משחק: בניית רוסטר לארגון היאבקות

Diunim

New member
משחק: בניית רוסטר לארגון היאבקות

אז ככה, נניח שהיה לכם ארגון היאבקות, איזה רוסטר היה לכם?

אני עומד לחלק את בניית הרוסטר לכמה דברים.

קודם כל: אתם לא מוגבלים, אפשר להכניס כל אחד לרוסטר. אפשר להכניס מתאבקים מתחילת המאה הקודמת וגם מתאבקים חדשים. אתם לא מוגבלים מבחינה גיאוגרפית ברוסטר.

אתם יכולים לבחור מתאבק בכל תקופה שלו. למשל, אפשר לבחור בהאלק הוגאן של שנות השמונים, או בהוליווד הוגאן. או את סטאנינג סטיב אוסטין, או את סטיב אוסטין של האטיטיוד.

אז אנחנו מתחילים עם הדבר הפשוט ביותר, מתאבקי משקל כבד. הכוונה היא למתאבקים שיהיו המיין איבנט שלכם, רוב הקארד שלכם, שיילחמו על התואר הראשי.

בנוסף, אתם יכולים לתאר איזה מין סוג של ארגון יש לכם, מה הסגנון ומי קהל היעד.
 

Diunim

New member
שלי:

קודם כל, אני חושב שהייתי עושה ארגון בסגנון WWE של האטיטיוד, אבל לא סתם אטיטיוד, האטיטיוד של שנת 2000, כשהתכניות היו פחות מזעזעות ויותר קוליות.

וזה הרוסטר:

1) סטיב אוסטין 1998- אין מה לעשות, ברולר מדהים, דמות אדירה שיכולה להילחם, ימשוך קהל. מדובר באוסטין כשהוא בדיוק זכה בתואר, היה פרשי ומגניב. זה שכל שבוע נתנו לו אנגל אדיר עם וינס מקמהן, שהצליח להיות "סופרמן" אבל סופרמן הרבה יותר מגניב מכולם. וגם יכול היה להביא את זה בזירה.

2) שון מייקלס 2002- אני מדבר על זה שאחרי החזרה שלו, לפני ש-DX הגיעו שוב... מדובר לדעתי באחד מהמוכרים הכי טובים בביזנס. הוא הבחור שיכול לחטוף מכות יותר טוב מכולם, לגרום לקהל להיחרד כי הוא חוטף בגב המנותח שלו, ובנוסף לכך לתת את הקרבות הכי טובים בכל הערב.

3) כריס בנואה 2004- כן, הרוצח. כן, הורג הילדים. כן, המתאבק שאז היה הכי טוב בעולם. זה שנתן אז כל שבוע את הקרבות הכי טובים בעסק, זה שכל הקהל היה באטרף כלפיו כמו שהם היו אחרי עשר שנים לדניאל בריאן. אני חייב אותו.

4) אנדרטייקר 1997- יש לי פינה חמה בלב לדמות שלו מאז. אני מדבר על הדמות שהופיעה מיד אחרי שמנקיינד קבר אותו, היא כונתה "אדון האופל". היא נמשכה בערך עד ההיל טרן שלו ב-1998, השיא שלה היה בקרב המדהים מול אוסטין בסאמרסלאם. בעיניי זה היה הפיוד הכי טוב באותה השנה שלא היה מקמהן-אוסטין. טייקר היה אז אולי הדמות הכי טובה, והוא גם נתן קרבות ממש מעולים וכולם כיבדו אותו. הכישרון שלו התחיל להידלדל בתקופת ההיל טרן, הוא התחיל לעשות ברולינג כמו כולם. אבל לפני כן... וואו. וגם, הייתה לו המוזיקה הכי טובה מבחינתי אי פעם שהייתה לטייקר.

5) ויידר 1993- אולי אחד מהביגמנים הכי טובים שהיו. 1993 הייתה חרא שנה ל-WCW, אבל מי שהחזיק בתואר רוב השנה, והיה אלוף מעולה, הוא ויידר. הוא היה מפלצת. פשוט חיסל את כולם והרס אותם. כל הקרבות שלו היו הקרבות הכי טובים, מול סטינג, מול פולי, מול בולדוג אפילו, וכמובן מול פלייר. אני צריך מפלצת, ולפי דעתי ויידר הוא הכי טוב.

6) כריס ג'ריקו 2002- אני צריך היל פחדן. ורציתי את כריס ג'ריקו. אבל כאן נכנסתי לבעיה- את ג'ריקו 1998, שהיה היל פחדן מעולה ומצחיק וקומי ואולי הכי טוב בעולם? או את ג'ריקו של 2002, שבדיוק הגיע למיין איבנט והיה היל מצוין, גם רציני לפעמים אבל גם מאוד קומי, פרימדונה ואולי ההיל הכי טוב באותה השנה? החלטתי על 2002. ב-1998 הוא היה פחות רציני, ואני רוצה מישהו שיוכל להיות גם מאוד אלים כשצריך.

7) טריפל אייץ' 2000- האם יש איזה ספק שבשנת 2000, טריפל אייץ' היה בערך אלוהים? הקרבות הכי טובים בקריירה שלו מול אוסטין, רוק וג'ריקו. זאת הייתה התקופה הכי טובה שלו מבחינתי. כן, גם אז הוא וסטפני פתחו כל תכנית בפרומו של רבע שעה. וזה היה ענק. בכל פרומו הם קבעו לכל הפייסים קרבות הנדיקאפ וקרבות בסטיפולציה אכזרית מול ההילים שלהם. הוא עומד להיות ההיל החכם, זה שבורח כשצריך אבל יודע גם להיות אלים מאוד ואין שום ספק שהוא מגבה את עצמו בזירה.

8) בריאן פילמן 1996- אני מדבר על הלוס קאנון. על המתאבק שכולם תהו אם הוא באמת פסיכופת כזה או רק מעמיד פנים. ועל בריאן פילמן לפני התאונה שלו, כשהוא עוד היה מתאבק מעולה בזירה. אני רוצה היל מטורף לגמרי, היל שאנשים יפחדו להיות איתו באותו אזור ברדיוס של מייל.

9) ג'ון סינה 2004- לפני כל המארינס, לפני החזרה מפציעה, בתקופה שהוא עדיין היה היל שכרגע הפך לפייס. ראפר מגניב, אנטי סמכותי, שלא יהסס להשתמש בשרשרת ולתקוף יריבים, שלא יהסס גם להתעמת מול פייסים אחרים. וגם יכול היה לתת קרב טוב עם היריב הנכון.

10) רייבן 1997- רייבן כשהוא רק הגיע ל-ECW היה אחת מהדמויות הטובות ביותר אי פעם. מין היל מסתורי וחכם כזה שידע לתת פרומואים שגרמו לך לשאול שאלות. היו לו תובנות פילוסופיות ויכולת לגייס אחלה היט. בנוסף לכך מדובר באחד מהאנשים הכי חכמים בביזנס.

11) ברט הארט 1997- ברט ההיל. זה שכרגע הפך לפרו קנדי מובהק, שהוא פייס אדיר בקנדה אבל שנוא לחלוטין בארצות הברית. שיכול לדבר שעות על גבי שעות (כשהתכנית נגמרת בינתיים) ולעורר היט. האנגל של ארצות הברית מול קנדה הוא אחד מהאנגלים שאני הכי אוהב אי פעם.

12) קקטוס ג'ק 1993- קקטוס שכרגע הפך לבייביפייס. זה היה מאוד ייחודי שהוא, דמות די פסיכית, הפך לפייס. הוא היה אז לוקח הבאמפים הטוב ביותר, פייס שהיה מוכן לחטוף מכות ולעשות כל דבר מטורף ביותר רק כדי לצאת אובר. כולל, אגב, לחטוף זעזוע מוח מויידר.
 

ninjastar

New member
שאלה סופר קלה

קודם כל, אני יביא את מיק פולי, שהיה בהל אין הסל, ואפשר להגיד שהוא מומחה לגגות
&nbsp
אחר-כך אני מביא את טריפל-אייץ', שתמיד מתסובב עם פטיש גדול
&nbsp
נביא את טייקר, שיכול לסדר לנו טרקטורים עם כל הקרבות buried alive שהוא היה בהם
&nbsp
טרי פאנק, בגימיק של צ'יינסו צ'ארלי
&nbsp
ג'ריקו, מומחה קירות
&nbsp
גי'ם דאגן
&nbsp
איזה מתאבק CZW עם אקדח מסמרים
&nbsp
טי אל הופר, שיהיה אחראי על הצנרת
&nbsp
וגם את...הא, רוסטר האבקות, לא חברת שיפוצים... לא חשוב.
 

TL PUNK

New member
רוסטר מנצח

1) ג'ון סינה- חולצה תכלת NEVER GIVE UP

2) ג'ון סינה- חולצה ירוקה NEVER GIVE UP

3) ג'ון סינה- חולצה צהובה NEVER GIVE UP

4) ג'ון סינה- חולצה אדומה NEVER GIVE UP

5) ג'ון סינה- חולצה שחורה U CAN'T SEE ME

6) ג'ון סינה- חולצה לבנה HUSTLE LOYALTY RESPECT

7) ג'ון סינה- חולצה כחולה RESPECT EARN IT

8) ג'ון סינה- חולצה שחורה RISE ABOVE HATE

9) ג'ון סינה- חולצה וורודה RISE ABOVE CANCER

10) ג'ון סינה- חולצה סגולה NEVER GIVE UP GENERATION

11) ג'ון סינה- חולצת בוטלג אפורה NEVAR GIV OP

12) רומן ריינס
 

meidadc

New member


 
למעלה