משעמם לילד-מה עושים

משעמם לילד-מה עושים ../images/Emo35.gif

עומר בן 9 ח', יש לו פינה בסלון (שכמובן הוא לא יושב בה יותר מ10 ד') ועליה שני פעלולנים, קופסאות פלסטיק, דובים, ספרים, מכונית מנגנת על גלגלים, כל מיני צעצועים מנגנים, מצלצלים, מרשרשים ועוד ועוד. הוא זוחל בבית (גחון בינתיים) ובשלב מסוים מתחיל להתשעמם. טלוזיה-אני משתדלת להגביל שעה בבוקר ושעה בערב (בשעה הקריטית לפני השינה) והוא ממש ממש משתעמם. מה עושים? במה משחקים?
 

כ ו כ ב 1

New member
אין לי הרבה עיצות בשבילך....

גם אני עברתי תקופה כזאת עם עמית...אולי טיול למטה עם העגלה כשלא יורד
. ולדעתי (אבל זו רק דעתי) אצלנו כל הצעצועים בחדר של עמית ורוב הזמן הוא משחק בסלון. ובסלון יש לו כמות מאוד קטנה של צעצועים....וכל הזמן אני מחליפה לו...בכדי שלא ישתעמם מהר מהמשחקים.....עכשיו לדוגמא יש לנו כוסות (לבנות מגדל), ספר (הזחל הרעב - ממש להיט אצלנו), 2 רעשנים , קופסת פלסטיק שבתוכה יש לו כל מיני ,שטויות שוא אוהב לשחק , לפתוח את המכסה להוציא להכניס לסגור וכו'.......וכל פעם זה משתנה........ אז אולי תנסי את זה גם.
 

כ ו כ ב 1

New member
אצלנו זה לקרוא לו את הספר מליון פעם

ביום...והוא למד הרבה מילים מהספר...הוא משלים לי משפטים
"פלופ", א-גס, ת-פוח, ת-פוז
 
את מצליחה לקרוא לו ספרים?

דניאל בערך באותו גיל והוא דווקא הולך למדפים מביא לי ספר, וברגע שאני מתחילה לקרוא הוא לוקח אותו-מקשקש עליו, או סתם מדפדף ופשוט הולך...ממש לא מרוכז.
 

כ ו כ ב 1

New member
כן את הזחל הרעב...חלקים..לפעמים את

את כל הסיפור ...והוא גם אוהב לשחק עם הספר. עמית
 

twiti

New member
גיא מדפדף ישר לקטע של כל האוכל

הטעים שהזחל אכל בשבת ועובר 100 פעם על כל דבר ואני צריכה להגיד מה זה
 

twiti

New member
אריק קארל. מקווה שכתבתי נכון כי

לנו יש אותו באנגלית.
 

רות י

New member
בטח יסקלו אותי באבנים, אבל אני

לא חושבת שצריך לכרכר סביב הפעוטות/תינוקות ולשמש כצוות הווי ובדור פעיל במשך כל שעות הערות שלהם. הראיה - הפעוט כבר משתמעמם לגרסתך מכל המשחקים/צעצועים/אביזרים שיש לו. לשיטתי, פעוט צריך יותר להשתלב בחיים שלנו מאשר אנחנו צריכים לשעשע אותו. ילדים מאד אוהבים לצפות במבוגרים שעושים כל מיני פעולות בבית. הוא צריך ללמוד גם להעסיק את עצמו. ילדים גם אוהבים מאד סדר יום קבוע, וככה לא משעמם להם, כי הם יודעים למה לצפות ומה הולך לקרות. יעלי10 אלופה בזה.
 
גם אני כמוך

מאמינה שאין צורך להיות ליצן החצר של הבית ולהיות המשעשע הלאומי ילד צריך לדעת למלא את הזמן שלו
 
לאיו דווקא, את צודקת. רק שעומר אוהב

צומי מאוד מאוד, הוא יכול לשחק ואחרי 10 ד' מתחיל להתבכיין שמשעמם לו-ככה גם באמצע קלטת....
 

yaelli10

New member
../images/Emo6.gif את אלופה

שוב אני מסכימה עם דבריך. היה כאן איזה שרשור לפני כמה ימים שמדבר על כמעט אותו נושא. אצלנו לא כל הצעצועים בהישג יד. למשל את מגדל הטבעות הנחתי על מדף בחדר של אלה. והוא מונח על הרצפה, לפעמים, ותמיד תמיד זה מעסיק את אלה איזה יותר משעה מערך. האתגר בלסדר את הטבעות. הבנתי שהעולל קצת נייד, יופי ! תני לו לזחול אחרייך, זה אימון מעולה, ומעולם לא משעמם, תני לו להכיר את הבית שלו, בדרך שלו. מעבר לזה. רותי ציינה סדר יום. עם סדר היום שלנו, לאף אחת מאיתנו לא משעמם. כי זה קבוע.
 

twiti

New member
מוציאים לו כמה סירים מרעישים

וכמה כפות עץ (וסוגרים את כל החלונות בבית
), מנצלים כל מזג אוויר יפה כדי לצאת לטיול, קונים דפים עם מדבקות גדולות ונותנים לו לשחק ולהדביק בהשגחה צמודה כמובן, ושיהיו לי עוד רעיונות אני אחזור אלייך
 

ayush

New member
אוי כל כך מוכר...גם אצלנו יש שעות

שהשעמום עולה על גדותיו... כשנעים בחוץ - אורזים את הילד ויורדים לסיבוב בעגלה. שאי אפשר לצאת - מתחרפנים ביחד איתו... מחפשים צעצועים חדשים - תחתיות קפה, מערכת הסטריאו בעלת המון הכפתורים
מחכה לשמוע עוד הצעות...המצב קשה.
 
למעלה