משפחה מחפשת חתול (נחמד!)

משפחה מחפשת חתול (נחמד!) ../images/Emo13.gif

אני רוצה לאמץ חתול/ה - אבל קצת חוששת. יש בבית ילדים קטנים שחוששים מבעלי חיים (וזו אחת הסיבות שחתול רצוי בבית), ואנחנו מחפשים חתול רגוע וידידותי, גם לילדים. יש דבר כזה? הייתה לנו לפני כמה שנים חתולה לא נחמדה בכלל - נושכת ושורטת, האחים הקטנים שלי פוחדים ממנה פחד מוות, והיא מהם... מאיזה גיל אפשר לדעת איזה אופי יש לחתול? אני מחפשת חתול רגוע ונחמד, זה אומר שכדאי לאמץ חתול בוגר? כי כל המוסרים לאימוץ טוענים שהחתולים שלהם מקסימים, ובצדק, אבל אני לא רוצה להביא בלאגן הביתה. אשמח לקבל עזרה, ייעוץ וחתולים
.
 

liron468

New member
צעד מבורך!

כל הכבוד שאתם מבינים את החשיבות והתרומה שיכולה להיות לחתול בבית... לדעתי זה לא ממש משנה האם מדובר בחתול בוגר או גור, זה תלוי רק באופי שלו..לפה ולפה יש יתרונות וחסרונות... אני חושבת שבכל אופן, אם הילדים חוששים מבע"ח, תצטרכו להביא לביתכם חתול שאתם, ההורים, תתחברו אליו טוב, ואז עם הילדים זה יהיה תהליך שלאט לאט, כשהם יראו אתכם עם החתול - הם ירצו גם ויעיזו להתקרב... לי יש מבחר חתולים בבית שהם למסירה, כמה מהם יכולים גם להתאים לכם לדעתי.. אני גרה בירושלים, לא יודעת אם כן אם זה רלוונטי, אך אם כן - אתם מוזמנים לבוא - עם הילדים או בלי - ולראות אם אתם מתחברים לאחד מהם... אני שמה פה קישור עם תמונות של החתולים - כדאי להכנס ולהציץ :) http://picasaweb.google.com/rotemliron/Catwoman?authkey=FdNLtI9jD_Q# בהצלחה!!
 

Mind Games

New member
עמי יכול להתאים לך.

הוא חתול בן 5 חודשים והוא החתול הכי רגוע שאני מכירה. כרגע הוא ברחוב ואני מאכילה אותו ומטפלת בו וכבר ראיתי את ילדי השכונה משחקים איתו והוא ממש עדין איתם. החתול הזה לא יודע מה זה לשלוף ציפורניים, הוא אוהב שלוקחים אותו על הידיים וברגע שהוא על הידיים שלי הוא מתחיל לגרגר. עמי מסורס ועבר תילוע ופירעוש. צריך רק לחסן אותו. מצרפת תמונות שלו.
 

גאוי7

New member
אני חייבת להגיד שעמי ממש מקסים ....

דומה קצת לבילי .. שלנו
 
היי

במקרה כמו שאת מתארת בהחלט מומלץ לא לקחת גור קטן שאופיו הסופי עדיין לא מגובש אלא חתול בוגר או לפחות בדרכו לכך. זאוס הוא חתול בן חצי שנה מסורס ומחוסן . זאוס מסתדר מעולה עם כולם ואינו מפחד מחתולים אחרים כלבים ואנשים זרים. הוא אוהב במיוחד את האחיינים הקטנטנים שלי ושמח מאד כשהם באים לביקור ויש מי שיתעסק איתו וילטף אותו ללא הפסקה. הוא לעולם אינו נושך ואו שולף ציפורניים גם בתור משחק. גם בעברו כחתול רחוב הוא נהג ללכת לכל עובר אורח ברחוב ולבקש תשומת לב ושבה את לב כולם!!!! לצערי הוא נדרס ושבר את רגלו והיום הוא חתול מאושר שמח וטוב לבב אבל עם 3 רגליים - לא שהוא מודע לכך שהוא שונה . הוא מתפקד רגיל לחלוטין ובריא להפליא. ועכשיו קצת תמונות של הסוכריה
 
שאלה בקשר לזאוס:

אנחנו גרים בדירת גג, ולחתולה שהייתה נתנו לטייל על הגג ולעבור בין הגגות של השכנים. כשהיא עלתה על המעקה היא נורא הפחידה אותי, עם כל הכבוד לחתול שנופל על הרגליים, זו קומה תשיעית... היא בכל אופן לא נפלה, חתול עם שלוש רגליים נשמע מקסים, אבל האם מסוכן לשחרר אותו על הגג?
 

Mind Games

New member
מסוכן לשחרר כל חתול על הגג.

לגבי חלונות - כדאי לרשת אותם כדי שהחתול לא יוכל ליפול ולגבי הגג - אם אין אפשרות לרשת עדיף שלא יצא לשם.
 

enat06

New member
יוצרת עננים

אני אולי זהירה יותר אבל באופן אישי לא הייתי מוסרת חתול למשפחה שגרה בקומה 9 גם אם זאת המשפחה הכי מקסימה בעולם, אותי זה מפחיד, חתולים הרי תמיד סקרנים ומשחקים, ואם זה לא מקום שמרושת סופר דופר הכי טוב שרק אפשר זה פשוט מסוכן לחתול.. אני חושבת שכדאי שתשקלו שוב את העניין הזה..
 

קיי דן

New member
פיספוסים

מי לא מכיר,הוא צריך פעם אחת בשביל ליפול מקומה תשיעית לא יותר, עכשיו השאלה האם להעמיד אותו במבחן?...
 
למעלה