משחק ה-א-ב

angel 0f r0ck

New member
משחק ה-א-ב

טוב,אנחנו באות ס!! וחבר'ה לא לזלזל-תפרטו ושימו תמונה! אני רוצה שזה יהיה משחק מעניין אז אל תחפפו! תשתפו פעולה כמו שצריך ואל תהיו עצלנים!
 

angel 0f r0ck

New member
סאונדגארדן

להקת רוק אמריקנית שהוקמה בשנת 1984 והייתה לאחת הלהקות הראשונות של הגראנג'. בשנת 1988 יצא אלבום הבכורה של הלהקה, Ultramega OK וסחט תגובות נלהבות ממגזיני מוסיקה אלטרנטיבית ומטאלית. ההתעיניינות בלהקה הייתה כ"כ גדולה שעוררו אפילו את הבוסים האדישים בחברות בתקליטים הגדולות ביותר.בשנת 1989 הוציאה סאונדגארדן את האלבום Louder Than Love, שהוצג על ידי מחלקת השיווק של החברה כאלבום ליודעי דבר, ושהקנה ללהקה מועמדות לפרס "גראמי" באותה שנה. האלבום Badmotorfinger , שיצא ב-91',היה אמור להביא את הגראנג' לתודעה ולהציג בפני העולם סגנון חדש שלא היה עוד אבל לרוע מזלם של אנשי A&M, הקדימה את האלבום יציאתו של Nevermind של נירוונה שהביא את בגראנג' לתודעה ויצר היסטריה. בשנת 1994 יצא האלבוםSuperunknown, שהפך לאלבום המצליח ביותר של הלהקה. הלהיט הגדול ביותר של הלהקה “Black Hole Sun”, העניק לה 2פרסי "גראמי" באותה שנה. לאחר שנתיים יצא ללהקה האלבום Down On The Upside. האלבום הצליח אך לא שיחזר את ההצלחה של קודמו. בשנת 1997 הודיעו סאונדגארדן על פירוק הלהקה אחרי 13 שנה של פעילות. הפירוק היה מאוד רלוונטי מכיוון שבאותה שנה החל הגראנג' לאבד מהפופולריות שלו. כריס קורנל,סולן הלהקה יצא הוציא אלבום סולו בשנת 1999 בשם Euphoria Morning שזכה להצחלה נאה. כיום הוא סולן להקת Audioslave שאיתם הוציא 2 אלבומים.
 

angel 0f r0ck

New member
איזה בלק אול סאן...

זה בכלל לא שיר שלהם.. אולי אתה מתבלבל עם סאונדגארדן!
 

dor307

New member
האמת שיכול להיות

כתוב אודיטוסלב זה לא ההרכב של אודיסלב
 

dor307

New member
זה אודיטו סלב

אבל בהרבב שונה,סלאש לא שם,בעצם רק כריס מה"מקוריים" שם,הגיטריסט של ג'ניב אדיקשן שם גם,בגלל זה התבלבלתי.
 

angel 0f r0ck

New member
סלאש? על מה אתה מדבר?

ומה ג'יינס אדיקשן קשורים בכלל? אדיוסלייב מורכבת לכריס קורנל וחברי רייג' אגנסט דה משין. אין שום קשר לגיטריסט של ג'יינס אדישן ובטח בטח לא לסלאש.
 

dor307

New member
אני מבולבל לגמרי

התיבלבתי עם הולטור שגם אמורים להופיע.
 

Crunk

New member
סיירה האריס

הזמרת והרקדנית בת ה 19 נולדה ביוסטון שבטקסס, כבר מגיל צעיר אהבה לרקוד ולשיר והופיעה בפני בני משפחתה, בגיל 17 החלה להופיעה בקליפים של ראפרים, היא תמיד חלמה לעבור לניו-יורק ולפתח קרירית זמרה אך הדבר לא התאפשר מפני שמצבה הכלכלי של משפחתה היה גרוע והיא הייתה חייבת להשאר ולעבוד וכך לתמוך בהם(לכן עזבה את הבית ספר כבר בגיל 17). שביקרה עם חברות במועדון לילה באטלנטה נערכה במקום תחרות כשרונות צעירים, סיירה נקראה לבמה והמפיק ג'זי פה(הפיק לה את 1,2 סטפ) הסתנוור מהכשרון הגדול שלה והיה בטוח שהיא הולכת ליהיות הדבר החם הבא, לאחר שעבר איתה בסטודיו שעה אחת החליט להחתים אותה על חוזה בחברה שלו, הוא הכיר לה את ליל ג'ון שהבין גם הוא שהיא הולכת ליהיות הדבר החם הבא והפיק לה בהתנדבות את הלהיט הענק "גודיס" ששהה 8 שבועות בראש המצעד האמריקאי, סיירה הקליטה גם שיר לאלבום עם מיסי אליוט שיותר מאוחר אמרה על סיירה: "לא הכרתי אותה, היא אמרה שהיא רצתה לעבוד איתי, המנהלים שלה פנו למנהלים שלי ואני ישר הסכמתי, אפילו שהיה לי לוח זמנים עמוס מאוד כי עבדתי על האלבום החדש שלי, כי מהרגע הראשון שראיתי אותה ידעתי שהיא הולכת ליהיות הדבר החם הבא", ואכן מיסי צדקה, השיר של סיירה איתה הגיע למקום ה2 במצעד האמריקאי ושהה שם 8 שבועות
לאחר מכן שחררה סיירה את הסינגל השלישי מאלבומה בשם "או", השיר הגיע למקום 2 במצעד האמריקאי והיה השיר הכי מושמע בארה"ב למשך שבועיים, וכך הפכה סיירה לזמרת הR&B הראשונה שמכניסה את שלושת להיטי הבכורה שלה אל הטופ 2 בארה"ב.
 
למעלה