משמרת ערב- הלילה שלפני חמישי

נ ט ש ה

New member
אמאלה!! זה באמת גדול עלי!!

כל השיש שלי נמלים!! אתמול היה קצת. ריססתי (טוב נו, לא היה לי ספריי נמלים אז עשיתי בסרפיי תיקנים) ועכשיו יש מליון! קטנטנים שבקושי רואים! ואיפה אחראי הנמלים המשפחתי?? כמובן, לא בבית! קריז קריז!
 

א ו ח

New member
פיכסה!

תזמיני הדברה, יש ביולוגית/אקולוגית או משהו כזה שפחות מפחיד עם הקרפוצה ממש שווה לקראת הקיץ ורציתי לשאול אתמול (אבל מי יכול לעקוב אחריכן
) אתם לא עוברים דירה? את מחפשת עבודה במקום אחר? החלטתם משהו על שנה הבאה? אני שואלת יותר מדי שאלות?
 

נ ט ש ה

New member
הלוואי..

אנחנו נשארים פה. אין לנו כל כך לאן לעבור. אני לא מוכנה לגור בבאר שבע לבד, ושיכון שם לא קבלנו אז נוח לנו להשאר פה. זה מגביל אותי מבחינת עבודה כי פשוט אין פה. וגם החתיך כל היום בנסיעות- חוזר מאוד מאוחר, מותש ועייף ולפעמים בגלל זה נשאר לישון שם. באסה.
 

אמאבולי

New member
נסי לעקוב אחריהן לראות מאיפה הן יוצאות

ולרסס להן ישר לתוך החור. ביומיים הבאים תראי נמלים מתות על כל רחבי השיש, אבל לאט לאט זה יפחת. ולטווח הארוך- רק הדברה מקצועית.
 

נ ט ש ה

New member
הקטע הוא שדווקא ההדברה של הגדולים עובדת

יחסית. היום מצאתי זבוב הפוך.. פיכס. אבל נראה לי אני אאלץ להזמין- כל גל חום אני חוטפת מליון מעופפים בשרותים. פרפרי לילה מגעילים כאלה עם גוף ירוק וכנפים שקופות. פשוט גועל נפש. הבאתי מהשכנים K300 ונתתי באמא שלהם.
 
../images/Emo2.gifגמצלך??!!!!!

גם לנו יש חבורה נכבדת שאין לימושג מאיפה מגיעה.....הבינוני שלי כל היום משחק איתם וקורא להן דיגדוגי....... היום נתתי ריסוס רציני והם פשוט עשו גליצ' לתוך הריסוס.....בינתיים לא נמצאו עוד נקווה שיימשך כך!!
 
תנחומי.אני עשיתי היום השמדהמונית../images/Emo152.gif

וכבר הזמנתי מדביר לכל הגועל נפש הזה שעוד צפוי כאן בקיץ.
 

א ו ח

New member
מתבאסת שלא הזמנתי הדברה../images/Emo4.gif

אולי אספיק למצוא מישהו מחר ליום ראשון, לפחות לא אפרוק לארונות מטבח לפני שידבירו... אוף ממש יש לי כוח לעוד התעסקות/בעל מקצוע/הוצאה כספית
 
אני בעד.הכי טוב להדביר כשעוד אין

חפצים וריהוט.תבררי עם החצרן שלכם(שכחתי איך קוראימלו אצלכם
)בטח יש לו מס' טלפונים והמלצות
 

א ו ח

New member
כן, אבדוק את זה על הבוקר

ויש לי שני נ.ב 1. בלוג שתאהבי http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=taltalm מאיפה מאיפה הבחורות האלה יודעות לעשות את כל הדברים הכשרוניים האלה?? גם אני רוצה! 2. שאלה קטנה ובבקשה אל תלעגו לי. מותר להעביר מזוזה מבית לבית? יש לנו מזוזה מהממת כאן ואני רוצה אותה איתי.
 

אמאבולי

New member
מותר.

אני חושבת שלא נוהגים להשאיר בית שהיו בו מזוזות- בלי מזוזות, אזנחנו בד"כ כשעזבנו קנינו מזוזות הכי זולות שיש, שמנו במקום אלו שלנו, ולקחנו איתנו את שלנו לבית הבא. (לא מדברת על בית מזוזה, שזה בטח מה שמהמם אצלך- וזה בוודאות אין בעיה להעביר, אלא על המזוזה עצמה, הקלף שיושב בפנים.)
 

א ו ח

New member
תבורכנה!

כמובן שהתכוונתי לבית מזוזה
אולי באמת אשאיר להם מזוזה פשוטה במקומה (הנה, עוד משהו לטפל בו) ואתן לגמרי מספיקות בשבילי
תודה
 
ממה שאני יודעת..../images/Emo197.gif

לפי אחי החב"דניק....שמותר במידה שכשבירכתם עליה אמרתם כי היא ניתנת להעברה... או שאת יכולה להעביר רק את הבית מזוזה...אבל תבדקי שוב כי כל
יכול לומר אחרת...
 

אמאבולי

New member
הרגע נתקלתי ב../images/Emo105.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

יצאתי לכלב חרף הרוחות העזות (כדי לנסות לסדר לו את הרצועה שליפף סביב עצמה, ואז שהוא יברח לו
) ובעודי נכנסת הביתה- צפרדעת ענק יושבת לה בנחת על המדרגה. או קרפדה. חומה כזאת, בגודל האגרוף שלי, ואפילו יותר. לא הזיזה לה הצרחה ששמתי, המשיכה לשבת לה שם בנחת כאילו כלום. איכסססססססססססססססססססססססססס
 
../images/Emo6.gifסליחה אבל ממש הצחקת אותי...

מאיפה באה לך הקרפדה הזו???יש לי יש לי יש לי.....אולי תתני לה נשיקה ואז היא תהפוך לנסיך??!!או שלא...
 
למעלה