיקו להוריד אותם... מקווה שהמצב ישתפר. אני לקחתי את שני הילדים לבדיקת ראיה במכבי אצל ד"ר תמרה ויגננסקי בהוד השרון. זאת תמיד בדיקה לא נעימה כי צריך לשים טיפות ולחזור אחרי כחצי שעה ורואים קצת מטושטש אבל בהחלט בדיקה חשובה, בעיקר לפני כיתה א'.
 

Koru

New member
טוב לקרוא שהכל עבר חלק

נשמע שהוא באמת נהנה מהמשקפיים כי הוא סוף סוף רואה טוב. מי יודע, אולי זה דווקא יפתור חלק מהבעיות החברתיות? אולי זה גרם לו לקשיים? בנושא ראייה (ז לאמהות טריות:) מומלץ ללכת לרופא עיניים בגיל חצי שנה פעם ראשונה וגם לבצע הרחבת אישונים. אני ערה לזה כי לאחייניתי יש מחלת עיניים קשה שהיתה מתגלה מוקדם יותר וייתכן שהיו יכולים לעצור את התקדמות המחלה (שגרמה לה להפרדת רשתית שמשמעה עוורון מוחלט בעין אחת) אילו היו בודקים בגיל חצי שנה. בפעם הבאה אאל"ט מומלץ ללכת בגיל 3.
 
בעיני ילדים עם משקפיים זה הדבר הכי מתוק בעולם

פשוט לאכול אותם. ובעולם של היום באמת לכולם יש משקפיים ובגיל יותר מאוחר אפשר לעשות ניתוח לייזר שהפך כבר טריוויאלי וללא סיכונים. אז בהצלחה ואל תקחי את זה קשה
 

מתוקוש1

New member
אני לא יודעת בן כמה האוצר שלך

אבל מצוין שעשית לו בדיקה ושהוא מרכיב כבר משקפיים גם מתוקוש מרכיב משקפיים מגיל 4 ואני מרגישה שזו היתה פשלה שלי שלא עשיתי זאת קודם כל מיני בעיות שהיו נעלמו ביום שהתחיל להרכיב משקפיים והיום בגיל 7 הוא לא מוריד אותם וכל פעם שעושים משקפיים חדשים הוא שמח לבחור את המסגרת ומספר לכולם שהוא בחר ואין כמותו מאושר בעולם אז שיהיה לכם בהצלחה עם המשקפיים.
 

מרגנית2

New member
בדיוק היום קבעתי תור

לרופא עיניים לילד.. היה קשה למצוא תורים.. כל הכבוד לאוצר שלך על ההתמודדות בגן! והמחיר ממש מצוין - בערך עשירית ממה שאני משלמת רק על העדשות בשבילי...
 

לביו1

New member
תתחדשו!

א. נדמה לי שהרי פוטר עשה יחסי ציבור טובים למראה הזה, והיום זה פחות בעייה מבחינה חברתית ואפילו שוס. ב. אז עכשיו את מומחית, ובכן, מה הסימנים לקוצר ראייה? אמהות לחמושים במשקפיים - למה שמתן לב שעורר חשד? תודה.
 

הילה35

New member
אני בטוחה שהאוצר מדהים גם עם משקפיים

וזה שיראה טוב יגרום לו להרגשה טובה עם עצמו ובחברה. איזה צרוף מקרים נחמד שהגעת לאופטומטריסט שלימדת את בנו
שיהיה בהצלחה.
 
ברוך הבא למשפחה המכובדת!

מאחלים דנה (והארי פוטר ואלברט איינשטיין וג'וני דפ גם).
 

שיסנדרה

New member
איזה אוצר מקסים שהוא ../images/Emo99.gif

ובלי לקרוא תגובות קודמות- האם ייתכן שחלק מהקשיים החברתיים בכלל נבעו מבעיית הראייה?... מצטרפת להמלצה לקחת לבדיקת עיניים מוקדם, אנחנו את הראשונה (כולל הרחבת אישונים) עשינו אפילו עוד יותר מוקדם מחצי שנה, בגלל סיפור של (אולי) חשיפה לטוקסופלזמה בהריון...
 

פנגושית

New member
אני בספק לגבי הקשיים החברתיים

הייתי שמחה אם זה היה זה, אבל הדברים הרבה יותר מורכבים. אבל אני מקווה שאולי, זה יתן לו קצת יותר ביטחון. אגב, הרופא לא עשה לו הרחבת אישונים. מנצלת לשאלה. גם הגננתוגם הסייעית וגם אמא של חבר מהגן בין המחמאות גם אמרו לו שהוא נראה כמו פרופסור. מה שלגמרי לא נכון אגב. אבל אין ספק שהם מחמיאים לו. אותי משום מה זה נורא מעצבן. לא אמרתי כלום בעיקר בגלל שאני לא רוצה להעביר לאוצר מסרים שליליים. אני סתם מגזימה או שבאמת יש בזה משהו לא מחמיא. (הדברים נאמרים בחן )
 

מתוקוש1

New member
גם אותי מצליחים כל פעם לעצבן מחדש כאשר

אומרים למתוקוש שהוא ניראה כמו פרופסור או כמו הרי פוטר וכו' נגד אנשים שמדברים שטויות אין מה לעשות את צריכה לחזק אותו לתת לו כלים להתמודד אם כל הצער יהיו כאלה שיגידו לו משקפופר וכו' האמת שבכתתו ובגן שהיה לא אמרו לו הרבה אך לפעמים יש לאנשים מה להגיד כמו אותה אמא שביום הראשון שמתוקוש בא עם משקפיים לגן שאלה אותו מתוקוש למה יש לך משקפיים ?מייד עניתי לה כי הוא רואה מצוין ועניים טובות מופיעות תמיד מאחורי מסגרת כדי לשמור עליהם בקיצור רוב האנשים מחמיאים לו אבל יש גם אחרים תלמדי לענות לאנשים ומבטיחה לך שעם הזמן המשקפיים יהיו חלק בלתי נפרד מהחיים ואפילו כבר לא תחשבי על זה. ב ה צ ל ח ה !!!!!
 

יולי 7

New member
תתחדשו!

כל הכבוד לאוצר על ההסתגלות הטובה והמהירה וגם על התשובה העניינית לחברים. לפעמים זה כל כך @ פשוט
 

3מרגו

New member
איזה יופי שהוא מסכים

אנחנו לא ממש הצלחנו לבדוק בטיפת חלב.צריך ללכת לרופא ומה יהיה אם פתאום יש בעיה.אין מצב שהיצור הזה יסכים שהיהי עליו משהו.כובע,משקפיים...נעליים. בהצלחה.
 

פרח333

New member
../images/Emo207.gif ובלת"ק - איפה עושים בדיקת ראיה

מתביישת לומר שהנסיך כבר בן שנתיים ו-9 חודשים ולא עשינו בדיקת ראיה (דווקא בדיקת שמיעה כן
). איפה עושים? רופא עיניים? אופטומטריסט? דרך הקופה?
 
למעלה