משחק חדש: "מה אתם רוצים?"

TuTyBoP15

New member
../images/Emo203.gif../images/Emo210.gifמגניבבבב.. מתחילה

אני רוצהההההההההה שאהרון דיאז יכנס לסדרה וישחק את הרעע וינסה להפריד בין מיגל ומיה
ואני רוצההההה שחואקין יחזור
ואני רוצההה שסבסטיאן רולי יתחיל לשחק שם בתפקיד של מורה שרמנטי ושם ג'קלין ברקמונטס תשחק שם מורה ואז הם יתאהבו(מושפעת מרובי
) ואני רוצהההה שרוברטה ודייגו יפסיקו לריב כבררררר
 

TuTyBoP15

New member
../images/Emo203.gif../images/Emo210.gifאחח../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

סקסי שכמותו
מתי קמת
 

osh360

New member
אעע מותר להכניס שחקנים?../images/Emo182.gif

לדעתי הכוונה יותר מי שיש ברבלדה..חח ומה ימשיך איתו
 

עדיD

New member
חחחח, רעיון מקרי שלי! אני רוצה ש:

אני רוצה ש: רוברטה תצליח להיחלץ מהמחבוא אבל כשהיא תרצה לצאת אז היא תיזכר ברגעים עם דייגו! היא תבכה ותרצה להישאר אבל רצתה גם שיהיה לה תירוץ אז היא מסתכלת על הדירה ומה היא רואה על השולחן ליד הפיצה? קטשופ ואז היא רואה על השידה מספריים! היא עושה פרצוף ערמומי ואז.... עוברים סצנה __________ דייגו נכנס לדירה ואומר רוברטה.... אבל אז הוא סם לב שרוברטה לא שם ויש מלא דם איפו שהיא הייתה (קטשופ) והוא נלחץ ורואה שהספה קרואה וכל הדירה מבולגנת... ואז הוא נכנס לחדר הינה ומוצא אותה מלאה בדם (את רוברטה שמרוחה בקטשופ) והבגדים שלה קרועים! היא עושה את עצמה מעולפת ואז הוא בוכה ומנשק אותה.... ואז היא מתעוררת ואומרת לו... אני היפיפיה הנרדמת... חח סתם היא אומרת לו... דייגו אני אוהבת אותך והוא אומר לה גם אני רוברטה.! והם חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה!
 

עדיD

New member
אתם לא רוצות לדעת את ההמשך!!!!

בא לכם לדעת את ההמשך כי הוא קצת כחול........ סורי יש לי ראש כחול XD אבל הוא מדליק לגמרי!
 

Cande14

New member
חחחחחח....

זה בסדר גם לי יש ראש כחול קטנטן ואת יכולה להמשיךך חחחח
 

עדיD

New member
המשך לסיפור שלי! נא להיזהר קצת סוטה

רוברטה ודייגו בעמצע הנשיקה ואז רוברטה פוקחת עיינים ומתחילה לבכות היא אומרת לדייגו שהיא מפחדת שלאהבה שלהם יהיה סוף מוקדם מידי! ודייגו אומר לה שהוא מאוהב בה לחלוטין אז זה לא יקרה! רוברטה עצובה ואז היא אומרת דייגו אני ממש אוהבת אותך ואני רוצה לממש את כל האהבה שלנו ביום אחד כדי שהיא לעוחלם לא תיגמר! דייגו מחייך ואומר בסדר אז מה את רוצה לעשות קודם? רוברטה מחייכת חיוך קל ומחבה את האור.... אתם מבינים עכשיו בטח מה קורה בחדר השינה של דייגו אז נקפוץ שלב1 רוברטה ודייגו מסכמים שהם ישארו ידידים טובים כדי לא לריב עוד פעם! כעבור שבועיים.... בכיתה רוברטה לא מרגישה טוב ואומרת למורה הילדה .... המורה אני מרגישה סחרחורת ובחילה אני יכולה לצאת רגע? רוברטה מתחילה ללכת ואז כשהיא מגיעה למקום של דייגו הוא שואל אותה.. מה את בהריון? בצחוק רוברטה מחייכת ואומרת היי דייגיטווווווווווווווו את סוף המשפט היא אמרה כשהראש שלה מתרסק על המחשב של דייגו בזמן עלפון... דייגו מנשים אותה! רוברטה מפונה לביצת החולים ומתברר שהיא בהריון !!!1 ועוד מדייגו המשך מאוחר יותר!
 

Cande14

New member
חחחחחחחחח

הרגת אותי עם התעות כתיב "ביצת החולים" במקום בית החולים אני נקרעת פההההה ואת חרמנית לא קטנה חחחחחחחחח
 

עדיD

New member
תאמת אני כותבת מהר אז יש לי שגיעות

וגם תאמת אני לא חרמנית רציתי שאחד מהם ייתעלף לשני מול הפנים וזה כבר התקשר לדירה אז...... חייבים קטע קישור! ואיך את רוצה ליהיה להם תינוק? בהפריה מלאכותית???? וגם זה קושר אותם לנצח!
 

osh360

New member
חח גם אני צחקתי מיזה..../images/Emo182.gif

ביצת החולים
 

עדיD

New member
ראיתם יש לי דמיון פורה! המשך

רוברטה מגיע לבית החולים ועושים לה בדיקות ומגלים שהיא בהריון! דייגו בא לבקר את רוברטה בבית החולים והיא לא מספרת לו@ רק חוסה ולופה יודעות כי הםביקרו אותה אחרי דייגו. המצב מסתבך כיי אלמה מגלה וצועקת עליה רוברטה בוכה ורוצה לעבור הפלה! אבל הרופא אומר לרוברטה שיש סיכון למוות כי התינוק של רובר הוא בבעיה כלשהיא. אלמה שומעת מהרופא על הסיכון ואומרת לרובר לא לעבור הפלה רובר מספרת לאלמה שהתינוק מדייגו ושהיא חושבת שהוא לא אוהב אותה אלמה מספרת למרטין שרוברטה בהריון מדייגו שהיא רוצה לעבור הפלה ויש סיכוי שהיא תמות! ודייגו שומע הכל ואז הוא בורח לחדר שלו ובוכה כי הוא מבין שרוברטה והתינוק שלהם עומדים למות. לאון נכנס על החדר נותן סטירה לדייגו ואומר לו לא לבכות כמו ילדה קטנה ולא משנה מה הסיבה! דייגו מתרגז ואומר עם זה קשור לרוברטה לא אכפת לי מכלום! ואז הוא יוצא מהחדר ורץ לבית החולים הוא מגלה שרוברטה היתה צריכה להכנס לניתוח ההפלה אבל בעמצה היא נכנסה לתרדמת! דייגו בכה וחיכה בחוץ עד שאלמה יצאה וביקשה ממנו להיכנס. דייגו פתח את הדלת ואלמה יצאה. דייגו התיישב ליד רובר (היא בתרדמת) והתחיל לספר לה כמה שהוא אוהב אותה! הוא סיפר שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון ושהוא תמיד אהב אותה1 הוא ליטף את הבטן שלה ונזכר שהוא מצא אותה פצועה! הוא נזכר בכל הנשיקות שלו של רוברטה ואז הוא לא מתעפק ומנשק את רוברטה. דייגו בוכה ומוריד את הראש ואז הוא פתאום שומע שיעול רוברטה התעוררה@ דייגו מנשק אותה ומחבק אותה ואומר לה שהוא כועס עליה כי היא לא סיפרה לו! היא אומרת שהוא לא אוהב אותה ולכן התינוק בכלל לא היה צריך להיות קיים הוא צוחק ואומר רוברטה אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם ועכשיו יש לנו אפילו הוכחה לאהבה שלנו הוא מלטף את הבטן של רובר והיא מחייכת היא אומרת דייגו אני אוהבת אותך והוא אומר אני אוהב אותך ואז שניהם מחייכים ומתנשקים1. *&^הנשיקה הכי רומנטית שהיתה בכל העונה!
 

osh360

New member
חחחחחחחחחחחחח../images/Emo182.gif

סופרת זה העתיד שלך.חח הכי ניקרעתי עם אבא של דייאגו
שהוא נתן לו סטירה ואמר לו למרות הכול אסור לבכות..חח איזה אבא דפוק..חח
 

TuTyBoP15

New member
../images/Emo203.gif../images/Emo210.gifסופרת ספרות אירוטית../images/Emo6.gif

 
למעלה