משקל תיקי בית הספר

  • פותח הנושא oyr1
  • פורסם בתאריך

oyr1

New member
משקל תיקי בית הספר

ככל הידוע לי משקל תיק גב, אמור להיות בין 10-15% ממשקל הילד (כך העברנו במצגות 'מכבי' לכיתות א'...), האם יש למישהו רפרנס מוסמך לעניין? אנו מנסים לצמצם את משקל התיק של ילדינו וברצוננו להסתמך על עובדות מוצקות.
 

MichaelVega

New member
חלופה לתיק גב

אינני יודע לגבי משקל תיק הגב אבל אני יכול להציע לכם פשוט לקנות לילדיכם תיק עם גלגלים וידית ובכך לחסוך ממנו גם את ה-10-15 אחוז משקל על גבו.
 

oyr1

New member
הסעות

ובכל זאת- בעלייה ובירידה מההסעה, ובדרך שאינה תמיד כבושה, הגלגלים לא יעילים, לכן חשוב לנו מאד להוריד את המשקל ע"י מובאות מדעיות והורדת המשקל ע"י ביה"ס.
 
ארגונומיה לילדי בי"ס

אפשר למצוא באתר של משרד הבריאות. אם את/ה רוצה, הכנתי בתחילת השנה סיכום של הממצאים מהאינטרנט. תעביר/י לי את הפקס ואני אשלח לך.
 

AMI-101

New member
Biomechanics journal, Nov 2004

"Hip belts, load positions affect forces felt by backpack wearers" November 19, 2004 The biomechanical effects of backpack wear may have as much to do with hip belt wear or load positioning as with load weight, according to research presented in September at the annual meeting of the American Society of Biomechanics in Portland, OR http://www.biomech.com/showArticle.jhtml?articleID=52601707 make sure the load is high in the backpack, and that it has a waist belt, and not slung over one shoulder like I did when I was a kid Ami.
 
למעלה