משחק האמת
, השקר
והפנטזיה

משחק האמת ../images/Emo127.gif, השקר ../images/Emo122.gif והפנטזיה../images/Emo189.gif

3 משפטים: 1 אמיתי ונכון 1 לא נכון בכלל 1 פנטזיה שהייתם רוצים שתקרה. אנחנו מנחשים לגבי כל אחד ומחרתיים בחג, מתחילים לספר מה התשובה הנכונה ומרחיבים, כדי שיהיה מעניין
. יאלא אני עושה סיפתח, ואתם ממשיכים
 
המשפטים שלי ../images/Emo204.gif../images/Emo23.gif

1. כשהייתי קטנה רציתי מאוד להיות וטרינרית. 2. הופעתי על במה מספר פעמים במסגרת חוג פיתוח קול. 3. אני מארגנת ארוחה רבת משתתפים לכבוד החג-ליל סדר ראשון שאני מארגנת.
 

efriend

New member
1. שקר, 2. אמת, 3. פנטזיה

ולמה? זה לדעתי נורא מתאים לך לרצות לארח את ליל הסדר, אבל יש כזה כלל שכל עוד לא נשואים ואין ילדים אז הולכים להורים ולא מארחים. לכן סביר יותר להניח שאת הולכת להורים שלך או של בן זוגך. זה מאוד משעשע ומפליא כביכול שהופעת על במה, אבל נראה לי שרצית להפתיע אותנו, איכשהו אני כן מדמיין אותך עושה את זה בשביל לאתגר את עצמך. לגבי הוטרינרית - אני לא זוכר שהזכרת כאן אהבה לחיות, נראה לי שכבר היינו יודעים על זה.
 
ומה אתכם../images/Emo35.gif תכתבו משפטים וננחש ../images/Emo13.gif

יאלא, קצת שיתוף פעולה לשם הנאה
.
 

efriend

New member
הנה שלי

1. לפני כמה שנים נסעתי עם חבר לטיול של חודש בארגנטינה. עשינו כמה טרקים בטבע המדהים שיש שם, וראינו את מפלי האיגווסו (שלידם מפלי הניאגרה הם מזרקה קטנה). 2. כשהגעתי לבסיס שבו שרתתי, הרס"ר לא מצא לי מיטה קבועה לישון עליה במגורים של החיילים, ולכן לילה אחד יצא שפשוט לא ישנתי בכלל כי לא היה לי איפה. 3. כשהייתי בארה"ב ביליתי לילה במעצר בתחנת משטרה בגלל שרשרת של טעויות.
 

Caesarus

New member
שלי

1.השתתפתי באימון אישי שבמהלכו הייתי צריך לקחת 30 טלפונים של נשים ב-60 דקות. 2.ניהלתי סניף של תנועה פוליטית גדולה. 3.אמא שלי היא סופרת מאוד מפורסמת.
 

efriend

New member
אני שווקא חושב שזה

2 הוא הפנטזי. נדמה לי שהזכרת פעם שאתה רוצה להתקדם בתחום הפוליטי. לכן השאלה היא מה האמת ומה השקר. נשמע לי ש1 הוא האמת, פשוט כי אילו זה היה נכון התחושה שלי היא שלא היית משתמש במילים "מאוד מפורסמת" אלא משהו אחר, כמו ידועה. לכן 3 הוא לדעתי השקר.
 
למעלה