משקאות..

REBELDE 16

New member
משקאות..

על המשקאות שקונים בדיוטי פרי לא מופיעה המילה "כשר", מה עושים? אם כך, כל עוד לא כתוב על ייגר את המילה "כשר" או "לא כשר"- זה בסדר?
 

tuku3

New member
ייגר הוא באמת לא כשר

יגר-טראם או משהו דומה, הוא גרסת החיקוי הכשרה שלו. מה שכשר - יש עליו חותמת גם כשקונים מהדיוטיפרי (נדמה לי שיגר דבש כן כשר, לא ? ).
 

REBELDE 16

New member
חיפשתי..חיפשתי...

עברתי על כל צידי הבקבוק שקניתי (שיבאס) וגורנישט, כלום! אין חותמת! אם אין חותמת-אין הכשר. ומה אני אמורה לעשות עם ה-85 דולר שהוצאתי?....
 

tuku3

New member
אני אסתכל בבית כשאגיע

ראיתי שעל חלק משלנו יש חותמת, ויש לי גם שיבס אז אני יכולה לבדוק.
 

regy

New member
בדרך כלל לא עושים בעיות

ובכלל ויסקי לא עוברים תהליך תסיסה אז כל ויסקי כשר. תשאלו במקום אם ישש להם בעיה עם זה
 

אתידוד

New member
איזה משקאות הם בגדר "משקאות שלא עברו תסיסה"?

קנינו "אפטר שוק" וגם עליו את את המילה "כשר"....
 

regy

New member
מה שהסבירו לא שזה משקעות שלא מעורבים בהם

ענבים. הקיצור אתם צריכים לברר במקום, מה המדיניות שלהם
 
הנה משהו שמצאתי :

http://www.masoret.co.il/Site/FAQ-detile.asp?id=2725&Catogory=10&SubID=10&TopBarCode=3 לא יודע עד כמה זה "תופס" מבחינת הרב שלכם, מבחינת הקייטרינג וכל מיני. אבל, ויש פה אבל חשוב מאוד. גם אם הרב יסכים, וגם אם הכל יהיה "בסדר". יש פה מבחינת לשים מכשול בפני אלה שכן שומרים ומקפידים. אותם אלה יודעים שבחתונה עם רב, הכל כשר. (הלא אחרת לא היה רב). ומכאן, כדאי שלא לשים משקאות ללא חותמת כשרות - גם אם הם "כשרים עקרונית".
 

Nicki

New member
ויותר מזה-

אם המשגיח כשרות של האולם יגלה שהיו בחתונה משקאות לא כשרים הוא יכול לפסול את הכשרות של האולם וזה כבר סיפור שיכול ממש לפגוע בבעלי האולם/קייטרינג.
 

majela

New member
פשוט תבררי עם הבר

חברים שלנו עשו את אותה טעות וקנו בדיוטי. בלי חותמת. הבר חיכה יפה יפה שילך המשגיח ואז הוציא את הבקבוקים. כל עוד זה לא איזה ליקר על בסיס שמנת אלא רק בעיית חותמת, אין סיבה שהבר יעשה בעיות, פשוט תבררו איתם מראש.
 

אתידוד

New member
אנחנו שאלנו את האולם בדיוק אתמול...

מכיון שאין בר חיצוני ואנחנו מביאים את המשקאות תוצרת חוץ- העלנו את הנושא שמוציאים משקאות שנחשבים "לא כשרים" אחרי שהרב הולך לדרכו- וקיבלנו תשובה "פוליטיקלי קורקט"- "אצלנו זה לא כך, אנחנו לא עוברים על חוקים". זה מעמיד אותנו במצב לא טוב, מה עושים?
 
למעלה