על חבל דק10
New member
!@#$משללל או סי די והטלפוןןן!@#$$
אני מאוד מצטער על ההודעה כי לדעתי זה אחלה משל....ואני מאוד מאמץ אותו.... המשל בין או סי די לטלפון: יש לנו טלפון בראש שמחייג....זה לא פלפון שאפשר לשים על שקט זה טלפון שאנחנו שומעים את הצלצול שלו... הוא צלצל בפעם הראשונה וענינו...ואמר לנו משהו מעצבן...ואנחנו היתעצבנו... והבן אדם שציליצל לנו בראש הבין שהיתעצבנו..לכן היתקשר שוב וצילצל שוב.. איך שענינו בפעם הראשונה...ככה הוא המשיך לצלצל.... והצלצולים נעשו דחופים יותר..ומגוונים יותר..הוא רצה לעצבן אותנו בכל הקשר חיינו. והוא גם צלצל דווקא בזמנים שהכי לא היינו צריכים אותו...הוא ידע בידיוק מתי להיתקשר... הוא ידע טוב מאוד איך לעצבן לפעמים ליצן כזה היה...אבל אנחנו לא צחקנו איתו.. עד שלפתע התחלנו גם לפחד ממה שהוא אומר כשאנחנו עונים לו... והוא התחיל לאהוב להפחיד אותנו בטלפון.. אבל בעצם הבן אדם הזה בצד השני של הטלפון..לא מפחיד באמת.. אנחנו בהחלט יכולים לדמיין את האו סי די הבן אדם בקו השני בטלפון איך שאנחנו רוצים בן אדם משעומםם,אולי איזה ליצן...,אולי ילד קטן שרוצה תשומת לב,ואפילו שטן.. איך שאנחנו רק רוצים..אני רוצה לדמיין אותו בתור שטן עם שמלה ורודה ופרח צהוב על האוזן.. לאדע שאני אצחק כשהוא מצלצל אליי זה בהחלט מצחיק אותי הוא מפחיד רק בראש כי הוא נימצא בראש..במציאות אין כל קשר. וכך המשיך לצלצל והבן אדם הזה התחיל לעיניין אותנו...התחלנו לפחד אפילו רק מהצלצול ואפילו לא מממה שהוא הולך להגיד לנו... וכשהוא לא צילצל....בדקנו האם הטלפון מצלצל...וכשבדקנו הוא ענה לנו... בעצם אנחנו התחלנו גם לצלצל אליו.. ובעצם התחלנו לפתח קשר דיי לא בריא איתו. אז אפשר לפעמים לזרום איתו בשיחה.. הוא פשוט גם בן אדם.. אם הוא אומר משהו לא הגיוני...נזרום איתו בשיחה ונגיד בעצמנו משהו לא הגיוני. למשל.. הוא אומר לי "שפגעתי באח שלי עם אופניים" (אני יודע שזה לא כך...אבל לדברים טיפשיים לא עונים בהיגיון עונים בטיפשות ) אז אני עונה לו וזורם איתו.. אני עונה לו" כן פגעתי באח שלי...זה בעצם היה אתמול...שיחקנו מטקות בחוף הים,ופגעתי בו עם כדור פינג פונג (כשבעצם אנחנו בזמן חורף ואיך ים ואין שום היגיון אבל מה) זורמים בשיחה לפחות שתהיה מצחיק מעניינת אנחנו שולטים בשיחה בזרימה שלה. ובהחלט אפשר לצחוק מהשיחה הזאת.. ולא להיתווכח עם הבן אדם שמצלצל כי הוא אוהב להיתווכח אלא להפך לעשות את הצחוק הוא עושה מאיתנו לעשות ממנו צחוק אבל אני מאמין בשיטה פשוטה מאוד בדרך של אהבה.. לכן אפשר בהחלט גם לדבר איתו על אהבה.. ולשעממם אותו כי אהבה לא ממש מעניינת אותו וברגע שנדבר איתו על אהבה.. הוא פשוט יילך.. ואנחנו נמשיך לדבר על אהבה לא כי זה גרם לו ללכת אלא כי זה מה שמעניין אותנו. ולכן התחלנו להיתעניין בבן אדם הזה שמצלצל מיהו? מהזה?למה הוא מלצל.?למה דווקא אליי?מה עשיתי שהוא מלצל אליי.. בעצם זאת סתם אולי טעות במספר. והתחלנו לשאול המון שאלות. ולחקור באינטרנט,אצל רופאים ,אצל פסיכולוגים...כדי שיססבירו לנו מי זה האדם הזה.. אנחנו לא מכירים אותו... התחלנו לחשוב אולי הוא שטן,אולי הוא מלאך,אולי הוא עין הרע... ובעצם כל הזמן פחדנו מהצלצולים.. ובעצם גם אנשים רגילים שצלצלו לנו בראש התחלנו לחשוב שאולי זה הוא אותו אדם שהתחפש למישהו אחר..התחלנו לחשוב ולעשות בעצם מצלצוצלים יפים בראש של אנשים שאנחנו אוהבים לחשוב שזה אותו ליצן שמתקשר ומטריד אותנו. אבל אלו היו צלצולים רגילים...צלצולים שאכן לכל אחד יש. וכבר לא יכולנו להבדיל בין צלצולים רגילים לצצולים של האו סי די.. ואנחנו תמיד אומרים רק אם לא היינו עונים בפעם הראשונה הוא היה מפסיק לצלצל אלינו. אבל ענינו... וזהו הוא תפס אותנו... אפילו תפס אותנו לכל החיים. לכן צריך לקבל את זה. עכשיו הוא יתתקשר תמיד..הוא מתקשר כל הזמן... מצלצל לנו בראש.. אז איך אנחנו מפסיקים את הצלצול הזה? פשוט מאוד מפסיקים לענות... וברגע שנפסיק לענות...הוא יצלצל פחות כי יימאס לו שאנחנו לו עונים ומשתפים פעולה אבל הוא ממשיך כי הוא יודע שאתם עוד תענו ומה אנחנו נעשה פשוט מאוד לא נענה.. ולאט לאט הצילצולים יפסיקו לאט מאוד זה ייקח שבוע זה ייקח שנים.. אבל לאט לאט תהיה הפסקה בין צלצול לצלצול.. עד שפשוט יהיה שקט.. לא יהיו יותר צלצולים... ואז אנחנו נגיד לעצמנו ...?מה קורה איתו? לאן הוא נעלם.. נימאס לו פשוט שלא עונים ...הוא משעוממם..הוא עזב אותנו.. ואני בעצם הפסקתי לקבל צלצולים ומה אני עושה כשאני משעומם? אני מצלצל אל האו סי די לבדוק מה שלומו, אם הוא חיי? ומידי פעם אני מצלצל אל האו סי די לבדוק מה שלומו.. כבר שכחתי מתי צלצלתי בפעם האחרונה.. אני יצלצל עכשיו אתם יודעים מה הוא ענה לי? "שהוא ישן"
אני מאוד מצטער על ההודעה כי לדעתי זה אחלה משל....ואני מאוד מאמץ אותו.... המשל בין או סי די לטלפון: יש לנו טלפון בראש שמחייג....זה לא פלפון שאפשר לשים על שקט זה טלפון שאנחנו שומעים את הצלצול שלו... הוא צלצל בפעם הראשונה וענינו...ואמר לנו משהו מעצבן...ואנחנו היתעצבנו... והבן אדם שציליצל לנו בראש הבין שהיתעצבנו..לכן היתקשר שוב וצילצל שוב.. איך שענינו בפעם הראשונה...ככה הוא המשיך לצלצל.... והצלצולים נעשו דחופים יותר..ומגוונים יותר..הוא רצה לעצבן אותנו בכל הקשר חיינו. והוא גם צלצל דווקא בזמנים שהכי לא היינו צריכים אותו...הוא ידע בידיוק מתי להיתקשר... הוא ידע טוב מאוד איך לעצבן לפעמים ליצן כזה היה...אבל אנחנו לא צחקנו איתו.. עד שלפתע התחלנו גם לפחד ממה שהוא אומר כשאנחנו עונים לו... והוא התחיל לאהוב להפחיד אותנו בטלפון.. אבל בעצם הבן אדם הזה בצד השני של הטלפון..לא מפחיד באמת.. אנחנו בהחלט יכולים לדמיין את האו סי די הבן אדם בקו השני בטלפון איך שאנחנו רוצים בן אדם משעומםם,אולי איזה ליצן...,אולי ילד קטן שרוצה תשומת לב,ואפילו שטן.. איך שאנחנו רק רוצים..אני רוצה לדמיין אותו בתור שטן עם שמלה ורודה ופרח צהוב על האוזן.. לאדע שאני אצחק כשהוא מצלצל אליי זה בהחלט מצחיק אותי הוא מפחיד רק בראש כי הוא נימצא בראש..במציאות אין כל קשר. וכך המשיך לצלצל והבן אדם הזה התחיל לעיניין אותנו...התחלנו לפחד אפילו רק מהצלצול ואפילו לא מממה שהוא הולך להגיד לנו... וכשהוא לא צילצל....בדקנו האם הטלפון מצלצל...וכשבדקנו הוא ענה לנו... בעצם אנחנו התחלנו גם לצלצל אליו.. ובעצם התחלנו לפתח קשר דיי לא בריא איתו. אז אפשר לפעמים לזרום איתו בשיחה.. הוא פשוט גם בן אדם.. אם הוא אומר משהו לא הגיוני...נזרום איתו בשיחה ונגיד בעצמנו משהו לא הגיוני. למשל.. הוא אומר לי "שפגעתי באח שלי עם אופניים" (אני יודע שזה לא כך...אבל לדברים טיפשיים לא עונים בהיגיון עונים בטיפשות ) אז אני עונה לו וזורם איתו.. אני עונה לו" כן פגעתי באח שלי...זה בעצם היה אתמול...שיחקנו מטקות בחוף הים,ופגעתי בו עם כדור פינג פונג (כשבעצם אנחנו בזמן חורף ואיך ים ואין שום היגיון אבל מה) זורמים בשיחה לפחות שתהיה מצחיק מעניינת אנחנו שולטים בשיחה בזרימה שלה. ובהחלט אפשר לצחוק מהשיחה הזאת.. ולא להיתווכח עם הבן אדם שמצלצל כי הוא אוהב להיתווכח אלא להפך לעשות את הצחוק הוא עושה מאיתנו לעשות ממנו צחוק אבל אני מאמין בשיטה פשוטה מאוד בדרך של אהבה.. לכן אפשר בהחלט גם לדבר איתו על אהבה.. ולשעממם אותו כי אהבה לא ממש מעניינת אותו וברגע שנדבר איתו על אהבה.. הוא פשוט יילך.. ואנחנו נמשיך לדבר על אהבה לא כי זה גרם לו ללכת אלא כי זה מה שמעניין אותנו. ולכן התחלנו להיתעניין בבן אדם הזה שמצלצל מיהו? מהזה?למה הוא מלצל.?למה דווקא אליי?מה עשיתי שהוא מלצל אליי.. בעצם זאת סתם אולי טעות במספר. והתחלנו לשאול המון שאלות. ולחקור באינטרנט,אצל רופאים ,אצל פסיכולוגים...כדי שיססבירו לנו מי זה האדם הזה.. אנחנו לא מכירים אותו... התחלנו לחשוב אולי הוא שטן,אולי הוא מלאך,אולי הוא עין הרע... ובעצם כל הזמן פחדנו מהצלצולים.. ובעצם גם אנשים רגילים שצלצלו לנו בראש התחלנו לחשוב שאולי זה הוא אותו אדם שהתחפש למישהו אחר..התחלנו לחשוב ולעשות בעצם מצלצוצלים יפים בראש של אנשים שאנחנו אוהבים לחשוב שזה אותו ליצן שמתקשר ומטריד אותנו. אבל אלו היו צלצולים רגילים...צלצולים שאכן לכל אחד יש. וכבר לא יכולנו להבדיל בין צלצולים רגילים לצצולים של האו סי די.. ואנחנו תמיד אומרים רק אם לא היינו עונים בפעם הראשונה הוא היה מפסיק לצלצל אלינו. אבל ענינו... וזהו הוא תפס אותנו... אפילו תפס אותנו לכל החיים. לכן צריך לקבל את זה. עכשיו הוא יתתקשר תמיד..הוא מתקשר כל הזמן... מצלצל לנו בראש.. אז איך אנחנו מפסיקים את הצלצול הזה? פשוט מאוד מפסיקים לענות... וברגע שנפסיק לענות...הוא יצלצל פחות כי יימאס לו שאנחנו לו עונים ומשתפים פעולה אבל הוא ממשיך כי הוא יודע שאתם עוד תענו ומה אנחנו נעשה פשוט מאוד לא נענה.. ולאט לאט הצילצולים יפסיקו לאט מאוד זה ייקח שבוע זה ייקח שנים.. אבל לאט לאט תהיה הפסקה בין צלצול לצלצול.. עד שפשוט יהיה שקט.. לא יהיו יותר צלצולים... ואז אנחנו נגיד לעצמנו ...?מה קורה איתו? לאן הוא נעלם.. נימאס לו פשוט שלא עונים ...הוא משעוממם..הוא עזב אותנו.. ואני בעצם הפסקתי לקבל צלצולים ומה אני עושה כשאני משעומם? אני מצלצל אל האו סי די לבדוק מה שלומו, אם הוא חיי? ומידי פעם אני מצלצל אל האו סי די לבדוק מה שלומו.. כבר שכחתי מתי צלצלתי בפעם האחרונה.. אני יצלצל עכשיו אתם יודעים מה הוא ענה לי? "שהוא ישן"