משפחות מאזור השרון שעובדות בגרינשפן

משפחות מאזור השרון שעובדות בגרינשפן

אנחנו מעונינים להתחיל תוכנית בגרינשפן ולשלב עם התוכנית הנוכחית שלנו [היגאשי]אנחנו מעונינים להגיע ולראות איך מתבצעת התוכנית ואיך עובדים עם הילד. אנחנו מרעננה (קרוב מאוד להרצליה)האם יש הורים שמוכנים לארח אותנו לשיעור אחד? תודה רבה מיקה
 

אור לנו

New member
אנחנו עובדים בשיטה הזו וגם מהאזור

אבל אין אצלנו שיעורים כמוו שיש ב ABA או אולי גם בגרינשפאן אצל משפחות אחרות. אצלנו כל ההתנהלות ודרך העבודה היא ע"י אלמנטים הלקוחים מגרינשפאן, אני לא יושבת עם הפשוש בצורה מובנית (עשיתי את זה בעבר) אלא כל דבר שקורה בבית מנוצל ליצירת תקשורת והעלאת המודעות לקשר עין ולאינטראקציה. אם את מעוניינת לשמוע עוד פרטים את מוזמנת ליצור קשר במסר.
 
../images/Emo10.gif

אף אחד לא יכול??? אור לנו,תודה אנחנו רוצים להיות בשיעור ספציפי של FLOOR TIME. נאמר לנו שהשיטה שאנחנו עם עובדים נטע לא מספיקה וצריך להתחיל לעבוד בשיטה נוספת.אנחנו מתנגדים לשיטת האילוף של ABA וגרינשפן נראה לנו הכי מתאים.אבל לפני הכל אנחנו רוצים לראות איך מתבצע שיעור כזה.
 

galit74

New member
לגבי שיטות טיפול

כשעבדנו עם מתן בגיל צעיר יותר שילבנו כל מיני שיטות לפי מה שנראה לנו שמתאים לילד ולא הלכנו "לפי הספר". מתן גם למד לקרוא מאוד מוקדם ונעזרנו הרבה בכתיבה וקריאה כתקשורת תומכת. חשוב לזרום עם הילד ולבחון כל מיני אפשרויות, כי מה שמתאים לאחד, לא תמיד מתאים לאחר. הכי חשוב להתמיד, כי רק עם עבודה קשה ואינטנסיבית רואים תוצאות. צריך הרבה סבלנות ואורך רוח.
.
 
אנחנו עבדנו עם הגדול שלי בגרינשפן

וההתקדמות שחלה אצלו הייתה מדהימה אנחנו עדיין עושים FLOOR TIME כל יום לעומת זאת עם הקטנה שלי אנחנו עובדים ABA ומאוד מאוד מאוד קשה גם לנו וגם לה..התוכנית היא ניסיונית עד פסח ואם לא נעבור גם אנחנו כנראה לגרינשפן
 
אני לא מכירה.אבל אם כבר גרינשפן אז

אאם יש הורים שעובדים בשיטה הזאת ומחפשחם תראפיטסית אני מכירה בחורה מדהימה ביותר שרוצה ללמוד את השיטה ולעבוד בה-תאמינו לי שתרוויחו קסם של בחורה עם הרבה ניסיון,סבלנות ורגישות.(היא גרה באזור השרון)
 

yos9

New member
שיטת גרינשפן

אנחנו עבדנו בשיטה ובמשך שנתיים קיבלנו הדרכה מקצועית מידי שבוע תוכנית של 4 שעות שרוכזו ליום אחד פעם בשבוע עם המון "שיעורי בית". וכמו כן קשר טלפוני במהלך השבוע ל"פתרון בעיות". בתוכנית היינו קבוצה של 8-9 הורים כך שיצא לנו לפגוש את שאר ההורים מה גם ששעה אחת היתה משותפת עם עוד ילד. מה שאני רוצה לאמר לך שכדאי לכם לקחת שעת הדרכה במשחק פעם בשבוע ממנחה המתמחה בשיטה שתדריך אותכם ותקדם אתכם אנחנו במהלך השנתיים התקשרנו במהלך השבוע לאנשי הצוות בשאלות. ממה שראיתי בתכנית כל ילד מתמודד אחרת קשיים שונים וכך גם ההדרכה שניתנת להורים מתאימה לילד ספציפי. גם אנחנו שילבנו רעיונות משיטות אחרות לאחר שראינו מה מתאים לנו. אם תרצי עזרה בטלפון או שאני אשלח לך חומר מודפס על השיטה (יש לנו הרבה) תפני אלי בהצלחה
 

yos9

New member
גרינשפן

היות ולא עבדנו בשתי השיטות האחרות אני רק אספר לך במה התמקדנו אנחנו. התחלנו לעבוד בשיטה עם הדרכה שהבן שלנו היה בן שנתיים לפני כן עבדתי איתו ללא הדרכה. השיטה מתבססת על floor time מה שאומר כמה שיותר שעות שטיח מה שעשינו איתו כשהוא שיחק למשל עם מכונית הצטרפנו לרעיון שלו הבאנו עוד מכונית ולמשל בגיל קטן התנגשנו עם קולות של רכב בשלב יותר מתפתח בנינו מסלולים והעיקר להתחבר לרעיון שלו ולפתח לתת לו להוביל. היות ויש צורך בכמה שיותר שעות כאלו ביום ואי אפשר לשבת בגיל קטן הרבה זמן לקחנו למעון מלווה שישבה איתו פעמיים כל פעם 20 דקות ובבית גם לפחות 4 יחידות בקיצור לא לתת לו להיות לבד כמו שכבר רשמתי יש לי חומר מודפס שקיבלנו בתוכנית על השיטה אם תרצי אשלח לך בפקס היתרון של ההדרכה והפגישות השבועיות שהמטרות השתנו וניצלנו את זמן המשחק כל פעם לדבר אחר למשל שראינו קושי שלו בהבנת סיטואציות היינו משחקים את הסטואציה ותמיד הוא יישם את זה אח"כ מה שידוע לי בגינשפן יותר מתחברים לילד עם הרעיונות וב-ABA השיטה יותר נוקשה החלטה מה לעשות לא נתונה בפני הילד המנחה מחליט יכול להיות שאני טועה בכל אופן אחרי שנה הוספנו רעיונות משיטות אחרות למשל היה לנו קושי במעברים בין פעילויות ובכלל כל שינוי בסדר יום היה גורף ה מ ו ן תסכול לכן בנינו לו סדר יום בגן עם ציורים וכל בוקר הוא היה מסדר לו את הרצף עם הגננת והוא ידע מה בא אחרי מה בבית בערב היו לנו ציורים או שהיינו יחד מציירם זמן משחק , זמן ארוחה, זמן מקלחת וכו' ורק כך היינו עוברים את הערב בשלום הרעיון משיטה אחרת אני לא זוכרת איזו כרגע
 

noale noale

New member
אני מחפשת !!!

אנחנו גרים בראש העין ומחפשים מישהי שתעזור לשלב את הילד בגן. התוכלי לנדב פרטים? שם , טלפון, המלצות,,,, תודה מראש נעה
 

yos9

New member
משלבת

אנחנו לא מהאזור מנסיון שלנו בחיפוש אחר משלבת והעסקנו כמה במשך הארבע שנים האחרונות מה שחשוב הגישה שלה לילדים, הרבה סבלנות ורצון לעבוד עם הילד חלק מההסכם שלנו עם המשלבת שהיא היתה מגיעה פעם בחודש לתוכנית יחד איתנו רואה איך עובדים איתו שם (זה היה 4 שעות יחידניות) כך יכלה להעלות שאלות ובעיות וגם לראות סוד ההצלחה זה הרבה ידע להעביר למשלבת כי כל מי שהיתה מוכנה לעבוד איתנו לא היה לה ידע ונסיון ולא הבינה את הצרכים של הבן שלנו. ישבנו הרבה להסביר והרבה שיחות בערב לתאום ציפיות ועדכון בצרכים לא תמיד המשלבת הבינה ויישמה את הדברים וזו היתה בעיה אבל לא הצלחנו למצוא מישהי מקצועית עם נסיון למרות שהיו לנו משלבות שהבינו ויישמו ועבדו עם הבן שלנו יפה.
 

rot301

New member
אילוף וABA

היי מיקה של שלושה,גם אני בתחילת הדרך פסלתי את השיטה ההתנהגותית,ויישמתי את גרינשפן.לא הייתי אומרת שנועה ממש התקדמה בשיטה זו.ייתכן שהיום לאחר שביססה מספר מיומנויות תקשורת,השיטה עובדת עבורה. בגן התקשורתי עובדים גם בגישה הרגשית. האמיני לי ,שלגישה ההתנהגותית הגעתי במקרה...פשוט לא מצאתי תראפיסטית רגשית.ביום שהגיעה המנחה ועבדה עם נועה כל הדעות הקדומות שהיו לי התפוגגו...אנו עובדים VBA, , שכלל לא מתעלמת מהצד הרגשי.את יותר ממוזמנת לצפות בשיעור עם נועה והתראפיסית. בכל מקרה בהצלחה.אגב,מהי שיטת היגאשי.?.
 
למעלה