משחק\תחרות!! (אם אתם רוצים כמובן..)

hili2006

New member
משחק\תחרות!! (אם אתם רוצים כמובן..)

טוב.. אז הרעיון הזה עלה לי עכשיו בלי לשים לב בכלל למה שמישו כאן כתב..(תמונות + משפטים) פשוט מאוד.. מעלים תמונות מכל מקום שהוא.. מגוגל או שצילמתם בעצמכם ומוסיפים לתמונה משפט שמתאים לתמונה.. אפשר גם לבחור נושא- חברים, אהבה, חיים, או סתם בכללי.. אם למישו יש סיפור מאוחרי תמונה כלשהי אני חושבת שזה רק יוסיף ככה שכדאי להשתמש בתמונות שאתם צילמתם.. חוץ מאלו שישתתפו במשחק מותר לכולם להצביע.. מה הפרס?.. אז לי אין ממש אבל אם המנהלת תוכל לסדר לנו איזה משו מתפוז.. (תמיד ראיתי בתחרויות שמחלקים פליז של תפוז..) ואם לא אז אני חושבת שגם העובדה שאהבו משו שעשית בהחלט מספיק.. אפשר לפרסם את התחרות בפורומים אחרים ולהזמין אותם להצביע.. אז מה דעתכם??
 

hilali1

New member
מצווין...נדמה לי שלאביחי יש מאגר תמונות מתאים

לגבי הפרס רק לפני שבוע חילקנו ספר - אז אולי יהיו פרסים נוספים בהמשך. אני אבדוק את זה. בואו נתחיל בינתיים בלי פרס
 

hili2006

New member
רגע..

אז אולי נחליט על נושא מסוים ועל כמה תמונות יכול להעלות כל משתתף ואז נפתח שרשור מסודר?.. חח ואיפה כולם?..
 

אליחי 1

New member
לתמונה הייתי קורא " חתול בשק"

אני יודע שמשמעות הביטוי היא : שיש לבדוק טוב טוב לפני שמבצעים פעולה, או קונים דבר מה, אבל כנראה מסתתר מאחורי הביטוי סיפור עממי , משהו מכיר ? ואם לא מכירים אפשר לחבר סיפור שכזה . וסתם כך בלי קשר חתול בתרבוש .
 

אליחי 1

New member
חיפשתי ברשת ומצאתי

מה מקור הביטוי "חתול בשק"? הביטוי "קנה חתול בשק" מוכר ביידיש, גרמנית וצרפתית, וכן בגירסה אנגלית קרובה: חזירון בשקית. מקורו בהווי השווקים במאות קודמות, בהם נהגו נוכלים למכור חזירונים בתוך שק, שהתברר שאינם אלא חתולים. בסיפורי טיל אולנשפיגל מסופר על טיל שמכר לפרוונים חתול תפור בעור ארנב לסעודתם, ברגע האחרון קפץ החתול מעור הארנב והחל ליילל. הסברים אחרים לביטויים נוספים פה. בבלוג של רוביק רוזנטל.
 
למעלה