"משחק התוכניות" - שלב הבתים 3

  • פותח הנושא g3h
  • פורסם בתאריך

g3h

New member
"משחק התוכניות" - שלב הבתים 3

היום החידון הוא על מכל הבנות בעולם שלב השאלות 1. מיהן 5 הפיינליסטיות ומי מהן עלתה בגלגל ההצלה? - 9 נק' 2. מה הביאה קרן לארי במתנה? - 10 נק' 3. עם מי רקד ארי בתחנת הרדיו? - 7 נק' 4. מי מהבנות זכתה ב-1,500 ש"ח לשופינג וקנתה מתנות רק לעצמה? - 8 נק' 5. מי מהבנות היא נוצרייה? - 6 נק' שלב התמונה להודעה מצורפת תמונה שבה מופיעים שניים מהתוכנית "מכל הבנות בעולם". נחשו באיזה הקשר קרה הדבר ומי השניים שבתמונה. הפותרים נכונה יקבלו 25 נק'. רמז: זה לא היה בתוכנית. משימה מיוחדת ל"מכל הבנות בעולם" אתם נמצאים בדייט. עליכם להביא מתנה לבן/בת זוגכם. איזו מתנה תביאו? המתנה הכי מעניינת ומושקעת תזכה את בעל הרעיון ב-40 נק'. מקום שני: 30 נק' ושלישי: 25 נק'. התוכנית הבאה היא... מי שיענה נכונה יקבל 20 נק'. 1) משודרת בתקופה זו. 2) מגיעה לסופה בחודש זה. 3) משודרת בערוץ 22. התוצאות לאחר החידון השני של שלב הבתים בית א' 1. שישקבבית - 247 נק' 2. shahaRush עם 182 נק' 3. מתה על המחיקנו - 131 נק' 4. כפרות שלי - 130 נק' בית ב' 1. שירה הנחמדת - 226 נק' 2. Palmer3 עם 221 נק' 3. oshriti123 עם 154 נק' 4. Dorushh3 עם 129 נק'
אפשר לשלוח תשובות לחידון עד מחר ב-14:00 בצהריים
הסבר על מה שקרה בחידון הקודם: אתמול נוכחתי לראות שאחת המתמודדות שאלה בפורום "השיר שלנו" את השאלות שהיו בחידון וקיבלה עליהן תשובות. המעשה, לפי דעתי, היה מאוד לא הוגן כלפי שאר המתמודדים שענו לפי הידע האישי שלהם. לכן, החלטתי להעניק לאותה מתמודדת רק 50% מהנק' שצברה בחידון הקודם. לא רציתי לבטל לה את התשובות לגמרי ולא לתת לה נק' בכלל, כי זו מין אזהרה לשלבים הבאים!
הפעם אני אהיה זהיר יותר ואני אבדוק בפורום כל תוכנית אם יש שם "במקרה" את אותן שאלות מהחידון שלי. במידה ויהיה מקרה כזה שוב, לא משנה מי יעשה אותו - אני לא אתחשב כלל וכלל בנק' שצבר.
 

g3h

New member
התסריטים הזוכים של אתמול../images/Emo26.gif

מקום 3: Palmer3- אריאל על היכאטה. אריאל: משרת, עוד פינה קולדה! יד מגישה לאריאל את הפינה קולדה. אריאל: שרון?! שרון: כן, כן, גם אני שמתי שחפץ.. גבעון: כן, איזה סבבה שהיה הנחה לשלושה שחפצים! אריאל: גבעון! גבעון: אריאל! אריאל: אני אמור לכעוס עלייך, הרגת אותי גבעון: אבל בסוף לא הרגתי אותך.. אריאל: צודק, תביא חיבוקי שרון: טוב יא משעממים, בואו נעשה משהו מעניין גבעון: כמו.. שרון: להפריע לניני וזואי אריאל: יאללה, שימו שחפצים הם מגיעים לבית נינט וזוהר, שיושבים ושותים להם פינה קולדה בכיף.. שרון, אריאל וגבעון נכנסים. אריאל: יואו, אפשר שלוק? שרון: תתעשת, באנו לנקום נינט: מה? אבל ראיתי במו עיני שאת מתה! שרון: אז מה, גם ראית שאריאל מת. לא אמרת לו משהו. נינט: צודקת, סליחה.. גבעון: אז יאללה חסלי אותם אריאל: כן, אני לא מאמין שאחרי שמתתי ישר הלכת אל זואי! זוהר: מי? אריאל: נו, אתה.. זוהר: אתה אויב שלי, אל תקרא לי בשמות חיבה.. אריאל: סליחה, צודק.. גבעון יורה בנינט וזוהר. נינט לזוהר בלחש: תמיד פנים שאתה מת זוהר לנינט בלחש: כן, השחפצים היו במבצע כל כך טוב שהייתי חייב לקנות מקום 3 נוסף: oshriti123 - מקום:אסימוב(מטב"ע) נינט ומיקי יושבות בבר ושירה הברמנית נינט:דווקא נחמד פה אה מאמי? מיקי:כן...אבל מאמי אני קצת מרגישה כאילו אני בטלנובלה ועוד שניה יכנס לכאן איזה במאי מסטול.... שחר נכנס שחר:(לשירה)תביאי לי ויסקי נינט ומיקי מסתכלות אחת על השניה נינט:טוב עזבי מאמי,אז מה חדש!? מיקי:נפרדתי מנחי... נינט לא מדברת מיקי:מה? אההה סליחה,נפרדתי מנחי מאמי נינט:לא נכון! למה מאמי? מיקי:כי הכרתי מישהו חדש...קוראים לו בני...מאמי נינט:בני? מאמי זה נשמע לי מה זה מוכר... מיקי:באמת?אולי את מכירה...קוראים לו משהו בני קרי...קרוזמל... שירה מתפרצת:קייזרמן??!? נינט:סליחה את מקשיבה לנו??? מאמי? שירה:כן...אני מטלנובלה אחרת זה לא נורא שאני אקשיב,אין למי לספר את זה מיקי:טוב...אז כן קייזרמן! מה את מכירה אותו? שירה:בטח שאני מכירה,הבנאדם חלאה מיקי:למה מאמי? שירה:עזבי,עדיף שלא תדעי.אבל אני מציעה לך להתרחק ממנו נינט:אה הינה מאמי!!! זוהר נכנס לאסימוב זוהר:מאמי! נינט:מאמי!! מיקי:חח מאמי.... שירה:מאמי? נינט:כן.מאמי תכיר,זאת מאמי שירה:שירה זוהר:אה היי מאמ...שירה... שירה:היי..משהו לשתות? זוהר:לא תודה....תגידי מי זה שם? שירה:אה זה אח שלי ניבי נינט:איזה מאמי!!!!!11 מיקי שירה וזוהר מסתכלים על נינט... נינט:טוב מה? איזה לא מאמים אתם.... והולכת מקום שני: שישקבבית - נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: נינט! נינט: זוהר! זוהר: מה? נינט: למה הרסת את הרצף?
ובמקום הראשון: שירה הנחמדת - נינט- "מאמי, עכשיו כשאנחנו אחרי שהתחתנו, אנחנו צריכים ללכת לירח דבש לא?" זוהר- "נכון מאמי" נינט- "מאמי, בוא ניסע למייאמי!!!" זוהר- מאמי אני דווקא חשבתי ללכת לסיאמי" נינט- "אבל מאמי, בוא ניסע למייאמי..." זוהר- "מאמי, אני לא רוצה לביעו למייאמי, אני נוסע לסיאמי" נינט- "אבל מאמי, אני נוסעת למייאמי!!!!" זוהר- " מאמי, את מתחילה לעלות לי על העצבים!" נינט- "מאמי, אתה ממש מעצבן" זוהר- "מאמי, אני ממש לא סובל אותך!!" נינט- "מאמי, אני אומרת שכדאי שניפרד שוב, ואז נחזור להיות ביחד, זה מעלה את הרייטינג" זוהר- "טוב מאמי, יא קרצייה!" ~רננה וכפיר אונגר נכנסים לחדר ויורים בשניהם.~ כפיר- "שיהיה לכם..." רננה- "ברוכס והצלוחס." מועאעאעאעאעאע!!!!!!!!!!!!
 

g3h

New member
אחרי שראיתי את כל הצדדים...

אני חוזר בי ומחזיר לכפרות שלי עוד 43 נק' שמגיעות לה. ואני אסביר: רק עכשיו ראיתי שגם בשלב של "סוף הדרך" מישהו אחר עשה דבר דומה ואני לא הערתי על זה כלום כי לא ידעתי. כפרות שלי חשבה שזה מותר (כי לא אמרתי על זה כלום) ועשתה את אותו דבר. לכל שאר המתמודדים, אני ממש מצטער בשבילכם שהבית היה צריך להשתנות ככה אבל תעמידו את עצמכם במקומה לרגע ותחשבו על זה.. ועכשיו במעמד "חגיגי" זה אני מודיע שאסור לעשות כאלה דברים ובפעמים הבאות מי שיעשה זאת לא יקבל נק'. כפרות שלי יצאה במידה מסויימת כ"רמאית" מה שהתברר לי אחרי התכתבות איתה שזה בכלל מעשה של תמימות. מקווה שתבינו! בית א' המעודכן 1. שישקבבית - 247 נק' 2. shahaRush עם 182 נק' 3. כפרות שלי - 173 נק' 4. מתה על המחיקנו - 131 נק'
 

g3h

New member
כמה דרמות יש פה בזמן האחרון...

ממש "כוכב נולד"
 
אגב.. לא קשור לכלום...... :]

מה עם התוצאות של שלב הבתים הראשון (את נחש במסכה.... זה מה שאת :])?
 
חחח אני בדיוק מחפשת את זה כי לא

הייתי פה.. אז אין את זה? ד"א זה לא הראשון..
 

Palmer3

New member
g3h,כנס רגע..

שמע, ביום שני אני בטיול ואחזור רק למחרת בצהריים, ויש חידון ביום שני. אז תהיתי אם תוכל להאריך את הזמן עד הערב של היום למחרת (שלישי). אם תאפשר זאת, זה יהיה נחמד..
 

g3h

New member
לא, אבל יש לי פתרון אחר...

אני שולח לך מסר
 
למעלה