משחק השמינייה:

משחק השמינייה:

ניצן (לימור אטיאס) - ליNור אטיאס מיקה שקד (שירה וילנסקי) - FrutillitA רוני מלכי (דון לני-גבאי) - אורטל לאב דון מ\איה דביר (הילי ילון) - סתיו לאב הילי פנויים מהשמינייה: נטשה [עדי הימלבלוי], ניני דביר [ידידיה ויטל], דורי [דני לשמן], אדם הלוי [מיכאל אלוני], אבי מוסקוביץ [אבי קורניק]. שחקנים נוספים - פנויים [כולם]: בן- בן, רותם, אבנר, דגנית, לילי, מולי, דניאל, לינה, דדי, הזקן - המנהיג של הכת סקורפיו.
 

KiShKooSh

New member
וזה את תעשו בקומונה

אל תעשו את המשחק הזה על גבי הפורום זה יהיה סתם הצפה מיותרת
 

orel4400

New member
חזרתיייי

התגעגעתי לכולם... מאוד מאוד מאודד אני לא ארשום פה מגילה כי כבר אין לי כוח אבל מי שרוצה יש מסנגר :) וקניתי 2 אולסטארים חדשיםם משהוו מזה יפה..
 

j u l i a 1 3

New member
ייאי!

גם אנחנו התגעגענו! תתחדשי על האולסטאר! ואת כן תרשמי פה מגילה כי אני רוצה לשמוע איך היה! ו... שמחה שנהנת!
 

orel4400

New member
לאור הביקושש... מגילה בערך

טוב אז ככה, המלון שלי היה ממוקדם בכזה הכי דרומי של האי זקינטוס. ככה שתמיד צריך לנסוע דרך של 20 דקות לעיר עצמה, אבל עזבוו את זה אני אספר דברים יותר מעניינים. הכרתי מישהוו חתיך... יווני עם שיער בלונדיני ועיינים כחולות (כן כן בלונדינים עושים לי את זה) הבעיה שלא יכלנו להתקשר כל כך אבל כל מה שהייתי רואה אותו הוא היה מחייך אליי והחיוך הזה היה שווה הרבה. באחד הטיולים היו משפחה ישראלי ש2 הבנות שלהן הקיאו אז החלטתי לקרוא למשפחה הזאת משפחת "מקיאנים" ולאותו משפחה הייתה גם ילד.. טוב מזה ילד נער בערך בן 16 ולו קראתי מקיאן למרות שהוא לא הקיא בכלל. אממ אממ מה יש עוד לספר..., חוץ מזה שראיתי הרבה אנשים ערומים בחוף ים של המלון וזה קצת הגעיל אותי...
אבללל עכשיו אני פה מאושרתת ושמחה לחזוררר לכאן!
 

j u l i a 1 3

New member
XD

האנשים העירומים היו שמנים? כי אם כן, אז אני משתתפת בצערך. כאילו, לא ממש משתתפת. אבל קצת. זאת צורת ביטוי. ולמה לעזאזל הם היו עירומים?! זה היה חוף נודיסטי?! למה הייתם במלון עם חוף נודיסטי?! ולמה לא יכולת לדבר עם הילד הזה באגלית לעזאזל?!
 

orel4400

New member
חחחחחח בואי אני אסביר לך

בחו"ל ברוב החופים יש אנשים שבא להם להשתזף ערומים, הם רגילים לזה פשוט לנו הישראלים זה די חדש! ולגבי היווני החתיך.. הוא לא דיבר באנגלית-כי הוא לא ידע וגם רומנית הוא לא הבין... אז נראה לי שהוא דיבר יוונית אבל אף אחד מהקרובים שלי שהיו איתי לא ידע להגיד מילה ביוונית חוץ מקליספרה שזה ערב טוב.
 

KiShKooSh

New member
באירופה זה רגיל...

כולם אבל שאני אומרת כולם אני מתכוונת כולם טופלס שזה נוח כי אין את הפס הבלתי נסבל הזה
 

orel4400

New member
הנה תמונה של זוג אחד..

זה זוג של נעליים שכל אחת מהן היא משהו אחר... אני ממש אהבתי אותן.. והזוג השני הוא בצבע ורוד כתום כזה... סגנון של ורוד בערך
 
למעלה