משחק ניחושים: מה קו האוטובוס עם הכי הרבה תחנות בארץ?

מצב
הנושא נעול.

XrayCharlie

New member
לא מבין את הקו הזה

זה די טוב שיש המון תחנות ל 921
מכירה 2 מסלולי טיול שמתחילים סמוך לתחנות הקו. אולי יש יותר.
לא מבין את הקו הזה
זה בסדר גמור שיש קו בין תל אביב וחיפה שמשרת את הישובים הרבים לאורך כביש 4 אבל בשביל מה הטיול (הארוך) דרך הוד השרון (חופף ל-947 שהוא מהיר יותר) ופתח תקווה (שהתחנות שם אינן איסוף / הורדה)? קווים אחרים יכולים לעשות את זה
&nbsp
אפשר היה לעשות את כולו על כביש 4 מ/עד מסובים ודרך "דרך לוד" מ/ל תמח"ת.
&nbsp
 
מה זה היה נותן? בכביש 4 בין רעננה למסובים אין נת"צ ויש פקקים

לא מבין את הקו הזה
זה בסדר גמור שיש קו בין תל אביב וחיפה שמשרת את הישובים הרבים לאורך כביש 4 אבל בשביל מה הטיול (הארוך) דרך הוד השרון (חופף ל-947 שהוא מהיר יותר) ופתח תקווה (שהתחנות שם אינן איסוף / הורדה)? קווים אחרים יכולים לעשות את זה
&nbsp
אפשר היה לעשות את כולו על כביש 4 מ/עד מסובים ודרך "דרך לוד" מ/ל תמח"ת.
&nbsp
מה זה היה נותן? בכביש 4 בין רעננה למסובים אין נת"צ ויש פקקים
וגם בדרך לוד אין נת"צ. בז'בוטינסקי יש לפחות נת"צ.
אבל למה בכלל 921 צריך להגיע לתל אביב?
הוא צריך להתקצר לצומת רעננה ובעתיד אפילו לחדרה, כאשר יקום שם המרכז התחבורתי החדש ליד תחנת הרכבת.
יש את קו 819 שיש לו נסיעה אחת בבוקר מחדרה לתל אביב דרך כביש 4 עד מחלף גהה ומשם דרך ז'בוטינסקי ועוד שתי נסיעות עד צומת רעננה. 819 צריך לשמש לקישור בין חדרה לפתח תקוה דרך כביש 4 ומחלף גהה. הקישור לתל אביב יהיה באמצעות הרכבת מחדרה והקו האדום ממחלף גהה.
ובטווח הקצר היותר, אם 921 יקוצר לצומת רעננה, הקישור לתל אביב יכול להתבצע באמצעות קווי אוטובוס משם או רכבת מתחנת רעננה דרום.
אבל במקביל יש צורך לחזק את הקישורים המהירים בין הוד השרון לתל אביב.
 

XrayCharlie

New member
אמרתי מסובים כי זה הכי קרוב לתמח"ת מכביש 4 (אבל זה לא קריטי)

מה זה היה נותן? בכביש 4 בין רעננה למסובים אין נת"צ ויש פקקים
וגם בדרך לוד אין נת"צ. בז'בוטינסקי יש לפחות נת"צ.
אבל למה בכלל 921 צריך להגיע לתל אביב?
הוא צריך להתקצר לצומת רעננה ובעתיד אפילו לחדרה, כאשר יקום שם המרכז התחבורתי החדש ליד תחנת הרכבת.
יש את קו 819 שיש לו נסיעה אחת בבוקר מחדרה לתל אביב דרך כביש 4 עד מחלף גהה ומשם דרך ז'בוטינסקי ועוד שתי נסיעות עד צומת רעננה. 819 צריך לשמש לקישור בין חדרה לפתח תקוה דרך כביש 4 ומחלף גהה. הקישור לתל אביב יהיה באמצעות הרכבת מחדרה והקו האדום ממחלף גהה.
ובטווח הקצר היותר, אם 921 יקוצר לצומת רעננה, הקישור לתל אביב יכול להתבצע באמצעות קווי אוטובוס משם או רכבת מתחנת רעננה דרום.
אבל במקביל יש צורך לחזק את הקישורים המהירים בין הוד השרון לתל אביב.
אמרתי מסובים כי זה הכי קרוב לתמח"ת מכביש 4 (אבל זה לא קריטי)
אפשר גם עד מחלף גהה ואז לזבוטינסקי.
הנקודה היא "הטיול" בפתח תקווה והוד השרון.
מעבר לזה, יש נוסעים גם מת"א לישובי כביש 4 כך שלהתחיל אותו ברעננה זה לא פתרון.
&nbsp
 

אורי404

New member
לאילו יישובים בכביש 4?

אמרתי מסובים כי זה הכי קרוב לתמח"ת מכביש 4 (אבל זה לא קריטי)
אפשר גם עד מחלף גהה ואז לזבוטינסקי.
הנקודה היא "הטיול" בפתח תקווה והוד השרון.
מעבר לזה, יש נוסעים גם מת"א לישובי כביש 4 כך שלהתחיל אותו ברעננה זה לא פתרון.
&nbsp
לאילו יישובים בכביש 4?
יש קו 633 המהיר.
דרומה יותר פועל בנסיעות בודדות קו 625. בעבר היה בפורום רעיון טוב, לדעתי לקו דומה לקו 625. קו מתל אביב לכפר יונה, כקו סדיר בהשוואה לנסיעות הבודדות בקו 625.
 
לא קו 921 צריך לקשר בין ישובי כביש 4 לבין תל אביב

אמרתי מסובים כי זה הכי קרוב לתמח"ת מכביש 4 (אבל זה לא קריטי)
אפשר גם עד מחלף גהה ואז לזבוטינסקי.
הנקודה היא "הטיול" בפתח תקווה והוד השרון.
מעבר לזה, יש נוסעים גם מת"א לישובי כביש 4 כך שלהתחיל אותו ברעננה זה לא פתרון.
&nbsp
לא קו 921 צריך לקשר בין ישובי כביש 4 לבין תל אביב
אם קיצרו את 641 לפתח תקוה, על אחת כמה וכמה שצריך לקצר את 921.
הקישור בין ישובי לב השרון לבין תל אביב צריך להיות על ידי קו 625.
והקישור בין ישובי עמק חפר לבין תל אביב, שלא לדבר על ישובי כביש 4 צפונית לחדרה, לא חייב להיות ללא החלפה.
גם היום מי שצריך מהישובים הללו לתל אביב, עדיף לו להחליף בחדרה או בצומת רעננה ולא לנסוע עם 921 עד תל אביב.
 

down und

New member
מי שצריך מישובי לב השרון ובטח שמישובי

לא קו 921 צריך לקשר בין ישובי כביש 4 לבין תל אביב
אם קיצרו את 641 לפתח תקוה, על אחת כמה וכמה שצריך לקצר את 921.
הקישור בין ישובי לב השרון לבין תל אביב צריך להיות על ידי קו 625.
והקישור בין ישובי עמק חפר לבין תל אביב, שלא לדבר על ישובי כביש 4 צפונית לחדרה, לא חייב להיות ללא החלפה.
גם היום מי שצריך מהישובים הללו לתל אביב, עדיף לו להחליף בחדרה או בצומת רעננה ולא לנסוע עם 921 עד תל אביב.
מי שצריך מישובי לב השרון ובטח שמישובי
דרום חוף הכרמל לת"א צריך לעשות זאת רק ברכבת.
אוטובוס/מיניבוס מהישוב לתחנת הרכבת הקרובה ואז המשך הנסיעה ברכבת.
 

XrayCharlie

New member
בסוף הסכמת איתי

לא קו 921 צריך לקשר בין ישובי כביש 4 לבין תל אביב
אם קיצרו את 641 לפתח תקוה, על אחת כמה וכמה שצריך לקצר את 921.
הקישור בין ישובי לב השרון לבין תל אביב צריך להיות על ידי קו 625.
והקישור בין ישובי עמק חפר לבין תל אביב, שלא לדבר על ישובי כביש 4 צפונית לחדרה, לא חייב להיות ללא החלפה.
גם היום מי שצריך מהישובים הללו לתל אביב, עדיף לו להחליף בחדרה או בצומת רעננה ולא לנסוע עם 921 עד תל אביב.
בסוף הסכמת איתי
"גם היום מי שצריך מהישובים הללו לתל אביב, עדיף לו להחליף בחדרה או בצומת רעננה ולא לנסוע עם 921 עד תל אביב."

בדיוק מה ששאלתי: מדוע הטיול דרך הוד השרון ופתח תקווה?
 
הטיול דרך הוד השרון ופתח תקוה היסטורי

בסוף הסכמת איתי
"גם היום מי שצריך מהישובים הללו לתל אביב, עדיף לו להחליף בחדרה או בצומת רעננה ולא לנסוע עם 921 עד תל אביב."

בדיוק מה ששאלתי: מדוע הטיול דרך הוד השרון ופתח תקווה?
הטיול דרך הוד השרון ופתח תקוה היסטורי
אבל יש צורך בקו שיקשר בין חדרה לפתח תקוה דרך כביש 4 וקו כזה לא צריך להגיע לתל אביב. הקישור לתל אביב לא צריך להתבצע דרך כביש 4 דרומית למחלף מורשה.
 

אורי404

New member
אגב בעבר היו נסיעות קו 819 מתל אביב לחדרה

מה זה היה נותן? בכביש 4 בין רעננה למסובים אין נת"צ ויש פקקים
וגם בדרך לוד אין נת"צ. בז'בוטינסקי יש לפחות נת"צ.
אבל למה בכלל 921 צריך להגיע לתל אביב?
הוא צריך להתקצר לצומת רעננה ובעתיד אפילו לחדרה, כאשר יקום שם המרכז התחבורתי החדש ליד תחנת הרכבת.
יש את קו 819 שיש לו נסיעה אחת בבוקר מחדרה לתל אביב דרך כביש 4 עד מחלף גהה ומשם דרך ז'בוטינסקי ועוד שתי נסיעות עד צומת רעננה. 819 צריך לשמש לקישור בין חדרה לפתח תקוה דרך כביש 4 ומחלף גהה. הקישור לתל אביב יהיה באמצעות הרכבת מחדרה והקו האדום ממחלף גהה.
ובטווח הקצר היותר, אם 921 יקוצר לצומת רעננה, הקישור לתל אביב יכול להתבצע באמצעות קווי אוטובוס משם או רכבת מתחנת רעננה דרום.
אבל במקביל יש צורך לחזק את הקישורים המהירים בין הוד השרון לתל אביב.
אגב בעבר היו נסיעות קו 819 מתל אביב לחדרה
ככל הזכור לי ב-2010 היו נסיעות בודדות של קו 819 מתל אביב לחדרה.
 

אורי404

New member
כמה נוסעים יש בקו 373? כמה הקו באמת נחוץ?

הרסת לי, באתי להגיד ש351 ו841 היו הקווים עם הכי הרבה תחנות
ומשכיוון ש841 בוטל והתשובה של 840 לא נכונה, אז כנראה שמדובר ב373 שמבצע קטע זהה מרחובות ועד צומת גילת למסלול של 351 דאז. ומכיוון שבאופקים יש ל373 מלא תחנות, זה מפצה על ביטול כל התחנות הבין עירוניות שהיו ל351.
כמה נוסעים יש בקו 373? כמה הקו באמת נחוץ?
מה היה מסלול קו 351 דאז?
 

olli3

New member
מנהל
יש נוסעים, זה לא קו רפאים אבל לא מפוצץ כמובן.

כמה נוסעים יש בקו 373? כמה הקו באמת נחוץ?
מה היה מסלול קו 351 דאז?
יש נוסעים, זה לא קו רפאים אבל לא מפוצץ כמובן.
הוא עושה מגוון קישורים, בינהם קישור בין אופקים לנתיבות ושדרות (וקישור בין 3 הערים האלו אחת לשניה).
&nbsp
הוא מקשר את היישובים שעל כביש 352 לערים אליהם הוא מגיע, בכביש 352 יש רק עוד שני קווים, אחד קו מיניבוסים לא תדיר והשני קו 240 בין שדרות לקרית גת (גם לא הכי תדיר).
&nbsp
הוא מקשר את יישובי סעד לנתיבות ולשדרות וזה חשוב כי התדירות במקומות אלו נמוכה ומתבססת על 3 קווים עיקריים, 353,373 מטרופולין ו361 דן בדרום (וקווי מיניבוסים שנכנסים ליישובים בתדירות כפרית).
&nbsp
מעבר לכך הוא מספק קישור אמין בין רחובות (כקו שמתחיל ברחובות) ליעדים שונים, בהתחלה הוא גם נכנס לתוך מכללת אחווה אך זה בוטל עקב בזבוז זמן רב לכלל הנוסעים בקו.
&nbsp
יש לו מגוון רב יחסית של שימושים ולכן זה לא קו ריק.
&nbsp
351 היה יוצא מבאר שבע (לשדרות טוביהו), עד צומת גילת, משם הוא בדיוק כמו 373 הנוכחי עד רחובות ומרחובות היה ממשיך כמו 201 לתל אביב, אם אני לא טועה בכיוון הנסיעה לת"א הוא היה נוסע כמו 201 דרך דרום תל אביב. אבל כמובן שהיו לו פחות תחנות ברחובות, נס ציונה וראשון, דיי דומה למה שיש ל301,367 ול371 שקוצר אף הוא.
 

אורי404

New member
תודה על ההסבר

יש נוסעים, זה לא קו רפאים אבל לא מפוצץ כמובן.
הוא עושה מגוון קישורים, בינהם קישור בין אופקים לנתיבות ושדרות (וקישור בין 3 הערים האלו אחת לשניה).
&nbsp
הוא מקשר את היישובים שעל כביש 352 לערים אליהם הוא מגיע, בכביש 352 יש רק עוד שני קווים, אחד קו מיניבוסים לא תדיר והשני קו 240 בין שדרות לקרית גת (גם לא הכי תדיר).
&nbsp
הוא מקשר את יישובי סעד לנתיבות ולשדרות וזה חשוב כי התדירות במקומות אלו נמוכה ומתבססת על 3 קווים עיקריים, 353,373 מטרופולין ו361 דן בדרום (וקווי מיניבוסים שנכנסים ליישובים בתדירות כפרית).
&nbsp
מעבר לכך הוא מספק קישור אמין בין רחובות (כקו שמתחיל ברחובות) ליעדים שונים, בהתחלה הוא גם נכנס לתוך מכללת אחווה אך זה בוטל עקב בזבוז זמן רב לכלל הנוסעים בקו.
&nbsp
יש לו מגוון רב יחסית של שימושים ולכן זה לא קו ריק.
&nbsp
351 היה יוצא מבאר שבע (לשדרות טוביהו), עד צומת גילת, משם הוא בדיוק כמו 373 הנוכחי עד רחובות ומרחובות היה ממשיך כמו 201 לתל אביב, אם אני לא טועה בכיוון הנסיעה לת"א הוא היה נוסע כמו 201 דרך דרום תל אביב. אבל כמובן שהיו לו פחות תחנות ברחובות, נס ציונה וראשון, דיי דומה למה שיש ל301,367 ול371 שקוצר אף הוא.
תודה על ההסבר
ממה שאני רואה יש לו מספר נסיעות ביום. מבין ממך שממלאות את חוסר השירות בנגב המערבי וכן מרחובות.
 

oshri1987sg

New member
201 נוסע דרך קרית המלאכה,קו 351 נסע דרך חיל השריון

יש נוסעים, זה לא קו רפאים אבל לא מפוצץ כמובן.
הוא עושה מגוון קישורים, בינהם קישור בין אופקים לנתיבות ושדרות (וקישור בין 3 הערים האלו אחת לשניה).
&nbsp
הוא מקשר את היישובים שעל כביש 352 לערים אליהם הוא מגיע, בכביש 352 יש רק עוד שני קווים, אחד קו מיניבוסים לא תדיר והשני קו 240 בין שדרות לקרית גת (גם לא הכי תדיר).
&nbsp
הוא מקשר את יישובי סעד לנתיבות ולשדרות וזה חשוב כי התדירות במקומות אלו נמוכה ומתבססת על 3 קווים עיקריים, 353,373 מטרופולין ו361 דן בדרום (וקווי מיניבוסים שנכנסים ליישובים בתדירות כפרית).
&nbsp
מעבר לכך הוא מספק קישור אמין בין רחובות (כקו שמתחיל ברחובות) ליעדים שונים, בהתחלה הוא גם נכנס לתוך מכללת אחווה אך זה בוטל עקב בזבוז זמן רב לכלל הנוסעים בקו.
&nbsp
יש לו מגוון רב יחסית של שימושים ולכן זה לא קו ריק.
&nbsp
351 היה יוצא מבאר שבע (לשדרות טוביהו), עד צומת גילת, משם הוא בדיוק כמו 373 הנוכחי עד רחובות ומרחובות היה ממשיך כמו 201 לתל אביב, אם אני לא טועה בכיוון הנסיעה לת"א הוא היה נוסע כמו 201 דרך דרום תל אביב. אבל כמובן שהיו לו פחות תחנות ברחובות, נס ציונה וראשון, דיי דומה למה שיש ל301,367 ול371 שקוצר אף הוא.
201 נוסע דרך קרית המלאכה,קו 351 נסע דרך חיל השריון
 

olli3

New member
מנהל
ועלה ישר למרכזית או עשה סיבוב קטן כלשהו לפני כן? זכור לי

201 נוסע דרך קרית המלאכה,קו 351 נסע דרך חיל השריון
ועלה ישר למרכזית או עשה סיבוב קטן כלשהו לפני כן? זכור לי
משהו עם סיבוב קטן לפני העליה למרכזית.
 
841 בנסיעות בשעות הערב המאוחרות, דרך כל חצור הגלילית

הרסת לי, באתי להגיד ש351 ו841 היו הקווים עם הכי הרבה תחנות
ומשכיוון ש841 בוטל והתשובה של 840 לא נכונה, אז כנראה שמדובר ב373 שמבצע קטע זהה מרחובות ועד צומת גילת למסלול של 351 דאז. ומכיוון שבאופקים יש ל373 מלא תחנות, זה מפצה על ביטול כל התחנות הבין עירוניות שהיו ל351.
841 בנסיעות בשעות הערב המאוחרות, דרך כל חצור הגלילית
וחצי קריית שמונה. יצא לי פעם לעשות את ה"טיול" הזה
.
 
קו 966 מצוין שירות טוב מהגולן לירושלים ובחזרה,

טוב, הגיע הזמן לתשובה
הקו עם כמות התחנות הגדולה ביותר בישראל הוא...

373 של מטרופולין, מרחובות לאופקים
עם סה"כ 112 תחנות במסלולו.

להלן רשימת 10 הקווים עם הכי הרבה תחנות בארץ, מסודרים לפי מספר התחנות, והשאילתא לדאטאבייס אם אתם רוצים "לנסות את זה בבית":

קוד:
gtfs=> SELECT DISTINCT max(stop_sequence) AS stops,routes.route_short_name,left(routes.route_long_name, -2),agency_name
       FROM stoptimes AS st
       JOIN trips ON trips.trip_id=st.trip_id
       JOIN routes ON trips.route_id=routes.route_id
       JOIN agency ON routes.agency_id=agency.agency_id
       GROUP BY routes.route_id,agency.agency_name 
       ORDER BY stops DESC
       LIMIT 10;
stops | route_short_name | agency_name
-------+------------------+-------------
112 | 373 | מטרופולין
108 | 200 | אגד
108 | 373 | מטרופולין
106 | 343 | אגד
105 | 211 | סופרבוס
105 | 343 | אגד
104 | 343 | אגד
103 | 211 | סופרבוס
103 | 840 | אגד
103 | 966 | אגד
(10 rows)


עריכה: לצערי תפוז בחר לשבש את הטבלה שהכילה גם את שמות תחנות המוצא והיעד, ולכן הסרתי אותם. השאילתא המצורפת למעלה מכילה גם את אלו, למי שמעוניין לבדוק בעצמו.
קו 966 מצוין שירות טוב מהגולן לירושלים ובחזרה,
הרבה תחנות בגלל המסלול הארוך והסיבוב שהוא עושה בקצרין בה אין קווים פנימים ותחנה מרכזית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה