משפחתית קומפקטית - מתחרות להונדה ג'אז?

FMF83

Member
היי,
בחיפושיי אחר רכב חדש למשפחה (3 אנשים)
עשיתי נסיעת מבחן על הונדה ג'אז החדשה.
את הנסיעה סיימתי עם רגשות מעורבים -
מצד אחד הרכב היה די נוח ורך בעיר, שקט ויעיל.
מצד שני, בסיס המושב הרגיש לי קצת קצר מדי (אני ממש לא גבוה, 1.72מ').
מחוץ לעיר היה בסדר סה"כ, אנו מתגוררים במרכז הארץ, נסועה צפויה כ15k בשנה.

במידה ויש לי יכולת למתוח את התקציב עד בערך 145k, האם ישנן אופציות נוספות, יותר טובות ששומרות על הקונספט של ה jazz -
"קטנות מבחוץ, גדולות מבחוץ"?
תודה
 

em28

Well-known member
היי,
בחיפושיי אחר רכב חדש למשפחה (3 אנשים)
עשיתי נסיעת מבחן על הונדה ג'אז החדשה.
את הנסיעה סיימתי עם רגשות מעורבים -
מצד אחד הרכב היה די נוח ורך בעיר, שקט ויעיל.
מצד שני, בסיס המושב הרגיש לי קצת קצר מדי (אני ממש לא גבוה, 1.72מ').
מחוץ לעיר היה בסדר סה"כ, אנו מתגוררים במרכז הארץ, נסועה צפויה כ15k בשנה.

במידה ויש לי יכולת למתוח את התקציב עד בערך 145k, האם ישנן אופציות נוספות, יותר טובות ששומרות על הקונספט של ה jazz -
"קטנות מבחוץ, גדולות מבחוץ"?
תודה
לא מכיר את הג'אז החדשה, אבל בהנחה שהיא שומרת על בערך על המידות הקודמות מדובר בסופר מיני,
אחת הגדולות בקבוצה, אבל עדיין סופר מיני, ואחת היקרות שבהן.
במחיר הזה (145K) אפשר לקבל מכוניות קומפקטיות, משפחתיות (קורולה/סיוויק/מאזדה 3) ואפילו חלק מג'יפונים (ג'וק, קאפצ'ר).
 

FMF83

Member
לא מכיר את הג'אז החדשה, אבל בהנחה שהיא שומרת על בערך על המידות הקודמות מדובר בסופר מיני,
אחת הגדולות בקבוצה, אבל עדיין סופר מיני, ואחת היקרות שבהן.
במחיר הזה (145K) אפשר לקבל מכוניות קומפקטיות, משפחתיות (קורולה/סיוויק/מאזדה 3) ואפילו חלק מג'יפונים (ג'וק, קאפצ'ר).
ב4 השנים האחרונות יש לנו קורולה.
סה"כ אנחנו די מרוצים, אשמח אם הרכב יהיה מעט יותר רך במעבר על פסי האטה.
כמו כן, מושב נהג עם תמיכה נוספת לגב התחתון ומולטימדיה יותר איכותית שלא מתנתקת ללא סיבה יהוו עליית מדרגה מבחנתנו.
אפילו התרגלתי לרעש התיבה בזמן האצה.
לא מחפש ביצועים ברכב אך לעיתים כשחייבים להאיץ, הרכב לא כ"כ נענה לדרישה.
 

FMF83

Member
ב4 השנים האחרונות יש לנו קורולה.
סה"כ אנחנו די מרוצים, אשמח אם הרכב יהיה מעט יותר רך במעבר על פסי האטה.
כמו כן, מושב נהג עם תמיכה נוספת לגב התחתון ומולטימדיה יותר איכותית שלא מתנתקת ללא סיבה יהוו עליית מדרגה מבחנתנו.
אפילו התרגלתי לרעש התיבה בזמן האצה.
לא מחפש ביצועים ברכב אך לעיתים כשחייבים להאיץ, הרכב לא כ"כ נענה לדרישה.
חג שמח לכל חברי הפורום.
אשמח לקבל המלצה לרכב שבו שופרו הנושאים שהזכרתי להלן לעומת הקורולה.

בימים האחרונים הייתי בצ'מפיון, הגולף די צפופה מאחור לעומת הלאון.
והישיבה מעט נמוכה יותר לעומת הקורולה - לא נוח לי.
הנושא שבאמת מטריד אותי הוא אמינות הגיר הרובוטי לאורך 4 שנים בהן אני מתכוון להחזיק ברכב.
 

oscars

New member
הונדה ג'אז זו סופר מיני, לא משפחתית.
עדיף רכב קומפקטי בגודל של סיאט לאון / גולף
 

FMF83

Member
המידות החיצוניות של הג'אז מאוד לטעמי - אחרי נסיעת מבחן בעיר , הבנתי כמה זה נוח לחנות ולעשות פרסה עם רכב קטן מידות .
לדעתי המידות מושלמות לאדם המתגורר במרכז הארץ .
מה שהיה חסר לי זה תא מטען מעט יותר גדול ומושב נהג עם בסיס קצת יותר ארוך
העובדה שאין מנגנון תמיכה לגב תחתון -להפתעתי לא הפריעה לי , אם כי התכנון הראשוני היה להתמקד ברכבים בעלי מנגנון זה .
בפנים הג'אז מרגישה רכב משפחתי קומפקטי לכל דבר ,גם אם היא לא נמצאת רשמית בקטגוריה זו .
אני ממחפש רכב כזה - כלומר, רכב שיהיה יותר גדל על שאר המתחרים הרשמיים שלו בקבוצה בה הוא מוצג .
התקציב נע סביב ה145K +- 5K .
הרכב מיועד לנסיעות בית -עבודה 5 ימים בשבוע , אני עובד בנתב"ג וגר בראשון לציון .
בסופי שבוע אחנו אוהבים לטייל , לנסוע לצפון לקרובי משפחה או לצאת לפיקניקים ביערות קק"ל -כאן נכנס לתמונה תא המטען .
כמו כן , בסוף השבוע יוצאים לקניות , גם לצורך זה ,אני מעדיף תא מטען יותר מאשר התא בג'אז .

רכבים כמו ניסאן סנטרה\סקודה אוקטביה\פיג'ו 3008 \ניסאן קשקאי - מיועדים למשפחות גדולות , אין לנו צורך ברכב כזה .
 

frankthe2

Active member
המידות החיצוניות של הג'אז מאוד לטעמי - אחרי נסיעת מבחן בעיר , הבנתי כמה זה נוח לחנות ולעשות פרסה עם רכב קטן מידות .
לדעתי המידות מושלמות לאדם המתגורר במרכז הארץ .
מה שהיה חסר לי זה תא מטען מעט יותר גדול ומושב נהג עם בסיס קצת יותר ארוך
העובדה שאין מנגנון תמיכה לגב תחתון -להפתעתי לא הפריעה לי , אם כי התכנון הראשוני היה להתמקד ברכבים בעלי מנגנון זה .
בפנים הג'אז מרגישה רכב משפחתי קומפקטי לכל דבר ,גם אם היא לא נמצאת רשמית בקטגוריה זו .
אני ממחפש רכב כזה - כלומר, רכב שיהיה יותר גדל על שאר המתחרים הרשמיים שלו בקבוצה בה הוא מוצג .
התקציב נע סביב ה145K +- 5K .
הרכב מיועד לנסיעות בית -עבודה 5 ימים בשבוע , אני עובד בנתב"ג וגר בראשון לציון .
בסופי שבוע אחנו אוהבים לטייל , לנסוע לצפון לקרובי משפחה או לצאת לפיקניקים ביערות קק"ל -כאן נכנס לתמונה תא המטען .
כמו כן , בסוף השבוע יוצאים לקניות , גם לצורך זה ,אני מעדיף תא מטען יותר מאשר התא בג'אז .

רכבים כמו ניסאן סנטרה\סקודה אוקטביה\פיג'ו 3008 \ניסאן קשקאי - מיועדים למשפחות גדולות , אין לנו צורך ברכב כזה .
למה לא תנסה רכבים כגון פיזו 2008, מזדה cx-3 ודומים להם? מדובר ברכבים קצרים יחסית, בגלל הגובה של רכבים כאלה תא הנוסעים מרווח ותא המטען גדול מסופר מיני
 

FMF83

Member
תודה על ההמלצה.
Cx3 טרם יצא לי לראות.
Cx30 ראיתי וגם נהגתי - משום מה לא התלהבתי עד כדי ההחלטה לבחור בדגם הזה.
2008 לא היה לי נוח להיכנס לרכב, ישנה הגבהה מוזרה על גבי מפתן הדלת, לא ברור מה תפקידה (יש לי מגבלה מסוימת ברגליים).
בקאמיק נתקלתי בקושי דומה בכניסה לרכב וגם בקאפצ'ור.
 
למעלה