משחק ניחושים: מה קו האוטובוס עם הכי הרבה תחנות בארץ?

מצב
הנושא נעול.
למה באמת צריך קווים באורך הגלות?

משחק ניחושים: מה קו האוטובוס עם הכי הרבה תחנות בארץ?
בבקשה רק לנחש, לא לבדוק.

מספר קו + שם מפעיל + מוצא/יעד.

(אני יודע את התשובה אבל לא רוצה לתת אותה עד שאראה ניחושים שלכם)

בהצלחה!
למה באמת צריך קווים באורך הגלות?
קו ארוך צריך להיות מהיר עם תחנות במיקום מרכזי או קו ישיר . קו מאסף צריך להיות מקומי וקצר .ככה מבריחים את ציבור הנוסעים לפרייבטים
 
מה דעתך שרוב הנוסעים נוסעים רק בחלק מהקו

למה באמת צריך קווים באורך הגלות?
קו ארוך צריך להיות מהיר עם תחנות במיקום מרכזי או קו ישיר . קו מאסף צריך להיות מקומי וקצר .ככה מבריחים את ציבור הנוסעים לפרייבטים
מה דעתך שרוב הנוסעים נוסעים רק בחלק מהקו
יש קווים שמקשרים בין מספר אזורים, היית רוצה לשלם יותר מיסים כדי שיהיו רק קווים קצרים?
 

olli3

New member
מנהל
בוא נתבסס על מסלול קו 373 מטרופולין לצורך שאלתך

למה באמת צריך קווים באורך הגלות?
קו ארוך צריך להיות מהיר עם תחנות במיקום מרכזי או קו ישיר . קו מאסף צריך להיות מקומי וקצר .ככה מבריחים את ציבור הנוסעים לפרייבטים
בוא נתבסס על מסלול קו 373 מטרופולין לצורך שאלתך
הקו יוצא מאופקים ועובר ביישובים הבאים: נתיבות, יישובי סעד, שדרות, יישובי כביש 352, קרית מלאכי, כביש 40, גדרה, רחובות.
&nbsp
ברור לכולנו כי מעטים האנשים שיסעו בו מאופקים לרחובות אך ממש לא מעטים יסעו בו מאופקים לנתיבות, יישובי סעד ושדרות. ממש לא מעטים יסעו בו בין שדרות לנתיבות ולהיפך. מעטים יסעו בו בין יישובי סד לנתיבות ושדרות ומעטים ישתמשו בו על מנת לנסוע בין יישובי כביש 352 לשדרות או קרית מלאכי, אבל צריך לתת שם שירות מסויים שהוא יעיל ליישובי האיזור והוא יעיל ליישובי האיזור.
&nbsp
בקטע בין רחובות לקסטינה הוא מהווה תגבור לשלל הקווים הנוסעים במקטע זה, כנ"ל המשך המסלול של 301 עד הנקודה בהם הם נפרדים בכביש 3.
&nbsp
כך שאם נפצל זאת לקו בי ןאופקים לנתיבות, קו בי ןנתיבות לשדרות דרך סעד, קו בין אופקים לשדרות (מהיר), אתה תקבל בערך 6 קווים חדשים שמצריכים אוטובוסים שונים ו6 נהגים וכולם לא יהיו מלאים ביותר מ10 נוסעים לכל נסיעה ברוב המוחלט של המקרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה