משטרה צבאית מצילה אתכם חיילים!!!

יחיאל100

New member
משטרה צבאית מצילה אתכם חיילים!!!

חיילת נאנסת-משטרה צבאית מטפלת חוקרת ותופסת את האשמים מחבלים שנתפסו על ידי סיירות מובחרות-משטרה צבאית מחזיקה אותם בבתי מאסר ושומרת שלא יברחו. ערבים שנכנסים כל יום לארצנו ובינהם עלול להיות מחבל-משטרה צבאית עומדת במחסומים ובודקת אחד אחד. תאונות דרכים-משטרה צבאית אוכפת עבירות תנועה על כלי רכב צבאיים וגם אזרחיים בשת"פ עם משטרת ישראל. חייל\ת התאבד\ה- משטרה צבאית חוקרת ומטפלת בבעיות שגרמו להיתאבדות. חברון אחת הערים המסוכנות-משטרה צבאית נמצאת שם ללחימה בטרור וליתגבור כוחות חיר. שימוש בסמים בצבא וביחידות קרביות בפרט-משטרה צבאית בולשת וחוקרת מקרים כאלו על מנת לישמור על הסדר בצבא ועל מנת שחייל קרבי ישמור עלינו פיקח. יש לי עוד המון להגיד על חיל המשטרה הצבאית.. ותדעו שזה לא רק דוחות אלא הרבה מעבר לזה זה חיל עם הרבה תחומים שעוזרים להחזיק את הצבא...תודה.
 

חייל111

New member
למה לא נחוץ?? דווקא כן ...

שאנשים יראו מה זה משטרה צבאית מעבר לקטע של נתינת דוחות על שטויות כמו גילוח וכו'
 

dsxzfsdafdsaf32

New member
מצ

אנשים שונאים את השוטרים, לא את כל מי שמשרת במשטרה צבאית. בגלל שלאנשים זה נראה מקשה אחת, הם שונאים את כל משטרה צבאית..
 

zappa19

New member
חייל!

שכחת דיסקית בבית? לא התגלחת? לא צחצחת נעליים? לא שמת גומיות? יצאת בלי פס? אנחנו משטרה צבאית כאן בשבילך לתת לך תלונה כדי שתשפט ע"י סא"ל ותקבל איזה שבוע ריתוק ככה!!! מ.צ. - תמיד בשבילך חייל!
 

LeB

New member
כל סמרטוט יכול להיות שוטר

ואני מכוון כל סמרטוט. זה יותר קל מלהיות טבח, יותר קל מלנקות נשק. אני לא יכול לחשוב על תפקיד יותר פשוט. כל אידיוט יכול להיות שוטר מנייאק, לא צריך שום הכשרה.
 

zappa19

New member
אני לא מסכים...

אני שמח שאני לא שוטר צבאי (כי יכולתי להיות) מה זה קשור שכל אחד יכול להיות שוטר צבאי? תאמין לי שכל אחד יכול להיות לוחם אבל עובדה שהרבה מאוד אנשים לא לוחמים... אני אישית חושב ששוטרים צבאיים מתחלקים לכמה קבוצות (ואני מדבר על אלה שמחלקים דו"חות): אלה שהרביצו להם בבית ספר אז עכשיו הם מתנקמים בכל העולם אלה שלא היה להם מספיק "מרץ" לא להתפנות בבקו"ם...
 

slyu1984

New member
לא כל אחד יכול להיות לוחם

יש מי שפשוט לא מתאים מבחינה רפואית או נפשית וזה גם טוב שכך לא צריך שכל החארות הבכיינים והגימליסטים יהיו פה על תקן לוחם שישארו ג'ובניקים ויעשו תעבודה שלהם שם.
 

GGOODD

New member
לכו ל$%%^U&^*@!

אני שונא להתעצבן ככה מחדש, אבל הנקמה המתוקה היא שאנשים עם מנת משכל כמו שלכם לא יגיעו רחוק!
 

LeB

New member
שוטר ממורמר

אני במצבך הייתי שוקל ברצינות התאבדות.
 

GGOODD

New member
שני דברים,

דבר ראשון, יש לך פה כל כך מלוכלך שאני מקבל בחילה רק מלראות את מה שכתבת, שיש לך שנאה כל כך גדולה לחייל אחר שמשרת איתך באותו צבא ומעבר לזה, חי איתך באותה ארץ! רק תשמע את עצמך! דבר שני, אני לא שוטר ממורמר, אני לא שוטר, אני משרת בדוברות של המשטרה הצבאית בתור צלם. שירתתי בעבר בתור שוטר והתגאתי בכך! אני חושב שזהו תפקיד חשוב ביותר וכששירתתי בו לא הייתי ממורמר. ואני ממש לא מתכוון לרדת לרמתך, אני מאחל לך שיום אחד תבין איזה שטויות אמרת! כי אם לא תשנה את הגישה שלך יהיו לך חיים עגומים מלאי גזענות ושנאת אחים! אתה מגעיל אותי
 

LeB

New member
"משרת איתי"?

אף אחד לא ביקש את הטמבלים האלה בצה"ל. אפשר להסתדר היטב בלעדיהם.
 
מילא היית איזה גנגסטר שאכל כאפות

מהמדורניקים או מהבלשים במהלך נסיון לשוד מזויין אבל מי אתה בכלל?! חתיכת פריק מסריח
איזה סיבה יש לך לשנוא שוטרים? מה הקשר שלך אליהם... צריך לכפכף אנשים כמוך ששונאים שוטרים בלי סיבה... קבלת דוח תנועה פעם אז החלטת לשנוא שוטרים? כל סמרטוט יכול להיות שוטר אתה אומר... אם ככה חבל שאתה לא שוטר כי אתה בהחלט חתיכת סמרטוט
 

DNile

New member
אני מסכים איתו לגמריי,

ואני לא חושב שמשהו דפוק במנת המשכל שלי..
 

GGOODD

New member
הבעיה היא

שאתה כל כך טיפש וסתום שאיך אפשרי שבכלל תצליח להבין שיש לך מנת משכל נמוכה?! עם השקפת עולם שכזו החיים שלך עגומים וצרים!
 

DNile

New member
אפשר לשלוח אותי למבחן

שבאמת יבדוק את מנת המשכל שלי. בעצם, כבר עשיתי את זה. בעצם, סביר להניח שהוצאתי במבחן הזה תוצאה הרבה יותר גבוהה משלך.
 

JazzAzz

New member
כמה דברים על המשטרה הצבאית

דבר ראשון, כמעט ואין כזה דבר חייל שרוצה להיות במשטרה צבאית, אולי אחד מכל 100 חיילים שמגיעים לשם...באיזהשהו שלב החיילים שהגיעו לשם מסתגלים למצב או יוצאים. החיילים שם הם חברה איכותיים, ילדים טובים מבית טוב, מ"צ יודעת את מי היא רוצה מהמתגייסים. התפקידים במשטרה הצבאית לא מתאימים לכולם...תפקידים קשים ואפשר לומר מאתגרים אפילו יותר מידיי. שיטור מהווה חלק יחסית קטן מכלל החיל, כיום רוב החיילים מגיעים ליחידות המעברים ששומרים על התחת של המדינה הזאת ומסכלים פיגועים והעברת חומרים מסוכנים שעשויים לעלות לנו בחיי אדם. חלקים אחרים מהחיילים בחיל הולכים לבתי כלא צבאיים, עצורי שטחים ולאחרונה לחסות השב"ס. החיילים היותר מובחרים מגיעים למצ"ח ולבילוש, כוח 100 וסחלב (יחידה קרבית לכל דבר). החבר'ה שם הם חיילים בדיוק כמוכם שהוצבו לרוב שלא ברצונם בתפקידים קשים מאוד מבחינה נפשית. המשטרה הצבאית מקנה לחיילים שלה המון כוח ואת הסמכות להפעיל שיקול דעת בשטח, לכן חשוב שהחיילים שלה יהיו אנשים עם ראש על הכתפיים. הטירונות של המשטרה היא 03 ולעיתים 02 כשהטירונות היא קשה ומלאת משמעת, ממש לא ניצנים, זיקים או מחנה 80 כהמסיימים הם תומכי לחימה (כמובן שיש יוצאים מן הכלל). עכשיו, לא כל סמרטוט יכול להיות שוטר, זה תפקיד רציני שדורש משמעת עצמית גבוהה, יכולת לנתח מצבים ולהפעיל שיקול דעת בריא על מנת לעשות את הדבר הטוב ביותר בישביל הצבא. יש סטיגמה חריפה על החמ"צ (מנייאק - כולנו שמענו כבר), המון חיילים מתבכיינים על קבלת דוחות או נזיפות או מה שלא יהיה - חבר'ה אני לא יודע אם שמתם לב אבל אתם חיילים בצבא ההגנה לישראל ולצבא יש חוקים - לא טוב לכם? צאו על 21!. מה הבעיה בדיגום ההופעה? אני לא מצליח להבין מה הבעיה של חייל להתגלח, לשים גומיות בנעליים וכו.. זה הרי כמה פעולות כל כך קשות...בסה"כ אתם מייצגים את הצבא ואת המדינה, תייר שמגיע לישראל ורואה כמה חיילים הולכים עם החולצה מחוץ למכנסיים, נעליים אפורות מאבק ועם זיפים של החיזבאללה מקבל את הרושם שהצבא שלנו הוא שכונה וחרטה אחת גדולה, הופעה תקינה ופשוטה נותנת רושם של כוח וסדר - פשוט מאוד. ד"א בקשר למנייאק, שתיהיו בעניינים אין יותר מידיי שוטרים צבאיים שבאמת רוצים לתת למישהו דוח או להרוס למישהו את היום (חוץ מהאחוז הקטן מאוד של המניאקים האמיתיים - שזה יש בכל מקום..מה לעשות) במיוחד כשמדובר בחבר'ה קרביים שלא ראו בית שלושה שבועות - כולנו חיילים ואחים, צאו מהסרט כבר, תחשבו איזה מבאס זה לכל חייל בחמ"צ שכשהוא נכנס לאוטובוס או לרכבת מתחילים להתלחשש ולסדר הופעה ואף אחד לא רוצה לדבר איתך כאילו אתה איזה לא יודע מה, גם אם החייל הוא בכלל לא שוטר ובכלל לא מעניין אותו איך אתה נראה... בקיצור המשטרה הצבאית הם חבר'ה טובים, לחיל לצערנו יש הסברה גרועה (אפשר אפילו לתת דוגמא על מדינת ישראל, רובנו רוצים שלום ושרק יהיה בסדר כבר אבל מבחוץ אנחנו נתפסים כמדינה של רשע ורצון להרוס - תסכימו איתי שזה לא נכון...וזה בדיוק אותו הדבר). קיצר צאו מהסרט, תדגמו הופעה למען עצמכם כדי שתיראו כמו חיילים ולא כמו בדיחה מהלכת ואל תיהיו מניאקים למנייאק - כולנו אחים !
 
למעלה