משימה של טאי - לי ולארבל

leonori

New member
משימה של טאי - לי ולארבל

דו שיח : הוא והיא. תמונה מחיי נישואין של קיש וקוש. קיש: ממי, מה שלומך היום? אתה עייף? (מביטה בשקיקה וממתינה למוצא פיו של בעלה קוש) קוש: אני עייף נורא מותק. חייב לשבת. תביאי לי לאכול. ואת העיתון. ותפתחי ערוץ 5. כי אין לי כח ללחוץ על השלט. קיש:(אוףףףףףףףףףף לוחשת לעצמי . עוד יום הלך פייפן) כן ממי כבר מביאה. קוש: יופי. עכשיו תני לי מנוחה. אני עייף. קחי את הילדים קצת לקניון ואל תפריעו לי. קוש: רק אל תשכחי שבערב מגיעים חברים שלי למלא טוטו. אני רוצה שתקני בירות ופיצוחים. ו... מותק... בבקשה לא להפריע לי איתם. לא נעים לי. טוב מותק??????? את נהדרת. בואי תני נשיקה. בואי. קיש באה . קוש מלטף ת/לחי שלה. וחוזר לעיתון. קיש יוצאת מהסלון לאחר שהכינה לקוש ארוחה חמה . ולא לשכוח.... על קצה האצבעות ...שלא יפסיד ת`גול של רביבו מיום קודם.(משחק שראה כמובן אמש עם חברים).. בלילה . כולם הלכו. שקט מסביב. קיש עם כותונת סטן. ממתינה לקוש אהובה בעלה במיטתם. קוש בא. מלטף את שיער ראשה. פורע אותו מעט (כמו לכלבלב מתוק ) (חסר רק שיגיד לה בואי אלי יורקשיירית...) קיש חמה ולוהטת עטה עליו.... קוש שואל אותה.... כיוונת ת`שעון???????? מתוקה שלי? קיש: בטח בטח. בוא כבר. קוש: טוב... נו ...קחי. ...תשתמשי בגופי... תמיד אני מרגיש מנוצל......
 

may may.

New member
לאונוריייייייייייייייייייי

מה ??????????????? את ? אני לא מאמינה ! הרגת אותייייייייייייייייייי תכף אראה לך מה זה יורקשיירית... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח M
 

leonori

New member
נראה לך שזו אני???הייתי אוכלת אותו.

בלי מלח.. יורקשירית... חחחחחחחחחחחחחחח אני דוברמן אם כבר או רוטווילר חחחחחחחחחחחחח בוקר טוב לך L
 

tay@el

New member
קיש וקוש במסע בנישואין...

ליאונורי קראתי העלית לי חיוך גדול ומצאתי את עצמי שואל אייך קיש לא צעקה לקוש איזה קישקוש של חיי נישואין????? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יפה יפה יאללה קיש סיבו על קוש תראי לו מה זה.... טאי
 

garlic

New member
למזלי==>>>מחיוכית

חחחחחחחחחחח מזלי שאני רוטווילרית כך שכזה גורל לא יעלב בחיקי חחחחחחחחחחחח גנובבבבבבבב חחחחחחחחח
 
למעלה