משלוח EMS .

ימית85

New member
משלוח EMS .

שלחתי מוצר ששוקל 3 ק"ג בפעם הראשונה בחיי בEMS. על גבי הטופס שנתנו לי כתבתי את המחיר שהלקוח שילם 110 $. האם טעיתי? יכול להיות שיחייבו אותו בעמלת מכס? בכלל, מה צריך לדעת במשלוחים מסוג זה? תודה.
 

goolgol

New member
אם הוא שילם 110 כולל משלוח, לדעתי - טעית

הוא כנראה ישלם מכס מוגדל ואם כן-הוא יודיע לך על כך והוא צודק. אני לא יודע בכמב מכרת (ללא משלוח) אבל אני בעד ללכת לכיוון הלקוח ולא להגזים במחיר המוצר.
 

panayotiss

New member
אם הוא לא ביקש בקשות מיוחדות פעלת נכון

אם יחייבו אותו אז בצדק.
 

goolgol

New member
יש מה שנקרא, הגיון בריא, אם אני קונה פריט ב40

והמשלוח 60, לא הייתי מצפה שיצהירו על שווי הפריט -100
 

panayotiss

New member
לוקח דברי חזרה, הייתי רושם רק את מחיר המוצר

מחיר המוצר נופח לחינם.
 

ימית85

New member
כתבתי את מחיר המוצר ללא תוספת משלוח

הוא שילם על המוצר 110 ומשלוח 30. מה יכולתי לעשות, לרשום 20 דולר? הפקידה אמרה לי שאם ארשום מחיר נמוך, זה מה שיחזירו לי אם תיהיה בעיה. בכל אופן טעיתי בחישוב המשלוח. לקחתי 30 דולר ובפועל עלה לי 43 דולר.
 

goolgol

New member
אם כך, נהגת בסדר ורציתי לשאול אותך לגבי סוג

המשלוח. במחיר שציינת, מדובר בקופסא של 4 ק"ג בערך. מקווה ששלחת בems ולא שילצת לפי סעיף "חבילה".
 

evilihi

New member
EMS כבר לא יותר זול מעל משקל מסוים

פעם זה היה ככה היום לא
 

goolgol

New member
את טועה (ומטעה) תבדקי היטב חבילה וems

הבדלים בינהם, ב3 ק"ג ומעלה , ems יותר זול. יצא לי לשלוח גם לארה"ב וגם לאנגליה , חבילות גדולות מעל 5-6 ק"ג לאחרונה וems יותר זולים. בדקתי גם באתר הדואר , משלוחים לאוסטרליה וגם לשם ems הכי זולים. בכל מקרה-עדיף לבדוק מחירי משלוח, לפני ששמים מחיר באיביי.
 

evilihi

New member
שלחתי בתחילת השנה חבילה לארה"ב

ודואר אוויר רשום היה זול משמעותית מEMS כנ"ל חבילה לבלגיה בערך באותה התקופה. וגם לי זה היה מוזר - אבל הסתכלתי במחשב יחד עם הפקיד וזה מה שראיתי.
 

ozitex

New member
לא מדובר במשלוח רגיל מול חברות שילוח

אלא השוואת מחירים בין חברות השילוח באותה קטגוריה: EMS DHL UPS TNT FEDEX ברור שדואר אויר זול מכל אלו.
 

goolgol

New member
אז בטח זה היה פחות מ2 ק"ג והחשיבו לך כמכתב

מעל 2 ק"ג, גם לבלגיה, גם לארה"ב, EMS יותר זולים מקריטריון החבילה.
 

noam weissman

New member
פרוט מחיר המוצר.

כאשר אתה שולח מוצר אתה מציין את מחירו או את שויו האמיתי. ההצהרה הזאתא אינה רק לצרכי מס בצד השני אלה גם חלט מהביטוח שלך. כשאתה שולח דואר רשום יש ביטוח עד 100$. אם משלמים עוד כמה שקלים אפשר להגדיל את שווי הביטוח. אם תרשום ערך לא נכון מתוך כוונה לעזור לקונה וחס וחלילה החבילה אבדה הקונה לא יתחלק איתך בנזק ואם תנסה לתבוע מהדואר, EMS וכו יותר ממה שכתבת אתה בבעיה. משלוח של פריטים לארה"ב בשווי של 500-700 דולר אני לא זוכר בדיוק פטור ממיסים. לצערנו זה לא כמו פה שיש תקרה אומללה של 50 דולר. כל מדינה עם המינמום לפטור שלה. אם אני זוכר נכון סינגפור זה רק 30 דולר... כשאתה שולח למישהו חבילה ואתה רוצה לעזור לו תברר עם הקונה מה רמת הסף ובהתאם לכך תחליט... לדעתי לא ישלם מס אבל נחיה ונראה...
 

ozitex

New member
לדעתי

יכולת לנהוג אחרת. ראשית יש לדעת דבר אחד חשוב: אין קשר בין הצהרת השווי שהצהרת על גבי הטופס לבין השווי המבוטח! את יכולה לרשום בסעיף המחיר למשל 30 דולר אבל לבטח את המוצר ב-5000 ש"ח.יש תעריף ביטוח והוא לא קשור למחיר המוצר המוצהר. לעומת זאת, את המכס בארץ היעד מאוד יעניין מהו שוויו האמיתי של המוצר ואת עוזרת להם בכך. לו הסף הוא מעל למחיר שרשמת- הקונה ניצל אבל לו הוא מתחתיו- הקונה ישלם את העלויות המכסיות הנדרשות. אני נוהג אחרת במשלוחי EMS. תמיד אני מצהיר שווי נמוך - משהו בסביבות 30 דולר ומבטח בהתאם לשווי הרצוי. אפשרות חשובה נוספת היא פשוט לברר עם הקונה מהו השווי הרצוי לו.
 

ימית85

New member
../images/Emo4.gif אני מכירה

מישהי שמוכרת תכשיטים באיביי במאות דולרים ושולחת בEMS. היא תמיד רושמת את המחיר ששילם הלקוח ואף פעם לא היו לה בעיות עם מכס. היא אומרת שבארה"ב אין בעיה של מכס. למישהו קרה שלקוח בארה"ב שילם מכס?
 

ozitex

New member
100-200 דולר מקסימום

על פי אתר המכס של ארה"ב : Note: Most personal shipments worth up to $200, and gift packages worth up to $100, will pass duty-free as long as the recipient does not receive multiple packages in a single day whose cumulative value is more than these amounts. מאחר והסכום שרשמתגבולי, על פי האתר עד שווי אישי של 200$ אינו חייב במכס, יש סיכוי שלא יחוייב מיסוי כלשהו. חומר נוסף ניתן לקרוא כאן: https://help.cbp.gov/cgi-bin/customs.cfg/php/enduser/home.php?p_sid=ehIIMgEj
 
למעלה