משפטים שאני לא יכולה יותר לשמוע...

hilam2

New member
ומה לגבי

באיזה שבוע את? לא יודעת אם יצא לכן, אבל לי יצא כבר כמה פעמים ששאלו אותי את מכירה את פרופסור משיח? כאילו שזאת הבעיה זה לא שהם באמת מתעניינים, זה סיפוק צורך רכילתי גרידא. מה שגם מעצבן אותי זה שהמשפחה שלי משתפת אחרים בעניין. סיפרתי לאמא של...והיא אמרה לי שהיא מכירה מישהי ש.... זה מטריף אותי.
 

מאי 972

New member
שהוא/היא חסרי רגישות?

|כן אני יודעת כולם מלאך| נו נסתפק בבעלי רצון טוב.. אבל רגישות זה משהו שקצת חסר.. ולנו מצד שני יש אובר ממנה.
 

סנדי 50

New member
קריוטיפ

זוהי בדיקה גנטית שעושים אותה בני הזוג על מנת לבדוק האם קיים איזשהו פגם אצל אחד מבני הזוג שיכול לגרום להפלות.
 

מאי 972

New member
משפטים שאני לא יכולה יותר לשמוע...

לאנשים אין דברים חכמים להגיד, לא משנה למי, אין לו דברים חכמים. ועדיין.. אספתי פה שלל דברים.. תרגישו חופשי להצטרף..
אוי מסכנה .. - המשפט שאיתו הכי קשה לי. אני לא מסוגלת לתמודד עם זה שמרחמים עלי..
נו טוב יש לך ילדה אחת.. - אז? זהו? אנחנו בסין? זה אמור לנחם אותי כי??
לפחות יש לך ילדים אז זה בטח מקל - משפט חלופי לזה שכתוב למעלה, מה זה מקל.. מאוד מקל..
לפחות הפלת בשבוע מוקדם - אין ספק שאובדן בשבועות מתקדמים הוא שונה, אבל זה שאני מאבדת הריונות מוקדם אמור לנחם אותי?
בדקת מה דפוק אצלך?
אני מכירה משהי ש... - וכאן מגיע סיפור קורע לב, על חברה של חברה של חברה של הדובר שיש לו סוף טוב. זה לא מנחם זה מעצבן..
סיפורי הרופאים/המלצות /תובונות - כל אחד נהיה לי פרופסור
 

מקוםבלב

New member
את צודקת, יש המון משפטים מעצבנים.

יש המון משפטים שרק לנו מותר לומר אחת לשנייה ולאף אחד אחר אסור. צריך לזכור שאלו שאומרים לנו אותם ברוב המקרים מתכוונים לטוב.שזה מגחיע ממקום של חוסר אונים, רצון לעזור ולתמוך. אבל אין ספק שהם מעצבנים נורא.
 

Blueye1

New member
המשפט שאותי הכי מעצבן

"תרגעי ואז תראי שהכל יסתדר מעצמו..." לומר למישהי שכרגע הפילה להירגע - זה לא מרגיע!!!!!!!!!!!!! זה יותר מעצבן!!!!!
 

היילדה

New member
משפט מעצבן!

לא אני לא אהיה רגועה, כמה שאני רוצה. כן מודה באשמה אני עצבנית, עצובה, לחוצה. ולא הפלתי בגלל זה. אז כנראה שזה לא הדבר היחיד שיעזור לי בהמשך ..... (כן, אני יודעת שאם אני ארגע זה יהיה הרבה יותר טוב, אבל אני לא מסוגלת, אז שיפסיקו לומר את זה...)
 
יש לי עוד משפט מעצבן שאמרו לי השבוע ...

אולי לא שמרת מספיק טוב? כן, זה ממש "מעודד". או - מסכנה אין לך מזל...... בא לי להרביץ לאנשים האלה, והכי גרוע שאת המשפטים האלה אמרה גם חברה שלי שאמורה לתמוך ולהבין ולא להיות טפשה חסרת טאקט. מעצבן!
 

your simba

New member
תחזיקו חזק

בגלל ששהריון שלי לא היה מתוכנן, אחרי ההפלה הייתה לי חברה בהריון שאמרה לי ואני מצטטת "אני שמחה שזה קרה כי זה לא היה הזמן המתאים". מיד אחרי שהיא אמרה את זה היא התחילה להתנצל. מיותר לציין שאת ההתנצלות אני כבר לא שמעתי. נהייתי חירשת מהתגובה הראשונה שלה. עוד חברה אמרה לי כשהייתי בהריון ואמרתי לה שאני חושבת שזה לא יחזיק אמרה לי שהיא מתפללת שזה לא יחזיק. כנראה שהתפילות שלה עבדו מעולה. אכזריות לשמה. לא מעניין אותי מה הנסיבות, מתוכנן לא מתוכנן, אני רציתי את התינוק הזה בכל מאודי אחרי שגיליתי שאני בהריון.
 
גם לי אמרו את אותו הדבר..

בהריון הראשון, שהיה לא מתוכנן בלשון המעטה. אמרו לי "אולי הילד שלך לא רצה להוולד למציאות כזאת"... וגם אני, למרות הבלאגן, רציתי בו בכל מאודי וידעתי שאעניק לו חיים מלאי אושר. וגם לי החברה הכי טובה אמרה שבסך הכל היא שמחה שזה לא הצליח... אין מילים.
 

מיהענת

New member
הפוסט שהוציא אותי מהשבלול....

את צריכה לקחת כמה חודשים להירגע ולתת לגוף לחזור לעצמו.... - וואלה, הרופאים אמרו שזה בסדר כבר לנסות, וחוץ מזה גם כשחיכיתי זה נפל וגם כשלא חיכיתי....
הבוס שלי - את עוברת תקופה קשה.... - כשהוא מנסה להסביר לי למה אני עצבנית על האנטיפטית המטורפת שעובדת איתי... וטוב, אם כבר יצאתי מהשבלול... אז אני אחרי שתי הפלה טבעית מוקדמת, הפסקת דופק מוקדמת והריון מחוץ לרחם. מה שמנחם אותי (ואני יודעת שחלק יתלו אותי על זה) זה שאחרי ההפלה הבאה כבר יעשו לי את כל הבדיקות, כי אין לי כוח להתמודד עם הבירוקרטיה של קופ"ח....
 
אל תחכי להפלה הבאה

יכולה להגיד שאני, אחרי שתי הפלות, חשבתי שאני יוצאת למאבק מטורף בקופות החולים. אז הרמתי כמה טלפונים, ושלחתי כמה פקסים. אבל כבר אתמול, רק שבוע אחד אחרי הגרידה, הודיעו לי שבדיקות הקרישה שלי אושרו, תיכף אני יוצאת לאסותא לקחת את טופס האישור. ובדיקות גנטיות מאשרים הרבה פעמים גם אחרי שתי הפלות, וגם אם לא. קריוטיפ עולה בסך הכל 600 שקלים. ויש לי תור כבר בעוד שבוע, גם לייעוץ ויומיים אחרי כן לבדיקה. ההריון הבא שלי יצליח!!! כך החלטתי!!! גם שלך.
 

סנדי 50

New member
גם אני

עברתי שתי הפלות וקופ"ח אישרה לי בדיקות קרישיות וקריוטיפ, אל תוותרי אין סיבה שלא תתחילי את סדרת הבדיקות עכשיו, יכול להיות שהבעיה היא רק קרישיות יתר אז חבל שלא תטופלי בזה החל מההריון הבא.
 

minimousegi

New member
לצערי מזדהה עם כל מה שנכתב והכי מרתיח אותי יש

לך כבר אחד מה הלחץ? כאילו זהו? עשיתי את שלי? חוסר טאקט משווע!!!
 

פיריבום

New member
עוד אחד לאוסף

"את ***חייבת*** לחשוב חיובי" אני לא חייבת כלום, אם כל מה שאני מסוגלת לו זה להיות שלילית ולכעוס ולרחם על עצמי ולפחד, זה בסדר גמור, כרגע. זה חלק מהתהליך ומותר לי לא להביט לעתיד בתקווה עכשיו. וגם התוספת "זאת תהיה נבואה שמגשימה את עצמה" לא עוזרת.
 
למעלה