משפחה מחפשת חתול (נחמד!)

אפשר לשמוע עוד על הטיפול?

אמא שלי ואחיות שלי פוחדות פחד מוות מחתולים וכלבים. בחיים לא ראיתי היסטריה ולחץ שכזה. אחותי הקטנה מתחילה לרעוד, לצעוק ולשקשק.. אשמח לדעת מה הטיפול כדי שהם יוכלו לעבור אותו..
 

B0NB0N

New member
אגב, איפה החתולה שהיתה לכם

זו שלא היתה נחמדה ואחיך פחדו ממנה? מה החלטתם לעשות איתה כשהיא השליטה טרור?
 

B0NB0N

New member
אני לא יכולה לשכוח אישה אחת שפנתה אליי

ושאלה אם יש לי גור למסירה, כי החתול שלה היה פראי והיא זרקה אותו ומחפשת חתול עדין. התפלצתי ויש לי טראומה מזה. (הכי נורא היה, שכששאלתי אותה איך היא זרקה חתול ביתי לרחוב, היא ענתה לי בנונשלטיות שהוא טיפש ורשע ומגיע לו). אבל העיקר שהאישה הזו היא סבבה ואני מקווה שתמצא חתול וחתול ימצא אצלה בית חם.
 

B0NB0N

New member
במשפט האחרון התכוונתי ליוצרת עננים

ולה איחלתי למצוא חתול. שלא אובן לא נכון.
 
לי יש חתולה בשבילך!

היא חברותית מאוד, יש לה אופי מקסים, היא מסתדרת עם ילדים (לא יודעת איך עם ממש קטנים, אבל עם בני 5-6 היא ממש בסדר) והיא מסתדרת יפה גם עם חיות אחרות (כלבים, חתולים, ארנבים). היא בת 3 חודשים. מצאתי אותה ברחוב ואני מחפשת לה בית- לי יש יותר מדי חיות מכדי שירשו לי להשאיר אותה... והנה גם תמונה:
 

danataiger

New member
יש לי חתולה שמחפשת בית... וכמה עצות.

אז ככה- להחלטה אם לקחת חתול גור או חתול בוגר יש יתרונות וחסרונות. לחתול גור, מההתחלה את קובעת לו הרגלים: לא לעלות על השולחן/מיטה/ספה, לאכול רק במקום מסוים, האם לתת לו לצאת החוצה או לא וכן הלאה. זאת הסיבה שהחתולים שלי תמיד הגיעו כגורים- כך יותר קל לעצב להם את ההתנהגות, למרות שלכל אחד מהם יש את האופי שלו. אחד מהחתולים שלי הגיע אליי כשהוא היה בן שנה ומאז ועד היום הוא שונא לישון בבית- אם אני מנסה להשאיר אותו בתוך הבית בכוח אני נכנסת למלחמה שההפסד בה ידוע מראש. לעומת זאת, החתולה הקטנה שלי בת 2.5 והיא בקושי יוצאת החוצה כי הרגלנו אותה להישאר בבית. וכמו שאומרים: It's Hard To Teach Old Dogs New Trick אני ממליצה לקחת חתול/ה צעיר, בגלל שיש לך ילדים צעירים שיגדלו יחד איתו/ה. ועכשיו לחתולונת שמחפשת בית- יש לי 6 חתולים ולפני מספר ימים מצאתי/מצאה אותי חתולה קטנה וחמודה, שחוץ מלהתפנק היא לא יודעת לעשות כלום. פעם ראשונה שיש לי גור שלו שורט/נושך ועושה צרות!!! היא עדינת נפש, משחקת עם כל דבר שנותנים לה ומתמסרת בקלות לכל מגע גוף. מאחר ויש לי 2 הורים ו- 6 חתולים אני מחפשת לה בית חם. אם את מעוניינת (או כל אחד אחר): דנה- 0522-242487 או במייל [email protected]
 

GeJuFan

New member
יש אצלי גור בן חודשיים

מקסים אמיתי ממש בובון קטן בא ומתפנק בגירגורים רמים ומציצת החולצה שלי, אבל.. הוא מאד היפראקטיבי ומתוך משחק יש לו נטייה לשרוט ולנשוך. אני מאמינה שאם הגיל הוא יפסיק לנשוך ולשרוט מתוך משחק לפחות. אבל מה שכן זה חתול שעדיף לו להיות בבית עם חברה, כלומר עוד חתול איתו. חוץ מזה כמו שאמרתי הוא מקסים אמיתי. הגיע אליי בגיל עשרה ימים יחד אם שתי אחיותיו ואח שלו הוא היחיד ששרד מארבעתם, כפי שציינתי יש לו נטייה למצוץ חולצות בכיף גדול (הכיף בשבילכם זה הגירגורים הרמים שלו) ואז להירדם בידיים. הוא גם מאד אוהב לישון על ידי. בקיצר גור שמאד אוהבת חברה אנושית. ממש ארנב אנרג'ייזר גם חמוד וגם היפראקטיבי. הכל בחבילה אחת
סילחי לי על איכות התמונות הן צולמו במצלמה של הנייד
 

guyRG

New member
איך אני אוהב את...

את אלה שמפרסמים שהם "ממש ממש מחפשים וחייבים" חתול... ואחרי שנוצר שרשור של מאות חתולים שמחפשים... המפרסמים מתנדפים כמו עננים באוגוסט.. לא חבל על האנרגיות ?
 

guyRG

New member
סליחה.. עננים בספטמבר.. בכל מקרה חובת ההוכחה

עליך...
 

הכו2שת

New member
זה לא בגלל שיש הרבה הצעות,

אלא בגלל האנשים פה בפורום, ששואלים יותר מדי שאלות, וגם מזלזלים ויוצאים מנקודת הנחה מראש שהבן אדם שרוצה לאמץ לא טוב,. ויש אנשים שאין להם כח לאנשים שחושבים שחתול יותר חשוב מאדם, ושכל זה טו מאצ' בשבילם , כמוני. בגלל זה בסוף אימצתי חתולה מצב''ח ולא מפה.
 

guyRG

New member
למרות המשקעים והמרירות הבלתי נסבלים

שיש לך כלפי חברי הפורום, ו"כל אלה שחושבים שחתולים יותר חשובים מבני אדם" (( נראה לי שלזה התכוונת )), החלטת להמשיך ולהשתתף...אז אולי הפורום לא נורא עד כדי כך, אחרי הכל... ובבניין ירושלים ננוחם. חג שמח..!!
 

הכו2שת

New member
נו, בסדר,

לא צריך להגזים. פשוט הסברתי את דעתי למה אנשים מוותרים פה.. ובשביל להזיז למישהו באמת, נראה לי שצריך הרבה יוצר מ5-6 אנשים טיפשים.. :) לא מרגש במיוחד :) ובכל חברה אפילו ההכי רעה יהיו גם דברים טובים ללמוד.
 
../images/Emo109.gif מה עוד יש להם לרשום פה?

הם מתקשרים למי שנראה להם אם יש כזה וממשיכים משם.. וחוץ מזה זה עוד פירסום לחתולים, גם אם אותו מפרסם לא רואה את זה מישהו אחר שנכנס לפורום כן יראה..
 
למעלה