אין כמו אקסטרים
New member
משלוח אופניים מחו"ל לארץ..
שלום לכולם, אני עתיד להתחרות באירונמן מערב אוסטרליה בתחילת דצמבר, התוכנית המקורית הייתה להתחרות לשלוח את האופניים הבייתה ולהמשיך לטייל. בבירורים ראשונים עם חברות כמו UPS וFEDEX מגיעים למחירים לא סבירים של 1000$ וצפונה. האופציה היחידה שנשארה היא משלוח באמצעות הדואר EMS. הבנתי מהדואר בארץ שאין אפשרות לשלוח מזוודה, משמע אי אפשר לשלוח את האופניים עם מזוודה קשיחה, מה שמשאיר אופציה של מארז חצי קשיח או קרטון(בעדיפות לאופציה השנייה). אבל מתעוררת בעייה נוספת המידות של האריזה הגדולה ביותר שמאפשר הדואר האוסטרלי לשלוח הוא 105 אורך על 140 היקף(שנשמע לי קצת קטן לארגז - מדובר על ההיקף). האם אפשר להתכנס למידות האלה? מישהו יודע מה המידות של ארגז לאופניים?(האם אפשר להכניס שם גלגלים?) או בשורה התחתונה מה לעזאזל עושים? תודה.
שלום לכולם, אני עתיד להתחרות באירונמן מערב אוסטרליה בתחילת דצמבר, התוכנית המקורית הייתה להתחרות לשלוח את האופניים הבייתה ולהמשיך לטייל. בבירורים ראשונים עם חברות כמו UPS וFEDEX מגיעים למחירים לא סבירים של 1000$ וצפונה. האופציה היחידה שנשארה היא משלוח באמצעות הדואר EMS. הבנתי מהדואר בארץ שאין אפשרות לשלוח מזוודה, משמע אי אפשר לשלוח את האופניים עם מזוודה קשיחה, מה שמשאיר אופציה של מארז חצי קשיח או קרטון(בעדיפות לאופציה השנייה). אבל מתעוררת בעייה נוספת המידות של האריזה הגדולה ביותר שמאפשר הדואר האוסטרלי לשלוח הוא 105 אורך על 140 היקף(שנשמע לי קצת קטן לארגז - מדובר על ההיקף). האם אפשר להתכנס למידות האלה? מישהו יודע מה המידות של ארגז לאופניים?(האם אפשר להכניס שם גלגלים?) או בשורה התחתונה מה לעזאזל עושים? תודה.