משלוח בעזרת EMS

kingop

New member
משלוח בעזרת EMS

שלום, אני מעוניין לנסות למכור מוצר ב ebay שמשקלו מעל ל-2 קילו. הבנתי שהדרך המומלצת למשלוח במקרה זה היא EMS. עפ"י המידע באתר הדואר יש למלא כל מיני טפסים ולתת מידע רב כגון: "לצרף מקור+העתק של חשבון מסחרי, חשבון פרפורמה, רשיון יבוא ואישור מוצא במקרה הצורך." "ח"פ של היבואן בחו"ל או ת"ז במידה והמשלוח מיועד לבן אדם פרטי." המוצר מייוצר בסין זה פחות או יותר המידע שיש לי, את מספר ת.ז. של הקונה לא מקבלים באיביי מה עליי לעשות והאם צפויות בעיות לקונה בקבלת המוצר? זאת המכירה הראשונה שלי (עד היום רק קניתי). תודה לעונים
 

noam weissman

New member
כאדם פרטי אתה לא ממלא את כל הפרטים

אתה צריך לכתוב על הטופסש של EMS פרטים שלך ושל המקבל. הכי חשוב טלפון של המקבל. להצהיר מה יש בפנים ושווי וזהו.
 

kingop

New member
יש לי מה לחשוש מעיכוב המוצר במכס

ההגבלות בארה"ב הם כמו בארץ? האם גם שם שירות ה EMS יקח לו מלא עמלות? אני יודע שכדאי לרשום שכל נושא המכס באחריות הקונה, אבל סתם בשביל שאדע.
 

noam weissman

New member
תשובות

אתה לא רק יכול לרשום שהמיסוי המקומי הוא באחריות הקונה, אתה חייב לעשות זאת. במידה ולא תכתוב את הפסקה כמו שאיבי רוצים שתיכתב אתה עלות להיפגע. לפי התקנות שלהם אם אתה לא כותב את הפיסקה הנ"ל וקונה שם לך שלילי בגלל שנאלץ לשלם מיסים לא יסירו את הפידבק. במידה וכן כתבת את הפיסקה ומישהו שם לך שלילי בגלל מכס וכו יש סיכוי טוב שיסירו..
 

kingop

New member
זה מספיק?

Shipping costs do not include duty taxes. You might be charged an additional duty charge upon receipt of your package based on your country’s rates. We urge our customers to check these costs before purchasing the item העתקתי ממישהו :)
 

noam weissman

New member
יש פיסקה מוגדרת ע"י איביי

למה להמציא את הגלגל... אתה יכול להוסיף הבהרות אבל את הפיסקה שלהם תיקח כמו שהיא.. International Buyers – Please Note: Import duties, taxes, and charges are not included in the item price or shipping cost. These charges are the buyer's responsibility. Please check with your country's customs office to determine what these additional costs will be prior to bidding or buying. העתקי מאיביי.. ראה קישור מצורף... תקלילק על החץ משמאל לזה: Feedback which refers to customs delays or customs fees
 

oren2465

New member
כמו שאמרו פה אתה רק ממלא את הפרטים על המדבקה

קח בחשבון ש EMS גובים עמלה מהלקוח אתה יכול לשלוח עד 20 ק"ג (לידע כללי)
 
למעלה